El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 21:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Euskadi i Catalunya reivindiquen el dret a tenir seleccions nacionals esportives

Bilbao s’ha omplert d’estelades i ikurriñes per celebrar el partit de les dues nacions que busquen la definitiva llibertat, l’empat a un ha estat una gran culminació a la festa esportiva

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Durant el dia d'avui, “la fan zone” del partit, al centre de la ciutat, acollia un espai per jocs infantils i menjars i begudes de les dues terres, juntament amb el concert de Miquel del Roig. El cantautor català ha sorprès els aficionats bascos amb les seves versions reivindicatives dels grans èxits actuals i ha fet gaudir a tots els assistents a ritme de hits actuals i cançons tradicionals i històriques d'ambdues terres, mentre les aficions, agermanades, començaves una festa que, més enllà del futbol, és una reivindicació per l'alliberament nacional dels dos països. Galeria de fotos del directe!cat.


© @marcpuigperez


© @marcpuigperez


© @marcpuigperez


© @marcpuigperez

Comparteix
   


Etiquetes
Galeria de fotos del directe!cat, alegria, germanor i reivindicació política

Els carrers del centre de la ciutat també es vestien de gala per la ocasió i és que no faltaven les banderes i pancartes catalana i eusquera, però tampoc les rues amb vestits tradicionals animant la festa futbolística nacional.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
30 de desembre de 2014, 22.07 h

Ami me fa Rabia ,, que la Generalitat de Catalunya Artur Mas C.I.U. ... Donguin un PREMI DE LA CULTURA CATALANA .. .. A .. ESCRIPTORS , que RENEGAN DE LA LLENGUA CATALANA . Que escriuen LLI8BRES EN CASTELLÀ Sen els catalans JUDES I TRAIDORS a Catalunya els perjudican la llengua catalana Que donar UN PREMI aqui perjudica i renega de la LLENGUA CATALANA Aixo es perjudica la Identitat catalana desde el mateix govern català


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
30 de desembre de 2014, 22.03 h

Bas a molts Supermercats grans areas per una Catalana que trobis els altras 5 son castellans , ja poc respecta per la llengua Català hasta en EL COMERÇ Fa fastic anar algun puestu hi te parlin en castellà ala hora de paga al menys podrien parlarta en Català per tenirte content hi tornis unaltra dia Compreu VINS CATALANS .... I NO RIOJA ESPAÑOL I CASTELLANO Cal compra productes ben Catalans nostres Catalans .. Res de Freixenet ja altra bon Cava ben català i familia... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
30 de desembre de 2014, 21.59 h

La putada de veritat es que vas a consevol BAR , Restaurant , Cafeteria , botiga y casi sempre te atenen en Castellà , aixo si fa rabia que no trobis treballadors ho treballadores que sapigan parlar en Català tots son Tontos COM LEO MESSI I EL CAPITÀ de la Selecció Catalana QUE NO SABEN parlar en Català ... JA Molts NEGRAS que si parlen molt bé en Català aqui demostre que QUELS NEGRES Son molt mes intelijentes quels Espanyols ques Castellans ha ha ha


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
30 de desembre de 2014, 21.28 h

22 ) Rivas ,, no se si te dons conta jo no escribo aqui per fer amics presisemant ha ha ha Me ataquen per tot arreu Els Espanyol per que sóc masa català i els catalans per que no me agrada Aertur Mas . JA que si eres Catalan per Força has de estar amb ARTUR MAS si no seras un català dolent per no donar suport EL LIDER DE LA DRETA CATALANA HI CORRUPTA QUE SON ELS DE C.I.U. ,,, Balla home per dur EL PAIS ALA INDEPENDENCIA Tindrien UN NOU ESTAT quel acabaria de arruinar i ma... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
30 de desembre de 2014, 21.17 h

22 ) Esque jo no vui cap Independencia ,, si es el preu de pwerdre del tot la LLengua Catalana i de perdre EL ESTAT DELBESTAR SOCIAL es de FALSOS I HIPOGRITES ,, Volguer LLuitar per aconseguir UN NOU ESTAT PROPI CATALÀ .. Pero mentres esten destruin un que ja tenin ho tenien hasta quel ban DESTRUINRAJOY Y ARTUR MAS ........EL ESTAT DELBENESTAR SOCIAL I FAMILIAR .. Mira jo no escribo aqui per entendren amb ningu opinu aqui per dir lo que pensu y lo que me preocupa .. ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Rivas fletxa L'H
30 de desembre de 2014, 17.20 h

#21 I cóm expliques que ara l'independentisme comenci a parlar en espanyol? Coneixes els de SÚMATE? Has vist els cartells de l'ANC en castellà? Jo conec un bon grapat de gent que no parla gens el català -potser una mica- i que ara diuen que són sobiranistes. I no fan cap esforç per aprendre el català, tot s'ha de dir.

No et sembla, tot plegat, una estratègia del sobiranisme per tal d'arreplegar els vots dels castellanoparlants? No et sembla, en tot cas, una enganyifa dir-li a la gent ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
30 de desembre de 2014, 13.23 h

13 ) Rives .. que vols que pensi , es com un Català es posi escriura en Català a ,,,LA RAZON ,,, ABC ,,, EL MUNDO ,,, ,,, Que PIXA Fora dels test , de totes maneres me AUTOINCULPO ,, Per que jo tambe avegades escribo una mica en castellà cuan no hu ser dir en Català PER AIXO SI ME AUTOINCULPO no per defensar a ningu que no su mereix pas .. Jo cuan beix aqui a molts Castellans beix clarament persones en ganes de molestar y provocar tocarnos els collons lo millor es ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Rivas fletxa L'H
30 de desembre de 2014, 12.41 h

#13 I què en penses d'aquest que escriu en espanyol a directe.cat?

http://in.directe.cat/el-comunicado/blog/13125/28d-reunion-junquerasfelipe-vi


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
30 de desembre de 2014, 08.11 h

Ho quina gran Selecció Catalana de Futbol que tenin nomes saben empatar un partyit de Futbol un partit de futbol ja pactado el resultado de ante mano clar i català per els dos Governs aixo es mes TEATRE que no pas Futbol de veritat Nomes faltaba al Capità de la Selecció Catalana parlam en ESPAÑOL Hosigui en Castellano per provocar als catalans sen fotia de la llengua catalana el pocasolta del Espanyol ,, tenia que ser alla tots son molt Españoles amics del Real Madrid