El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 06:39 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Internacional doble fletxa

Els Mossos d'Esquadra accentuen les mesures de prevenció després de l'atemptat de París

El conseller Espadaler i el ministre Fernández-Díaz han mantingut una llarga conversa després dels fets

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- Els Mossos d'Esquadra han accentuat les mesures de prevenció després del l'atemptat que aquest dimecres al matí contra la redacció de la revista 'Charlie Hebdo' i que ha costat la vida a dotze persones. Segons han explicat fonts del Departament d'Interior, després de l'atac, el conseller Ramon Espadaler, i el ministre d'Interior, Jorge Fernández Díaz, han mantingut una llarga conversa per tractar aquestes accions. Aquest matí, la comissió general d'Informació dels Mossos d'Esquadra i el director general de la policia catalana, Albert Batlle, han analitzat la situació i han acordat incrementar les mesures de prevenció, tot i que per motius de seguretat no s'han concretat públicament.

Comparteix
   


Etiquetes
Per la seva banda, fonts de la policia espanyola han explicat a l'ACN que "s'ha extremat" l'intercanvi d'informació entre policies i reforçar els controls fronterers terrestres, marítims i aeris del Cos Nacional de Policia.
 
Al llarg de la jornada, també han estat en contacte el secretari d'Estat de Seguretat, Francisco Martínez, i el secretari general d'Interior de la Generalitat, Josep Martínez; i el director del Cos Nacional de Policia, Ignacio Cosidó i el director general dels Mossos d'Esquadra, Albert Batlle.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
8 de gener de 2015, 17.39 h

La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el estado... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
8 de gener de 2015, 17.35 h

#12 TODOS SOMOS CHARLIE !!!!


JODIDOS MOROS, IROS A MARRUECOS POR LO MENOS CON LA CHILABA PIOJOSA Y PESTILENTE !!!!!!!!!!!!


ME CAGO EN LOS MUERTOS DE MAHOMAAAAAAA Y DE ALLAAAHHHHHHH Y DEL CORÁAAAAAAAAAAANNNNN ,.... Y DE SU PUTA MADREEEEEEEEEEEEE ......!!!!!!!


MOROS DE MIERDAAAAAAAAAA,........ IROS AL CARAJOOOOOOOOOOOOOOOOO,.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHH................!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
8 de gener de 2015, 16.17 h

#7 Que malament fas la imitació !


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
8 de gener de 2015, 14.53 h

JE SUIS CHARLIE !!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
8 de gener de 2015, 12.51 h

#8
#7 pero tu quien eres para venir aqui dando lecciones de democracia?.............porque no lo haces en tu pais ,que seguro que alli no hay? vago sera tu gran puta mare .....que pasa,que te han prometido un bocadillo calamares si te haces independentista ........................IMBECIL¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
8 de gener de 2015, 10.21 h

#9 Pero pensa que son converses de asumptes interns i per raons obvias de seguretat i de no crear alarma, han de actuar em molta prudencia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
mario fletxa barna
8 de gener de 2015, 09.23 h

No és qüestió de frivolitzar ni fer bromes en aquest assumpte, segons notícies a Barna hi ha càrrega de suceptibilitats, per això estan a la converça Espadaler i fernandez, mai sabrem com està la situació en el nostre País? Si hi ha d'haver previsió, s'hauria de saber per on es va.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Mahamut Ben Alí Mentat fletxa Al.lahu Àkbar !!
8 de gener de 2015, 08.38 h



#4 Tu mentider, tu dir "no descansarem" i jo saber que espanyolistes més vagos que el Josemari Aznar, vosaltres passar-se dia emborratxant i descansant la borratxera



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Mahamut Ben Alí Mentat fletxa Al.lahu Àkbar !!
8 de gener de 2015, 08.35 h



#4 Per què tu no respectar voluntat poble català en votació democràtica i si tu tenir ganes de lluita, tu lluitar contra clients de ta mare, eing?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Synera fletxa Barcelona
8 de gener de 2015, 01.00 h

La pau a Europa a canvi de Al Andalús. Era d'ells.