directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 21:17 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Societat Civil Catalana contra El Punt Avui TV

Acusen la TV d’El Punt Avui d’actuar com una televisió d’àmbit nacional que treballa per la construcció nacional a través de les freqüències de televisió local.

Comentaris 55  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

L’entitat unionista ha presentat aquest dimarts una queixa davant el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) en relació a les emissions que, segons ells, està fent en cadena El Punt Avui TV a través de les freqüències locals de Canal Català. Acusen El Punt Avui TV d’aprofitar les freqüències de televisió local per emetre els mateixos continguts a un 80% del mercat català, “convertint de facto en una televisió autonòmica”. En aquest sentit Societat Civil Catalana ha sol·licitat al CAC que posi fi a aquesta pràctica i sancioni El Punt Avui TV i reclama als partits polítics que rebutgin una iniciativa que contempla la Llei de Mesures Fiscals i Financeres que modifica el concepte de producció pròpia, perquè la mesura podria comportar la regularització de les emissions d'El Punt Avui TV.

Comparteix
   


Etiquetes
Una televisió que molesta l’unionisme

Segons l’entitat antiindependentista la iniciativa “crearia un precedent extraordinàriament perjudicial per a la televisió de proximitat, que exerceix un paper clau en l'articulació de la vida política i cultural dels diferents municipis de la nostra Comunitat Autònoma”. També insten els partits a que adoptin totes les mesures que estiguin al seu abast perquè els llicenciataris de TDT local a Catalunya emetin continguts que responguin als interessos dels ciutadans residents a la demarcació a la qual se circumscriu cada llicència. SCC argumenta que les polítiques de comunicació no han de ser dirigides a la construcció nacional sinó que han de respondre a “l’articulació d’una opinió pública lliure”.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#55
dsfasdfas fletxa dsfsdfsa
30 de gener de 2015, 18.35 h

SOCIETAT CIVIL CATALANA ES MOSTRA CENSURADORA. EL PUNT AVUI TV ES UN MITJÀ PRIVAT PER TANT POT EMETRE EN LA TENDÈNCIA QUE LI DONA LA GANA. SI TÉ VINCLES AMB CADENES LOCALS SUPOSO QUE AIXÒ ÉS LEGAL, QUE DUES O MÉS ENTITATS COL.LABORIN.
L'ÚNIC PROBLEMA QUE HI VEIG ÉS LA SEVA ANSIETAT PER A PROHIBIR TOT ALLÒ QUE NO ELS HI AGRADA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
30 de gener de 2015, 17.05 h

#43 Tens tot el aire, de ser un gran resentit !. Calmat, calmat...........


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
30 de gener de 2015, 17.01 h

#50 No nen, no. El que cal son partits com deu mana i em força, preparació i coneixements .


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
29 de gener de 2015, 19.50 h

JORDI PUJOL va dir el mateix per carta que era culpable de fer FRAU FISCAL de Defraudar a Hasienda de Corrupció , va escriura la Carta per librarse de la Preso SI Es culpable Es normal li diguin LLADRE I CORRUPTA Cuan el veuen ara EL FUNDADOR DE C.I.U. I .. EX--PRESIDENT DE CATALUNYA Duran 23 Anys ara es LA GRAN VERGONYA DE CATALUNYA .. Com hu es el seu amic FELIX MILLET Unaltra LLADRE I CORRUPTA Com el CAS CLOTILDE Cas de Corrupcio i mafia RUsa del EX--A... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
29 de gener de 2015, 19.30 h

GRÈCIA , Obre la porta a acabar amb la DRETA a tot Europa per corruptes i LLadres i fer politicas Anti--socials ,,.. Com molt be va dir JOAN CARRETERO de Reagrupament ....::SER INDEPENDENTISTA CATALÀ .. I VOTAR A C.I.U. .. ES , SER .IDIOTA .. Ala si no voleu SER IDIOTES no voteu a C.I.U. ..


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
29 de gener de 2015, 19.27 h

Val mes una ESQUERA Dolenta ,, Que no pas una DRETA BONA , Aquesta ultima elimina Drets Laborals i Socials fa patir a moltes familias en fortes Retallades socials i son molt Corruptes


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
29 de gener de 2015, 18.05 h

Una escola Pública de GRANOLLERS ,, Tenia pusada una PANCARTA Contra les Putes RETALLADES SOCIALS A LA EDUCACIÓ PÚBLICA que fet el impresentable Govern de Dretes de C.I.U. . El President de la Generalitat no va respecta LA LLIBERTAT D´EXPRESIO de la escola i Artur Mas va manda ALS MOSOS DE ESCUADRA a treura la LA PANCARTA Protesta va fer com el Dictador Amaga les protestes contra el seu govern de injusticias socials RETALLADAS = FRACÁS ESCOLAR Ara tambe pasa ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
29 de gener de 2015, 17.35 h

#42 Jo vaig anar a l'escola pública i no escric tan malament com tu. Els meus pares no eren rics i allí tots els alumnes, rics o pobres erem tractats igual. No culpis a l'escola pública de les teves deficiències!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
29 de gener de 2015, 15.23 h

#44 Les retalladas, aviam si t'enteres, no las fa la Generalitat. Es el resultat del ofegament de Madrid ! NOI, PENSAI UNA MICA ! !NO COSTA TAN !


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
29 de gener de 2015, 15.20 h

#24 Tots ells, el govern em ple, i el seus adlaters , son UNA TROPA DE DELINCUENTS !