El digital dels que votaran #SíSí. N. 3817. Dilluns, 23 d'octubre de 2017 15:10 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Metro de Madrid ordena a revisors i personal de seguretat que vigilin els gais

Enrenou per una circular interna que assenyala “músics, captaires, pidolaires, gais i venedors” com objectius en l’assignació de torns dels grups de seguretat del metro de Madrid

Comentaris 8  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Segons informa la Ser, el sindicat UGT ha denunciat l’existència del document i ha rebutjat aquest tipus d'ordres, assenyalant que els treballadors de Metro "controlen a qualsevol que defraudi” i que discriminar per sexe seria inconstitucional. Després de conèixer-se la notícia el gerent del Metro de Madrid ha assegurat que obrirà una investigació per descobrir l’origen del document intern, qui l’ha elaborat i qui l’ha difós per poder depurar responsabilitats, a més ha lamentat l’existència d’aquest document. No és la primera vegada que es produeixen situacions homòfobes en espais vinculats a l’ajuntament de Madrid.



Comparteix
   


Etiquetes
El passat 31 de gener L'Ajuntament de Madrid va fer canviar a última hora l'espai de Madrid a Fitur perquè "semblava un estand gai”. Un cop finalitzat el muntatge de la caseta de Madrid a al Fira Internacional de Trisme, i hores abans que l'alcaldessa Ana Botella visités l'estand es va fer canviar la combinació de colors que decoraven la part superior de l’estand perquè "semblava un estand gai”. Els treballadors van haver d'estar fins a altes hores de la matinada repintant làmines a corre-cuita. Llavors l’ajuntament va argumentar que "Es va demanar modificar la gamma de colors perquè no s'ajustaven al projecte original".



COMENTARIS fletxa taronja

item
#8
20 de febrer de 2015, 22.39 h


¡ Que mal gusto, oich ! ¡como si los gays fuesemos delincuentes!

Si algo somos es ladrones ... ladrones de corazones de tiarrones fuertes y hermosssssos

Mi culo será vuestra tumba , guarras !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
En Capablanca fletxa Serra de l´Obach
20 de febrer de 2015, 11.44 h

De tot aquest personal, per simple estadística, hi deu haver algun gai o alguna lesbiana. Per tant s´hauran de vigilar entre ells mateixos?
Torna la Santa Inquisició en forma de PP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
20 de febrer de 2015, 11.20 h


Comunicado de la Resistencia Antiespañola :


En fechas recientes se ha fraguado un acuerdo largamente esperado, entre las formaciones proconsulta CiU- ERC, sobre la convocatoria de Elecciones Plebiscitarias para el 27-S de este año.
Ha sido un proceso laborioso, con tiras y aflojas, con negociaciones que han implicado renuncias a los planes primigenios de ambas formaciones , para conseguir el acercamiento necesario, y limar las diferencias que surgieron tras el 9-N sobre la manera de segui... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
19 de febrer de 2015, 16.09 h

Faixisme, com els hi és habitual. No poden fer-hi més.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
albert fletxa arenys de mar
19 de febrer de 2015, 15.59 h

I aquesta fotografia que té a veure ???????

Val la pena fixar-se una mica en posar la foto no !!!

Responsabilitat !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
19 de febrer de 2015, 15.23 h




L'Assnar de los Assnos i el Rouco Varela també van en metro a Madrit
Per aixo s'ha de vigilar als gais o als pidolaires ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Samre fletxa Barcelona
19 de febrer de 2015, 15.03 h

I què té a veure la foto del President Mas votant el 9-N? :-O


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Ricard fletxa Tarragona
19 de febrer de 2015, 14.55 h

Claro et poden fotre mà, hahaha.