El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 08:58 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Rita Barberá justifica el #caloret: “em vaig quedar en blanc”

L’actor Xavi Castillo en un vídeo comunicat després del discurs de Rita Barberà: “què passa que mai us heu bufat de cassalla?”

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

L’alcaldessa de València ha rebut una allau de crítiques a les xarxes i per part de l’oposició pel seu mal ús del valencià i la manca de preparació durant el discurs de la Crida de les Falles de diumenge. Davant de milers de persones, l'alcaldessa va pronunciar un discurs difícil de qualificar amb nombroses errades, emprant sovint paraules en castellà i reiterant expressions com 'caloret'. L'etiqueta '#caloret' va arribar a ser tendència a les xarxes socials aquest diumenge a la nit amb nombroses mostres d'indignació i bromes i comentaris al discurs de Rita Barberá, com el vídeo de Xavi Castillo. Segon informa La Veu, Barberà ha demanat aquest dilluns “disculpes”" al món faller i als seus companys per l'ús que va fer aquest del valencià durant la intervenció a la Crida, i ha assegurat que es va quedar "en blanc" malgrat tenir un discurs "treballat".
 



Comparteix
   


Etiquetes
L’alcaldessa de València ha indicat a la premsa, abans que cap periodista li preguntés sobre el tema, que “tothom no té tots els dies bons” i “algun eix malament” i ha apuntat al fet que ella li va tocar ahir “desgraciadament en un acte tremendament important per al món faller i el món valencià”. Per això, ha manifestat que ho lamenta “profundament” i ha demanat “disculpes al món faller i als seus companys” al mateix temps que ha agraït les “manifestacions d'ànim i comprensió” que ha rebut.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
Raül Pérez Poza fletxa Sant Llorenç de la Muga
26 de febrer de 2015, 20.45 h

Benvolgut Xavi Castillo personalment m'estimo més l'Anis Salas o l'Anis Tenis Monforte del Cid, possats a bufar-nos fem-ho amb producte de proximitat i fem una mica de pais.

Raül


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
24 de febrer de 2015, 09.13 h

Ahir vaig dir que el que va fer la Rita Barberá, ¿es pot dir barbarismes?. I pot ser que barbarisme bé de Barberá ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
24 de febrer de 2015, 09.07 h

La ignorància de Rita Barberá del català o valencià no em sorprèn ni gens ni mica; el que em sorprèn és la seva ignorància del castellà. El problema és que un necessita el llenguatge per articular raonaments abstractes de manera congruent i aquesta senyora (??) demostra que és incapaç d'articular les idees de forma coherent. Suposo que per això milita al PP.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Anàlisi fletxa Palma
24 de febrer de 2015, 08.57 h

Que no es confongui. No es va quedar en blanc. Està in albis, que no és el mateix.
Ignora el català i també el castellà, per tant València té una ignorant al Govern...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Synera fletxa Barcelona
24 de febrer de 2015, 00.54 h

Quines xarones que hi ha a l'Estat i al PP. Per què son ran xarons? No saben el que ês bon gust a aespanya. Tot ha de ser tan cutre i carrincló?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES, (en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes obviamente).
23 de febrer de 2015, 20.45 h

EL HEDOR DEL FALSO DICTAMEN JUDICIAL Y LAS MENTIRAS DEL SYNERA HA LLEGADO HASTA AMNISTIA INTERNACIONAL. !!!!DEMOLEDOR!!!!!!
Amnistia Internacional gira l'esquena al 9-N
“No hi ha una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació”, diu l'ONG que "no té una posició ni a favor ni en contra"
“Actualment no existeix una definició internacionalment acceptada del dret a l'autodeterminació ni aquest dret està reconegut a nivell internacional com un dret que pugui pren... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
23 de febrer de 2015, 16.58 h

Comunicado de la Resistencia Antiespañola :


En fechas recientes se ha fraguado un acuerdo largamente esperado, entre las formaciones proconsulta CiU- ERC, sobre la convocatoria de Elecciones Plebiscitarias para el 27-S de este año.
Ha sido un proceso laborioso, con tiras y aflojas, con negociaciones que han implicado renuncias a los planes primigenios de ambas formaciones , para conseguir el acercamiento necesario, y limar las diferencias que surgieron tras el 9-N sobre la manera de seguir... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
23 de febrer de 2015, 16.49 h



La Interpol ordena la detenció dels franquistes Martín Villa i Utrera Molina.
Uns de tants assasins que han governat Caspaña.
Els còmplices del PP no permetran la detenció.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
23 de febrer de 2015, 16.44 h

Que aquesta maricona nazional espanyola, vagi drogada, beguda o que sigui un problema mental de la faraona de Franco, no es un problema de Catalunya, es un problema dels dements, pocavergonyes o imbecils que han votat a aquesta vella tronada, demencial i bruta.
Rita, que sexo tienes, guapo?


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
"BEJOTA" "ARAGONESES" O EL MALSON DELS SERVEIS SOCIALS fletxa ALLÍ ON LA TEVA FERUM DE FRACASSAT ES SENTI
23 de febrer de 2015, 15.37 h

#1 ,l'indigent supremacista espanyol oficial del blog.També conegut com Amaya Salazar,àlies Josep Montella.Àlies "ARAGONESES”,”BEJOTA””RIVAS”,”PEDRO REVERTER”també conegut per Roser Coll,Pedro Fortuna,Manolo Cabezahierrro,Rivas....Pressumptament fill de d’un legionari i de la que escombra el Valle de los Caidos .L'ínclit predicador etílicoespanyolista,ara arrossega la seva desesperació pels tuguris més foscos del Raval,renegant dels seus orígens i fent servir multitu... Llegir més