directe ! a La República. N. 4000. Dimecres, 25 d'abril de 2018 00:57 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

La XECNA comercialitzarà la primera 'tònica catalana'

Es començarà a distribuir a partir del 8 de juny

Comentaris 0  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

L'empresari Ramon Carner, impulsor de les begudes amb consciència nacional, prepara la sortida al mercat de la que considera 'la primera tònica catalana'. Segons ha explicat Carner, la tònica 'és una beguda que cada cop té més adeptes' i per això l'han escollit, però també ha reconegut que han d'oferir un producte de qualitat per garantir que els usuaris la compraran no només pel component emocional. Carner presentarà la nova beguda a la fira De tot CAT que tindrà lloc a Girona a partir d'aquest divendres i preveu començar-la a distribuir a partir del 8 de juny.
xecna ramon carner tònica
Comparteix
   


Etiquetes
Carner és propietari de l'empresa Àpats Food i, des de fa uns anys, distribueix productes en clau catalana, com ara la beguda energètica Desperta Ferro, la Cola Catalana-Cola Lliure, el whisky Jaume I o el rom Cristòfor Colom. Ara prepara la sortida al mercat d'un nou producte: 'La primera tònica catalana', segons precisa.

L'empresari aprofitarà la fira De tot CAT, que tindrà lloc a Girona del 4 al 6 de juny a Girona i servirà d'aparador de productes d'arreu de l'àmbit lingüístic català: 'Cada any presentem una nova beguda, i aquest any toca la tònica. Hem optat per ella perquè cada cop es beu més i es fan més gintònics a les nits. Estem convençuts que tindrà una bona sortida', assegura.

Carner, però, té clar que el producte que posa a la venda ha de ser atractiu no només per qui comparteixi una consciència nacional: 'Si el producte no és bo no el compraran més. I aquest és una tònica molt bona, de qualitat, fina. Segur que repetiran', afirma convençut.

L'empresari avança que estan treballant per treure també una ginebra catalana entre el mes de setembre i octubre, que fins i tot tenen clar 'que tindrà nom de dona i que volen que 'sigui perfumada, de color i de qualitat'. Tot i això, també avisa que la tònica sola també té molts adeptes: 'Cada cop té més seguidors perquè una bona tònica es pot prendre sola. Penseu que alguns restaurants fins i tot ofereixen cartes específiques de tòniques'.

Un moment històric

L'empresari codinenc creu que es viu un moment històric i diu que preferiria no haver de posar a la venda productes amb consciència: 'La consciència dels catalans ha de créixer d'una vegada. Hem de fer el pas. Volem que arribi un dia en el qual siguem un país normal, que les nostres begudes no siguin notícia i tanquem l'empresa', diu irònicament.

La tònica catalana es podrà comprar a partir del 8 de juny a alguna de les nombroses botigues que la Xarxa d'Establiments amb Consciència Nacional (Xecna) té repartides per tot Catalunya.




COMENTARIS fletxa taronja


No hi ha cap comentari


publicitat



COMENTA fletxa taronja

El comentari s'ha enviat correctament. Pots recarregar l'article o anar a la pàgina principal

publicitat








EDITORIAL fletxa

Ens roben “les samarretes grogues” què més hem d’aguantar?

Els dirigents polítics espanyols ens volen humiliats, ens volen aniquilats i mai negociaran per voluntat pròpia, els fets ocorreguts a la final de la copa del rei són molt més greus del que podem sospitar. No són unes simples samarretes ... Llegir-ne més





BLOGS enquestes

El Dietari del Procés El Dietari del Procés
18 hores al dia a la cel·la
Vicenç Plans Vicenç Plans
La normalitat republicana, malgrat tot (24/4/2018)
Josep Maria Loste Josep Maria Loste
El PNB, Catalunya i l’Europa Protestant
Joan Lladonet Joan Lladonet
Odi i separació de poders
Josep Maria Miedes Josep Maria Miedes
El groc a Sant Esteve de les Roures
Joan Guerola
Contes d'en Jan Bosch 194 Digues-me, que fas aquí? 13
Màrius Viella Màrius Viella
Avançar amb el passat present
El Comunicado - JL Herrera El Comunicado - JL Herrera
Presos de Prensa




#xocdetrens fletxa










publicitat



#CATALUNYAusurpada fletxa





publicitat





publicitat






logo

v1.00 16 abril 2007
v2.00 16 abril 2008
v3.00 19 febrer 2010

Edita: Associació Cultural Nou País i Catmèdia Global
Desenvolupat per Tirabol

Generalitat de Catalunya

Generalitat de Valenciana

Creative Commons
  • sobre els comentaris
  • Tots els comentaris referents a qualsevol informació apareguda en aquest mitjà digital són únicament i exclusiva responsabilitat de la persona o institució que el realitza, i en cap cas serà responsabilitat del mitjà digital directe!cat.