El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 21:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Albert Rivera augura la independència

El líder de Ciutadans es mostra inflat com un gall dindi per les perspectives electorals del seu partit a Andalusia

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 2 vots )
carregant Carregant

Albert Rivera està exultant. En les seves fantasies es veu a La Moncloa, i creu que el primer símptoma de la seva progressió serà la “gran sorpresa” que protagonitzaran a les eleccions andaluses. Allò que l’alegra més de l’ascens de Ciutadans, però, és que “els nacionalistes ja no jugaran un paper decisiu” al Congrés, tal com ha dit en una entrevista aquest matí a RNE. Ja dóna Catalunya per independent?

Sense ganes de jugar cap paper a l'Estat

Rivera ha afirmat que “hi haurà un canvi imparable del mapa polític espanyol, encara que algú no se’n vulgui assabentar”, però qui potser no s’ha adonat del canvi a Catalunya és ell. Els nacionalistes han passat a ser independentistes en la seva majoria i allò de voler ser la clau per la governabilitat d’Espanya ja fa temps que va quedar enrere, juntament amb la puta i la Ramoneta, la resignació davant del café para todos, i el peix al cove. Així que els sobiranistes ja no volen jugar cap paper a l’Estat. Ni Duran i Lleida deu tenir ja esperances de ser ministre de l’executiu espanyol. No és doncs un atac efectiu cap a CiU o ERC, ni una bona estratègia per convèncer els espanyols, que ja saben que l'època del pacte del Majestic ha acabat.

Així potser la intenció de Rivera és diferent: sí que s’ha adonat que hi ha un fort sentiment independentista i ja dóna per feta la separació de Catalunya, és per això que estaria tan segur que el nacionalisme ja no serà decisiu, perquè ja no influirà en l’agenda de l’Estat. Espanya tindrà un conflicte menys. El mapa polític espanyol haurà canviat, i el geogràfic també.

Els vots de C's sortiran de Podemos

D’altra banda, el màxim dirigent de C’s ha dit també a RNE que “el nostre projecte no busca revolucions” i que “Espanya ha d’evolucionar, canviar, d’una manera sensata i viable”. És un atac a Podemos, que ha tocat sostre i a va a la baixa, segons l’enquesta que publicava diumenge passat El País, i l’altre partit de moda vol treure’n profit. Molta gent ja comencen a arrufar el nas amb el discurs però sobretot amb les formes de Pablo Iglesias, no el veuen amb fusta de president d’un estat i el discurs del ‘canvi sensat’ serà la tònica del partit de Rivera.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
12 de març de 2015, 13.10 h

#24 Fixa't que al meu comentari deia "contrària als interessos de la majoria de catalans".
Que jo sàpiga PP, C's i PSC (quin d'ells???) mai han estat majoria i, la veritat, no fa pinta que les coses canvïin de moment. Per tant serà des de fora de Catalunya que una minoria de catalans imposaran (o imposarien) la seva visió de Catalunya a la majoria de catalans.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
12 de març de 2015, 00.31 h

-els nacionalistes ja no faran cap paper decisiu. No "jugaran"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Pep fletxa El Vendrell
11 de març de 2015, 20.13 h

#24 Pregunta't el perquè no tens cap punt de suport per alguna cosa serà tot negatiu com el teu idol VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
11 de març de 2015, 15.38 h



#24 C's cada dia té més suports a Catalunya? ... quina gràcia que quan hi ha votacions no es noti!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
11 de març de 2015, 15.35 h



#24 Vamos a ver, Rivaas, quue aunque seas patriota de los mios, no me gusta que seas imbécil:

Si los argelinos que viven en francia ya de 3ªgenerción , pidieran imponer el árabe como lengua oficial, tu dirias que són FRANCESES'

PUES TAMPOCO TU ERES CATALAN, IMBÉCIL,TU ERES UN INMIGRANTE QUE HAS SIDO INCAPAZ DE INTEGRARTE, ¡¡ PEDAZO DE BURRO !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Mª Dolors fletxa BCN !q
11 de març de 2015, 12.37 h

#7 VADE RETRO, C, s.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Mª Dolors fletxa BCN !q
11 de març de 2015, 12.36 h

#9 Will be, will be, CAT INDEPENDENT .


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Mª Dolors fletxa BCN !q
11 de març de 2015, 12.33 h

#13 TENS TOTA LA RAÓ, PER QUE ELS CATALANS ENS CREIXEM DEVENT LES DIFICULTATS. !!!!!!!!!!!!!!!!!! O PORTEM ALS GENS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Mª Dolors fletxa BCN !q
11 de març de 2015, 12.20 h

#7 A I U G!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Mª Dolors fletxa BCN !q
11 de març de 2015, 12.17 h

#24 Em tot cas, mals catalans ! Per que si accepteu el masoquisme al que ens sotmet españa.............