El digital dels que votaran #SíSí. N. 3812. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 18:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Les misèries d’Alícia Sánchez-Camacho al descobert

L’obra ‘Camargate’ representa la famosa conversa gravada al restaurant La Camarga entre Alícia Sánchez-Camacho i Victoria Álvarez.

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El teatre Tantarantana acull des d’avui fins al 29 de març l’obra ‘Camargate’, una representació teatralitzada dirigida per Jorge-Yamam Serrano de la famosa conversa entre la presidenta del PPC, Alícia Sánchez-Camacho i Victoria Álvarez, l’examant de Jordi Pujol Ferrusola. Ahir va haver la première de l'obra basada en fragments reals de la gravació realitzada per l’empresa Método 3, i pressumptament encarregada pel PSC a través de José Zaragoza durant l’any 2010. 
El diàleg entre Victoria Álvarez i Sánchez-Camacho a l'obra 'Camargate'
El diàleg entre Victoria Álvarez i Sánchez-Camacho a l'obra 'Camargate'

Comparteix
   


Etiquetes

El llenguatge de l’obra és clar i diàfan. Els diàlegs entre les actrius Cristina Gámiz (Camacho), i Anna Sabaté (Álvarez), amb la participació de l’actor Pep Duran que realitza els papers masculins, és força revelador i esperpèntic. L’obra revela els secrets de la conversa de la Camarga, que va circular durant uns dies per internet, fins que hi va haver una intervenció judicial i presenta de forma còmica una versió esperpèntica de la presidenta de PPC i l’examant del Júnior.  

Camargate, mostra en un sol acte com Sánchez-Camacho va enredar Victoria Álvarez per a treure-li tota la informació possible per utilitzar-la contra CiU. L’espectador podrà repassar els aspectes clau dels casos Pretòria, Palau, l’evasió fiscal dels Pujol... a través de les explicacions d'Álvarez, que apareix com una pija fràgil, de parlar molt barroer, que té por de la família Pujol. Per escoltar les revelacions de l’examant de Pujol, a qui se li havia promès ser un testimoni protegit i que el seu nom no apareixeria enlloc, i també les converses de caire banal entre dues dones que intenten treure el cap entre els cercles de la classe mitja-alta de Barcelona, caldrà passar pel teatre Tantarantana de Barcelona a veure aquesta arriscada obra.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Mª Dolors fletxa BCN !q
13 de març de 2015, 19.19 h

#4 Dius que ets un catalá de soca-rel. UN RATO SOCA SI QUE ETS. ESPAÑOLISTA ! ¿Se puede recibir un insulto peor?.
Si, si, se puede recibir, pero lo vamos a ir dosificando.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Mª Dolors fletxa BCN !q
13 de març de 2015, 18.57 h

#10 Tú, el repetitiu, ets catalá i de pagés. Deixem riure un bon rato................


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
13 de març de 2015, 17.11 h

#9 ya se sabe de qué pelaje son estos de Podemos : van hablando que quizá permitan el derecho de autodeterminación, pero se les ve la vena españolista que echa para atrás, eso sí, trufada de comunismo del rancio que apesta.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
13 de març de 2015, 17.10 h

Comunicado de la Resistencia :

a los españoles:
desde la Resistencia al invasor español,luchamos por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,que quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc
iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su f... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
13 de març de 2015, 15.20 h

Pobra dona!
Ni fa mirera ni escoltera...
I ha res més trist?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
13 de març de 2015, 13.07 h

#13 Recomanada, passareu una bona estona. Molt bona interpretació i paròdia de Cristina Gámiz (Camacho), i d'Anna Sabaté (Álvarez), escrupolosa direcció de Jorge-Yamam Serrano. La vaig veure en preestrena a Granollers aquest cap de setmana passat. Molta M..., nois!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
13 de març de 2015, 12.37 h


Comunicado de la Resistencia :

a los españoles:
desde la Resistencia al invasor español,luchamos por el reconocimiento del derecho a decidir de todos los pueblos que han pensado en su INDEPENDENCIA,que quieren ser libres,que no se sienten españoles,que quieren tener un futuro independiente y sin coacciones por parte del fascismo español del psoe y pp,upyd,etc
iNSTAMOS a los que se consideran españoles,a permitir,a tolerar,con mente abierta,que por fin,los pueblos puedan decidir sobre su... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Mª Dolors fletxa BCN !q
13 de març de 2015, 10.37 h

Aniré a veure aquesta obra, per que crec que em faré un fart de riure.,


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
12 de març de 2015, 21.31 h

Camacha despacha en camarcha


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
H2SO4+2KCN->K2SO4+2HCN fletxa estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET
12 de març de 2015, 19.34 h



#8
#9
#10 Micaelita Romualda, deixa de fer la PALLASSA PALLUSSA i diigues-me sisplau què significa en "el teu" francès aquest discurs psicodèlic:


"Grande deuxième, quelles disent les guiñols de cela? Si te obligé devant, tu m'tout à regarder à moi-même ainsi, morts de faim."



Ho he trobat en una piulada (twit) que tu deus conèixer molt bé:

. https://twitter.com/orbenov0 .



Suposo que ja saps que qualsevol semblan... Llegir més