El digital dels que votaran #SíSí. N. 3812. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 16:29 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

“A ver, a ver, no hagamos un drama, que en el avión iban catalanes, no personas”

La catalanofòbia no s’atura en un moment tant dramàtic

Comentaris 247  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 78 vots )
carregant Carregant

Les xarxes socials estan bullint durant tot el migdia, després que es conegués l’accident d’avió de la companyia GermanWings. Tanmateix, han començat a aparèixer un munt de comentaris d’usuaris que expressaven satisfacció per la mort de diversos catalans en aquest accident. La catalanofòbia no s’atura ni en un moment com aquest, els testimonis són execrables.






















Comparteix
   


Etiquetes
L'odi sembrat contra els catalanans durant anys emergeix  i no s'atura ni davant un accident d'aviació. 



COMENTARIS fletxa taronja

item
jose fletxa santa coloma de gramanet
28 de març de 2015, 13.47 h

#246 si medimos el odio por lo que sembramos ¿cuantos años llevan los madrileños sembrando para que haya muerto tanta gente en atentados terroristas en madrid y no conozco ningun catalan que se alegrara con lo de la t4,el metro ,etc,etc y no olvidemos que en madrid se come tambien con los impuestos que pagan las empresas catalanas , deberian de estarles agradecidos , !YO SOY ESPAÑOL , PERO AQUI OS DEJO MI GRITO DE GUERRA! VISCA CATALUNYA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
ppppp fletxa barcelona
28 de març de 2015, 13.06 h

Los catalanes llevan sembrando 300 años, es normal que recojan lo que están recogiendo, y me imagino que irá a mas. No puedes insultar a toda España día sí y día también y pedir cariño. Bueno, si puedes, si eres catalán o ciego de cojones.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
jose fletxa santacoloma de gramanet
28 de març de 2015, 03.57 h

!Los que en un momento asi solo tienen cerebro para decir esas barbaridades es que no son hijos de mujer , si no de bestias, ademas de cobardes que se escoden tras la pantalla de un ordenador para decir idioteces de ese calibre , aparte de no haber conocido a su madre, y lo dice uno que es mas español que esos malnacidos terroristas nacionales.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
lolo fletxa lituania
28 de març de 2015, 00.32 h

#241 la que ha de vigilar amb el que escriu abans d'arrepentir-s ets tú, maca


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
26 de març de 2015, 19.29 h

España, es un projecte polític fracassat. !!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
B. Massana fletxa Pallars
26 de març de 2015, 18.56 h

només hi ha una manera de posar ordre en tot això AL 27-s VOTAR PARTITS CLARAMENT INDEPENDENTISTES.

LLAVORS EL CUENTO S´HAURÀ ACABAT PEL FEIXISTAM EJSPAÑOL.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
Laura fletxa Barcelona
26 de març de 2015, 18.23 h

Bona tarda, soc la la noia de twitter que ha fet el comentari “@_3lle: Se estrella un avión que salía de Barcelona y tenía que aterrizar en Alemania y ya salís todos como buitres a criticar a los catalanes.”. Si no es molta molèstia, feu el maleït favor de llegir que es el que jo he escrit, perquè qualsevol persona amb dos dits de front, veurà que estic criticant la conducta dels "catalanofòbics". Per culpa de la vostra notícia, he rebut diferents comentaris acusant-me de catalan... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
yatique fletxa barcelona
26 de març de 2015, 17.11 h

#235 resistencia antiespañola? En que mundo vivis? El accidente ha sido un puta tragedia independientemente del origen o nacionalidad de los que viajaban en el.. pero es necesario lo de invasor español? Catalanofobia? De donde carajo salen esos terminos? Ocupacion? Jajaja
hablamos del carnaval de solsona? Con wsto quiero decir que es igual de patetico el q hace comentarios despectivos a los fallecidos catalanes en el accidente, cmo el q saca el tema del atentado de madrid. Que carajo estais ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
mari carmen fletxa barcelona
26 de març de 2015, 14.21 h

mirar lo que es peor de todo es que existan esas clases de personas que puedan hacer esos comentarios ante tanto dolor ...que clase de personas somos?


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
Miguel fletxa Tenerife
26 de març de 2015, 14.11 h

Increíble la gentuza que hace estos comentarios sobre los fallecidos en el avión. Vivimos unos 45 millones de personas en territorio español, y no se puede juzgar a tanta gente por unos cuantos salvajes que vierten ese tipo de comentarios ante esta tragedia. Estamos todos en shock en este país (su gran mayoría, estoy seguro) de lo ocurrido, y todos nos sentimos consternados y horrorizados. Eran personas. Punto. No hay más consideraciones que quepan en este tema. Ni por origen, raza, sexo,... Llegir més