El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 08:22 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La ingerència del cònsol espanyol a Perpinyà indigna el govern de la ciutat

El cònsol espanyol a Perpinyà proposa que la ciutat associï la seva marca turística a França i canviï la marca “Perpinyà la catalana” per “Perpignan la francaise”

Comentaris 37  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

El cònsol general d’Espanya a Perpinyà, Gaudencio Villas, creu que si la capital nord-catalana vol atreure més turisme espanyol hauria d'associar la seva marca turística a França i no pas a Catalunya. Així, segons informa l’ACN,  en el marc d'un debat celebrat ahir a Perpinyà, va proposar canviar la marca 'Perpinyà la catalana' per 'Perpignan la française' per incrementar el nombre de turistes espanyols a la ciutat, que actualment representen el 16% del total respecte el 25% de catalans. 

Comparteix
   


Etiquetes
Indignació per la "ingerència total" 

Sobre aquesta proposta, el tinent d'alcalde d'afers catalans a l'Ajuntament de Perpinyà, Brice Lafontaine, ha assegurat que no es plantegen canviar la marca de la ciutat i ha qualificat la proposta del diplomàtic espanyol d'"ingerència total".
 
Els precedents: “Visc amb resignació i impotència que la meva filla hagi d'estudiar en català"

No és al primera vegada que el cònsol general d’Espanya a Perpinyà és motiu de polèmica, el passat mes d’octubre Gaudencio Villas, nascut a Barcelona i resident al País Valencia, en una entrevista al diari Levante considera la llengua catalana com una “cosa rara”, i és queixava que la seva filla hagi d’estudiar en català. “Visc amb resignació i impotència que la meva filla hagi d'estudiar en català" assegurava el cònsol, mostrant el menyspreu pel català i la diversitat cultural d’un cònsol de Perpinyà on malgrat no ser oficial es parla i s’ensenya en català.
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#37
4 de maig de 2015, 16.31 h

La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el estad... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Jo fletxa Catalunya
2 de maig de 2015, 14.35 h

Es estrany com el cònsol eSSpanyol vol donar lliçons, tenint en compte que la marca eSSpanya fa aigües pels quatre costats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
ramonadsera fletxa Catalunya
2 de maig de 2015, 10.56 h

El cònsol apañol ?.....
Que se´n vagi a buscar caragols !!!! ....


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
David fletxa L'Hospitalet de Llobregat
1 de maig de 2015, 23.30 h

Febrada dictatorial de borratxos espanyols: els de sempre !


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
1 de maig de 2015, 16.08 h

#28 la potència mundial d'impresentables opressors i lladres, la van treure els anglosaxons nord-americans a cops de fuet del seus continents..Una cossa és ser una potència i un altre una colla de lladres i pirates, que ven robar a sac i exportar malalties, als indígenes, un pais que permetia que els seus soldats alimentessin els sus gossos amb nadons arrencats dels braços de la mare, com Ruiz de las casas documenta, per ser una potencia, fa falta ser un país amb governants preparats i n... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
1 de maig de 2015, 15.41 h

#31 IMBECIL


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
bejota fletxa bcn
1 de maig de 2015, 14.01 h

EL CONSUL ESTÁ EQUIVOCAT .PERÒ LA GENERLITAT HAURIA DE FE MÉS PER ACOSTAR LA CATALUNYA ,PERDUDA VERGONYOSAMENT, ENC CONTES DE TRACTAR DE FER MALBÉ L'ESTAT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
bejota fletxa bcn
1 de maig de 2015, 12.53 h



#29 Muy señor mio Edelmiro-Filemón:


No cal que li recordi que el 37% del matriarcat català y la Joana Ortega tienen un game over traidor a Roma que los traidores a Roma le han metido a la piel del oso desinflado por el suflé del higo del sur de Montserrat Caballé



NOTA BENE : ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ ESTA PUBLICAD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Edelmiro Filemón Gutierrez Gonzalez fletxa Cardeñosa de Volpejera (Palencia)
1 de maig de 2015, 12.47 h



#26 cOÑÑÑÑÑÑÑÑIOoooo Bejota, haber si dejpabilas, tio, que asta llo, qe fui a la ecuela solo asta los sai añio, asta llo sé qe eso qe dise tu der senso elestorá É UNA ISNORANTAA DISNA DE UN ANARFABETO.


¿¡ No be tu, degrasiao, qe no todos los indipenderentistas pudierong o quisierong botar ?! Nunca, nene tonto, nunca puedeng botar toos los de cuarqiel partio, chia sea el Partio Pupalar , el Partio Cominista o el Partio Por la Mitás.


Anda qe no ere tu tonto ni naa . . . c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Joan fletxa VCJ
1 de maig de 2015, 12.18 h

Pobreta espanya , es pensen que encara son una potencia mundial i son uns mingundis, pobres espanyolets, qui els ha vist i qui els veu