El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 17:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El València C.F. atia l’odi contra un grup d’estudiants de Berga per exhibir una estelada

El club manifesta que són "banderes no oficials que generen divisió" i es mostra "aliè i contrari a aquesta politització" però calla davant les banderes franquistes i nazis que es veuen en el seu estadi

Comentaris 53  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El València club de futbol ha lamentat aquest dijous a través d'un comunicat l'exhibició d'una estelada per part d'un grup d'estudiants de l'Escola Xarxa de Berga (Berguedà) durant un tour organitzat a l'estadi de Mestalla. El club ha manifestat disconformitat amb l'exhibició de "banderes no oficials que generen divisió" i s'ha mostrat "aliè i contrari a aquesta politització". Una mostra més de l’odi d’alguns contra la simbologia catalana, una decisió que ha comportat que els estudiants rebessin amenaces a les xarxes socials per l’atiament fet per la junta del València C.F.

Estudiants de Berga amb una Estelada al camp del València C.F.
Estudiants de Berga amb una Estelada al camp del València C.F.

Comparteix
   


Etiquetes

El director de l’escola de Berga mostra la seva sorpresa per les acusacions del Club

En declaracions a l'ACN, el director de l'Escola Xarxa, Xavier Cuell, ha manifestat que el club encara no s'ha posat en contacte amb el centre i s'ha mostrat sorprès pel rebombori causat a les xarxes socials per aquesta imatge. Cuell ha explicat que en conèixer aquesta controvèrsia es va posar en contacte amb els professors que acompanyen els alumnes de tercer d'ESO i, en veure la imatge, va constatar que "no té cap mena d'intenció" i que es va realitzar "de manera espontània i amb total senzillesa".





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#53
4 de maig de 2015, 16.18 h

La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el estad... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
bejota fletxa bcn
1 de maig de 2015, 23.58 h



#47 Aragoneses, mira que groseria te dice Miguel Romualdo en #48 , insulta a la puta de tu madre, como si la pobre tuviera la culpa de haber de ganarse la vida prostituyéndose.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
bejota fletxa bcn
1 de maig de 2015, 23.56 h



#49 Miguel Romualdo, por favor, no seas tan grosero. EL INSULT NO ES ARGUMENT


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
gf fletxa gf
1 de maig de 2015, 23.20 h

#46

es HEMEROTECA, paletoooooooooooooooooooooooooooooooooo


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#49
Juanito Moreno fletxa Cordoba, AndaEspañ
1 de maig de 2015, 21.47 h

#45 HIJO DE LA GRAN PUTA !!!: Buenas tardes imbécil !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 18
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
Juanito Moreno fletxa Cordoba, AndaEspañ
1 de maig de 2015, 21.45 h

Si vinieran estudiantes de Quart de Poble ( para los incultos, provincia de Valencia), y posaran en el campo del Barza con la bandera española, que coño liaríais vosotros al respecto???.


LA MADRE QUE OS PARIÓ, HIJOS DE PUTA !!.

Tenéis menos calibre que la puta de vuestra madre !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 18
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
1 de maig de 2015, 20.06 h

ACS se adjudica contratos en EE UU Y Canada por un valor de 2.232 millones de euros

http://economia.elpais.com/economia/2015/04/19/actualidad/1429447058_708890.html

TENIAIS RAZON, QUERIDOS NAZIS, FLORENTINO SOLO CONSIGUE CONTRATOS GRACIAS AL PALCO DEL REAL MADRID


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 24
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
1 de maig de 2015, 16.59 h

#35 Si es el estat central qui ataca,incoomplint la costitució de 1978 en favor dels seus i de les empreses que els paguen !!
No volem Fracking a cap part del territori peninsular i de les illes!!
Creus k ens escolta cuant li diem???
Sols pensen en els sobres !!

Aneu llegint la constitucio i compareu en tot el k fa el gobern central i els seus ( tireu d emeroteca i flipareu en colors)


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
pepet fletxa papitu
1 de maig de 2015, 15.13 h

#44 imbecil


Valora aquest comentari:   votar positiu 23   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
1 de maig de 2015, 15.05 h

Adoctrinamiento en los colegios, esto es normal en los colegios de Cataluña.