directe ! a La República. N. 4058. Dijous, 21 de juny de 2018 08:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La Vanguardia fabrica una enquesta contra la independència

Cap enquesta té la suficient validesa quant és utilitzada mediàticament per intentar avortar el procés independentista, i el Grup Godó desesperat, en plena crisi econòmica treballa contra el procés

Comentaris 49  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 32 vots )
carregant Carregant

Les enquestes pagades a cop de talonari amb els diners públics que rep el Grup Godó són una veritable infàmia, el mateix expert que comenta les enquestes no sap com explicar el que no és explicable, ni el mateix Carles Castro es capaç de fer creïble tanta mentida, avui la independència segueix sent guanyadora, ningú vota en contra de viure millor, i avui seguir a Espanya és un suïcidi, un país que es desfà sol, que té els índexs d’atur més alts d’Europa, que té la pitjor justícia de l’Europa democràtica, un país on els lobbys no tenen aturador, un país on Florentino Pérez cobra de tots per fer les coses malament, qui voleu que voti en contra de la independència?


Comparteix
   


Etiquetes

El que no fa Duran o Societat Civil Catalana o fa una enquesta de La Vanguardia per debilitar el procés

Ni la plataforma Construïm de Duran i Lleida, ni Societat Civil Catalana, ni les filtracions de la justícia espanyola poden acabar amb en procés, per això una enquesta en el moment oportú pot fer més mal que tot un exercit. L’enquesta de La Vanguardia que publiquen avui no té cap credibilitat ho diu el mateix expert del diari en la seva crònica.

Cal subvencionar amb diner públic mitjans de comunicació que treballen amb mentides contra el procés independentista?

Creiem sincerament que no, l’enquesta de La Vanguardia no és de fiar, ni les dades que donen són creïbles, ni el mateix relat té suport científic. Tot val per fer fracassar el procés més engrescador dels darrers anys, per impedir votar simplement si volem seguir formant part d’aquesta Espanya carca o d’un nou país que desperti una il·lusió de veritat.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#49
jesus fletxa barcelona
2 de maig de 2016, 16.20 h

Les falsetats i maniobres fosques, es tornan contra qui les ha provocat ¡¡¡ La Vanguardia: un diari botifler vengut al govern de Madrid. Quin fastic ¡¡¡¡¡


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#48
julia fletxa sabadell
2 de maig de 2016, 16.00 h

votare esquerra republicana


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#47
Andreu fletxa Sabadell
18 de maig de 2015, 23.59 h

#42 Despierta, hombre. Los catalanes no nos hemos vuelto locos. ERC sacara muchos más concejales y votos que Ciudadanos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#46
4 de maig de 2015, 22.34 h


#42
#44 Aragoneses, se't nota que estàs espantadíssim, quan veus que Catalunya se separa de CASPAnya. Tranquil.litza't , neng, que no t'afusellarem quan siguem independents.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#45
bejota fletxa bcn
4 de maig de 2015, 22.25 h





N.B. QUE PENSEU ANAR L'ONU AMB AQUEST NÚMEROS ? APA,CAP ALLÁ!


N.B. MALAMENT,OI? SOL TENIU INSULT I CAP ARGUMENT...ANEM BÉ.


N.B. NO ES TRACTA DE L'ALBIOL:ÉS QUE'LS TRECAPATRIES NO CONECTAN AMB LA GENT DE BADALONA .


N.B. CAL QUE NATEGIS CATALUNYA EN COMPTES DE MIRAR D'ALTRES INDRETS.



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#44
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
4 de maig de 2015, 17.03 h

26 ERC
26 Ciutadans

lLA VERDAD TE HARA LIBRE

http://www.directe.cat/noticia/401319/segons-la-vanguardia-el-27s-tindrem-el-parlament-mes-independentista-de-la-historia




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
jaume fletxa Esplugues.
4 de maig de 2015, 16.47 h

#42 Vas errat ,es veu que l'efecte del Mono encara et dura .
En treura deu o dotze mes............ ja posats que no vingui d'un parell ,encara que siguin de la benemerita......


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
4 de maig de 2015, 16.39 h

Queridos NAZIS,

No hace ni dos dias que os burlabais de Albert Rivera.

Hoy las encuestas dan a Ciudadanos LOS MISMOS DIPUTADOS que ERC.

QUE PENA ME DAIS Y QUE MAL LO ESTAREIS PASANDO . . . . . .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
jaume fletxa Esplugues.
4 de maig de 2015, 13.11 h

#37 Evaristo Evaristo ,..........................


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
4 de maig de 2015, 12.49 h

La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el estad... Llegir més