directe ! a La República. N. 4088. Dissabte, 21 de juliol de 2018 21:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Economia doble fletxa

Freixenet invertirà 35 milions a Catalunya en ple procés independentista

L’empresa que havia amenaçat en fer la inversió fora de Catalunya per evitar els riscos d’una DUI, ja va anunciar el passat novembre que en cas d’independència s’adaptarien.

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El president de Freixenet, Josep Lluís Bonet, va anunciar aquest dilluns que l’empresa farà una inversió d’entre 35 i 40 milions d’euros en un nou centre logístic a Gelida, les obres es preveu que comencin abans de finalitzar aquest 2015 i que estiguin totalment enllestides el 2018. Bonet, que havia amenaçat el 2013 en fer la inversió fora de Catalunya pels riscos d’una DUI, el passat novembre va assegurar que en cas d'independència s'adaptarien tot i que  va puntualitzar que "veient com van les coses, millor plantejar-se poc aquesta possibilitat". 

Comparteix
   


Etiquetes
José Luis Bonet, president de  “Marcas Renombradas Españolas” i president de la Cambra de Comerç, Indústria, Serveis i Navegació d'Espanya des  novembre de 2014, és un dels empresaris catalans que ha defensat la unitat d’Espanya públicament. Malgrat tot, l’empresa ha optat per tirar endavant el projecte que tenia paralitzat des del 2013 per aconseguir importants estalvis per a la companyia. Actualment el grup Freixenet té 22 bodegues pròpies i 15 magatzems logístic diferents que eleven els costos de distribució, el nou magatzem altament tecnificat permetrà agilitzar el transport de mercaderies.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
14 de maig de 2015, 13.33 h

RESISTENCIA ANTIESPAÑOLA


COMUNICADO
--------------------------


Ante el inicio de la campaña electoral para elegir a los representantes de trece parlamentos autonómicos, dos ciudades autónomas y de miles de municipios en todo el denominado Estado español, nos dirigimos desde nuestra organización resistencial a la opinión pública para analizar la situación que debe afrontarse en estos comicios y la forma en que deberían llevarse a cabo unas políticas que restauraran los derechos ci... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Raül Pérez Poza fletxa Sant Llorenç de la Muga
13 de maig de 2015, 20.15 h


Realment independentment del procés d'alliberament que vivim i de l'actitud de Freixenet, la majoria dels productes d'aquesta empresa son inbebibles, i ho diu un entes en el ram.

Raül


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
13 de maig de 2015, 19.57 h

#6

D´Artacan

Se que no rectificaras porque esta en tu ADN ser un mentiroso pero la inversion de BASF NO es en Constanti, es en Tarragona y es SOLO de 21 millones y no de 45.000.000,00 como tu aseveras.

Al ataque, tarari tari tari LA VERDAD TE HARA LIBRE

http://www.lavanguardia.com/economia/20150512/54431191288/basf-invierte-21-millones-nueva-planta-agroquimicos-tarragona.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
13 de maig de 2015, 19.04 h

Els ultims nadals i caps d´any he deixat de comprar Codorniu i Freixenet. D´altres han ocupat el seu lloc i ningú hi ha notat la diferència, és més han sigut més bons i tot, així que ho seguirem fent.
Salut !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
13 de maig de 2015, 10.21 h

Es diu "cellers". No "bodegues"


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Isabel fletxa Santa Eulàlia
12 de maig de 2015, 21.06 h

Sr. Bonet , no cal que inverteixi a Catalunya, als catalans no ens agrada el seu "brebaje", ens fa mal de cap.....ho sent ?????
Marxi home marxi, aquí tenim un cava bo, molt bo, no ens fa falta el seu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Ian fletxa Badalona
12 de maig de 2015, 20.48 h

Fracàs de vendes! Caiguda d'ingressos! Catalunya els ha deixat de comprar! Els espanyols no lis compren i segueixen fent una gran publicitat del xampany francès les 24 hores del dia!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
12 de maig de 2015, 20.48 h

#8
Aragoneses, la teva salut mental....la teva salut mental...... que si esperes serà tar. Las bestieses que dius son propias de un cervell molt malalt .

¿No ja ningú a casa que no to digui ? ¿ o a la oficina, si, aquesta subvencionada ? . NO T'ESTIMEN ............


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
12 de maig de 2015, 19.49 h



#7 Y hablando de NAZIS y de INVERSIÓN, me acuerdo de que todavia no me he cambiado los pañales que me absorben la sangre de las almorranas.

¡ Alto ! al decir eso de la inversión no os vayais a creer que soy un INVERTIDO, yo. Os juro por Diós que no. .. . .. vaya os prometo que no lo soy, y que si me sangran las almorranas no es por culpa de ningun tipo de sodomia.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
12 de maig de 2015, 18.30 h

#6

Querdo NAZI,

La inversion a Martorell no es ESTA SEMANA, sera desde 2016 hasta 2019 y a repartir con Landaben.

Menos lobos, Caperucita