El digital dels que votaran #SíSí. N. 3909. Dimarts, 23 de gener de 2018 11:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Espanya prohibeix a Martin Schulz rebre l’ANC, Ómnium i l’AMI

El president de l’Eurocambra es nega a rebre les signatures recollides per les entitats sobiranistes durant el 9-N

Comentaris 44  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 20 vots )
carregant Carregant

El president del Parlament Europeu, Martin Schulz, s’ha negat a rebre l’ANC, Òmnium Cultural i l’Associació de Municipis per la Independència al·legant el "principio de cooperació lleial amb Espanya”, segons informa el diari ABC. Les entitats sobiranistes van recollir 1.386.628  de signatures el 9N per denunciar a través dels principals organismes polítics internacionals el govern espanyol per la seva actitud antidemocràtica. Schulz ha assegurat a través d’una missiva que està obligat a respectar “el principi de cooperació lleial i no pot intervenir en un assumpte en el que la UE no té competències per actuar”. Tot apunta a les pressions del govern espanyol.
Una foto incòmoda que calia aturar 

El govern i la diplomàcia espanyola han mogut fitxa i pressionat de valent per evitar la foto de l’ANC, Ómnium i l’AMI lliurant el més d’un milió tres-centes mil signatures de reprovació al govern espanyol recollides el 9-N. Només aquest fet explica l’actitud antidemocràtica del president de l’Eurocambra i de precedents d'ingerències per part de la diplomàcia espanyola n'hi ha a cabassos. 

La caverna mediàtica canta victòria pel fracàs en la internacionalització del procés

Alguns mitjans de la caverna canten victòria pel suposat fracàs de la internacionalització del procés i recorden que l’entitat antiindependentista Societat Civil Catalana va ser guardonada amb el premi Ciutadà Europeu 2014 que atorga el Parlament presidit per Martin Schulz.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#44
estrijol fletxa Pernambuco
14 de maig de 2015, 13.59 h

#40

Clar home, clar.
Es només per minar-los-hi la moral ;)


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
14 de maig de 2015, 13.40 h

RESISTENCIA ANTIESPAÑOLA


COMUNICADO
--------------------------


Ante el inicio de la campaña electoral para elegir a los representantes de trece parlamentos autonómicos, dos ciudades autónomas y de miles de municipios en todo el denominado Estado español, nos dirigimos desde nuestra organización resistencial a la opinión pública para analizar la situación que debe afrontarse en estos comicios y la forma en que deberían llevarse a cabo unas políticas que restauraran los derechos c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
Irene fletxa Barcelona
13 de maig de 2015, 17.54 h

Ah, doncs molt be, millor, de fet no es gaire atractiu entrar a l'unió alemana d'europa.... la mateixa historia de sempre, pero amb nous actors... Als catalans necessitem una altre tipus d'unions, farts d'imperialismes....

Bon vent!!

E + DUI = VCSI //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
bejota fletxa bcn
13 de maig de 2015, 12.52 h

Portazo de la UE al plan de Mas

Schulz rechaza recibir a la ANC y a Ómnium Cultural

Pretendían "denunciar al Estado español" entregando las firmas recogidas durante el 9N.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 23
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
13 de maig de 2015, 12.34 h


No Estrijol. No fotis, 300 anys mes. Això o volem ja !!!!!!!!! Si nó ja no i serem . QUE JO O DESITJO VIUREU. .
#16


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
13 de maig de 2015, 12.25 h

#37 Tant de profit com tu, espero.
#38 Fes el favor, surt de casa i que et toqui una mica el sol. A veure si et circula una mica la sang per la pústula que tens com a cervell.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
Remigio Florencio Gutierrez Gonzales fletxa Corrales del Vino (Zamora)
13 de maig de 2015, 12.17 h



#36 Oche, pol sielto, ¿sabes tu si tu mamá ya a cumplio el serbisio cong su urtimo criente? E que oy boy yo de un salioooooooooooo...




Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
Remigio Florencio Gutierrez Gonzales fletxa Corrales del Vino (Zamora)
13 de maig de 2015, 12.15 h



#36 Asina me gutta, nene, que te quejes tu de las pantuflas ultra que causang la muelte de los consiudadanos de Empassin.

Bien echo, nene, el dia de mañiana sera tu un ombre de probescho.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
13 de maig de 2015, 11.29 h

#32 Honestament, em fa pena que molts dels meus conciutadans s'empassin com xaiets les "noticies" barroeres servides per panflets ultres de mala mort com aquest.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
PererelDigne fletxa Granollers
13 de maig de 2015, 11.27 h

No es pot justificar que ha actuat per les pressions d'Espanya. Martin Schulz és un enemic de Catalunya i de la llibertat.