El digital dels que votaran #SíSí. N. 3905. Divendres, 19 de gener de 2018 10:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Colau se sent “atacada” per la resta de candidats

La candidata de BComú lamenta que es posi una "humil treballadora" a l'ombra de la sospìta

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Colau a reaccionat  a les crítiques de l'alcaldable de Ciutadans, Carina Mejías, assegurant que se sent atacada per la resta de candidats. Mejías ha instat Colau, a no donar lliçons morals sobre qui és "casta" perquè ha viscut del "clientelisme i la subvenció pública" i l’ha acusat d'utilitzar la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca (PAH) per fer "promoció personal". Colau ha lamentat que es posi una "humil treballadora" a l'ombra de la sospita i ho ha considerat d'un "baix nivell democràtic".

Comparteix
   


Etiquetes

En una roda de premsa a la redacció de l'ACN, Colau ha respost les critiques de Mejías. "Em sobta molt que a una humil treballadora, que no té cap patrimoni, se la posi a l'ombra de la sospita. És significatiu d'un baix nivell democràtic", ha opinat. La candidata de BComú no ha tingut inconvenient en respondre les preguntes referides al seu sou de 2.600 euros bruts mensuals, segons ella "1.500 euros nets" i ha recordat que, "a diferència d'altres", ella ha penjat a Internet la seva declaració de la renda a més de la declaració de béns.
 
De fet, durant la campanya Colau s'ha sentit "atacada" en nombroses ocasions pels seus rivals. "Em crida l'atenció haver estat el blanc de molts atacs. Significa que, efectivament, ens veuen com a possibles guanyadors de les eleccions", ha afegit.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
18 de maig de 2015, 11.04 h

RESISTENCIA ANTIESPAÑOLA


COMUNICADO
--------------------------


Ante el inicio de la campaña electoral para elegir a los representantes de trece parlamentos autonómicos, dos ciudades autónomas y de miles de municipios en todo el denominado Estado español, nos dirigimos desde nuestra organización resistencial a la opinión pública para analizar la situación que debe afrontarse en estos comicios y la forma en que deberían llevarse a cabo unas políticas que restauraran los derechos c... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
mario fletxa barna
17 de maig de 2015, 09.45 h

És allò que diu, qui maldiu primer maldiu sempre. No es poden aglutina grups que només interessen per entrar en campanya, al final parles en contra d'ELLS allà ELLS. PER LA LLIBERTAT DEL POBLE CATALÀ, NO VOTAR ADA COLA- L ENGANYOSA


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Jaume fletxa Barcelona (Barcelonès)
16 de maig de 2015, 14.32 h

Ai, pobreta, que se sent atacada. Vagi-se'n a l'Espanya més profunda i allà l'estimaran.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
14 de maig de 2015, 17.16 h

VEstida de Ruiz Mateos, i robant els 3 ultims anys vestida de verd, de la camorra DESC-ICV no entenc com es presenta la molt Barcenas COLAU LA MANGANTE DE DESC


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Seny fletxa Barcelona
14 de maig de 2015, 12.18 h

Ai! Pobrissona ella quina peneta que fas! Ara com no es pot desfressar de dona superwoman clar, de normal, les coses no es poden plantejar igual. M'ha decebut molt la monja, molt


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
14 de maig de 2015, 06.00 h

Una política que només reivindica la ajuda i la prestació social, malament, per que no genera riquesa per poguer atendre aquesta prestació social .

Aquest son els partits que en diríem "de nova planta", mal preparats, inexperts, i molt bla, bla, bla,, pro en el fondo ja una inexperiència i mol-te presa.

AIXÌS NO ES FA POLÍTICA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
14 de maig de 2015, 00.26 h

Pobreta! Em fa tanta pena.

Per cert, a on treballa?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
13 de maig de 2015, 21.31 h



a-Quan a-la a-Ada a-Colau a-se a-sent a-tacada a-vol a-dir a-que a-en a-realitat a-se a-sent a-bruta, a-plena a-de a-taques



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
13 de maig de 2015, 20.51 h

No és que t'ataquin SuperMandonguilleta, l'únic que fan és fer paleses les teves mancances. I deu n'hi do les que en tens! I dir-te les coses a la cara!
Suposo que la Mayol també es va sentir atacada quan vas apareixer en pla Venjadora Tòxica per a rebentar-li el ... miting? De l'Urtàsun (que també hi era present) no dic res perquè s'estava descollonant.

I no et preocupis, ningú pensa que tinguis una llarga carrera política per davant. Et pot passar com a en Beppe Grillo, que fa do... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
13 de maig de 2015, 20.43 h

#1

No conec el cas, pro tú ¿que parlas?. Si ets un malalt mental em les teves fantasies fastigoses. Per un altre cantó , tampoc sabem si son pràctiques habituals. ETS UN PERSONATGE ESTRANY. SI ALGUN PARTIT O GOVERN ESPANYOL ET TENEN PER DESESTABILITZAR, VAN FER UN MAL
"CASTING".

MAMA, LA PROFE ME TIENE MANIA !!!!!!!!! ¿POR QUIEN VA ?