El digital dels que votaran #SíSí. N. 3785. Dijous, 21 de setembre de 2017 16:13 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El govern espanyol catatònic per la moció de Dinamarca

El conseller Homs assegura que hi ha hagut pressions perquè el parlament danès no es pronunciés sobre el procés català

Comentaris 36  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 26 vots )
carregant Carregant

"Cap vot en contra, senyor Margallo, aquí estem", ha etzibat el conseller de la Presidència, Francesc Homs, sobre la moció que s'ha aprovat aquest dimarts al parlament de Dinamarca sobre el procés català instant al diàleg democràtic entre Catalunya i Espanya. La moció arran de la interpel·lació del diputat Nikolaj Villumsen, ha estat aprovada per 64 vots a favor i 41 en blanc. Segons informa l’ACN, Homs ha dit tenir informacions sobre pressions des de l'Estat perquè la cambra danesa no es pronunciés sobre aquest tema, i ha ironitzat que "no li ve de nou" que el govern espanyol pressioni i tingui "comportaments estranys en un context democràtic".
“Això genera estupefacció, ja que la gent s'imagina que Espanya és un estat democràtic”.

En roda de premsa després del Consell Executiu, Homs ha suposat que a l'Estat li deu "coure molt" que un parlament com el danès debati sobre el procés quan des d'Espanya asseguren que "és un tema que no interessa". "Tot això els deu posar molt nerviosos perquè no quadra amb el que voldrien que fos, i acaben fent accions que ho són tot menys diplomàtiques, accions estranyes i allunyades d'una llarguíssima tradició democràtica com la que tenen molts països europeus", ha afegit.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#36
ferry fletxa Barcelona
21 de maig de 2015, 10.58 h

això de que els turistes ho veuen doncs que vols que et digui. També veuen a les notìcies les bombes que cauen damunt els pobles, els inmigrants morint a les aigues del mar, els morts a siria... Jo no faria gaire cas al tema visual. Igualment, que la gent faci el que li vingui en gana i que la possi al balcó.
Salut i llibertat.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
20 de maig de 2015, 21.57 h

Omplim els nostres pobles i ciutats amb senyeres i estelades i el diumenge omplim les urnes de vots que ens apropin a la llibertat!

Ara que bé el bon temps i els carrers dels nostres pobles i ciutats s'omplen de turistes i gent de tot el món pengem senyeres i estelades al balcó, fins a l'alliberació! I que tot el món ho vegi, els catalans volem viure en llibertat!

FREEDOM FOR CATALONIA ((*((


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
bejota fletxa ban
20 de maig de 2015, 17.41 h

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .

N.B. EL NORDICS N'ACOSTUMAN A ESTAR BEN INFORMANTS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 16
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
20 de maig de 2015, 15.56 h

https://www.youtube.com/watch?v=Dfzd1aw7Rlc

Why Catalonia wants to be independent from Spain? Per què Catalunya vol independitzar-se d´espanya? Expliquem-nos al món i Guanyem el suport de l'opinió pública internacional. De nosaltres depèen que Catalunya se salvi o desaparegui per sempre com a poble.

SOLS EL POBLE SALVA AL POBLE Sí i Sí


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Emma fletxa Badalona
20 de maig de 2015, 14.26 h

Aquí estem senyor Margallo. Amb el vot per a la independència en cada votació. Vostè creu que després d'haver suportat tant, ara, quan el vent ens va a favor, ho deixarem córrer?. Vostè creu que estem disposats a obeir les lleis d'un estat que ens vol fer desaparèixer com a catalans?. No home, no. Vostès, els del PP, deixaran el govern i nosaltres persisitirem... Ara ha estat Dinamarca, amb una democràcia consolidada i en seran més, molts més...


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Francesc fletxa Badalona
20 de maig de 2015, 14.01 h

La realitat és tossuda i acaba impossant-se ....i és que ..sempre m'ha semblat complicat haver de defensar, davant qualsevol democràcia amb pedigrí, la següent idea: ..la radicalitat democràtica, en el meu país, consisteix en fer tot el possible per impedir que gent que vol votar ho pugui fer. ...simplement em sembla una heroïcitat, només a l'abast de personatges extraordinaris com el Sr. Margallo, o el mateix Rajoy.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Santiago fletxa Barcelona
20 de maig de 2015, 11.37 h

Ni l'extrema dreta ha votat en contra. Un nou èxit d'en Margallo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 27   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
20 de maig de 2015, 11.10 h

#13 Quina diferència de nivell entre els teus #10 i la resta. Amb deixalles com vosaltres no es d'estranyar que espaÑa tingui una de les economies més miserables del mon.


Valora aquest comentari:   votar positiu 20   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
20 de maig de 2015, 07.42 h






Danskere: Catalanerne elsker dig! Tak for din forståelse som det skal være frihed for alle folkeslag.





( Potser no és del tot correcte gramaticalment, perquè aplico la sintaxi alemanya amb lèxic danès de diccionari, respectant això si,el tema de l'article definit enclític, . . . però qui fa el que pot . . . )


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Eugeni-lluis fletxa Vilassar de Mar
20 de maig de 2015, 07.23 h

Ca fer una carta d'agraïment a les parlamentàries i parlamentàris danesos per la resolució presa. Al que sigui en català i danès!.