El digital dels que votaran #SíSí. N. 3872. Diumenge, 17 de desembre de 2017 10:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Societat Civil Catalana fa el ridícul enmig del caos de Rodalies

L’entitat unionista accepta que les eleccions municipals ja tenen un punt plebiscitari

Comentaris 15  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

El col·lapse que ha sofert aquest matí el sistema ferroviari de Catalunya a tots els nivells ha provocat retards de fins a una hora en els trens. Els passatgers han pogut comprovar una vegada més les deficiències de l’empresa pública espanyola Adif, i també han tingut temps per repassar la publicitat de Societat Civil Catalana al diari gratuït 20 minutos d’ahir, perquè encara en circulaven alguns exemplars als combois. L’anunci fa campanya agressiva contra la independència, però queda aixafat per la realitat de Rodalies menys de 24 hores després. 

Ens convé seguir amb un sistema ferroviari tan poc fiable? 

Els usuaris de Renfe a Catalunya han pogut comprovar aquest matí, més que mai, els efectes d’un Estat que no cuida les infraestructures i que ignora una de les seves comunitats autònomes. Uns 200 trens, de Rodalies, Regionals i Llarga Distància, s’han vist afectats per una fallada informàtica al centre de control d’Adif que ha paralitzat tota la xarxa. Mentrestant, l’anunci de SCC d’ahir encara feia el ridícul pels vagons de Renfe: “La independència ni la volem, ni ens convé”. Alguns passatgers es preguntaven si el que ens convé és seguir amb un sistema ferroviari tan poc fiable.

SCC està ajudant a organitzar el referèndum d'independència

Aliè al caos que provoca de manera regular Adif, Societat Civil Catalana no només carregava contra la plena sobirania ahir, sinó contra els tres partits que donen suport a l’Estat propi: CiU, ERC i CUP. Jugant amb les sigles de les formacions, deia: “Cupvercgència, no gràcies”, i il·lustrava l’anunci amb una foto de David Fernández amb una samarreta amb el logo de Convergència.

Tenint en compte que SCC ha engegat la campanya a menys d’una setmana de les eleccions municipals, aquesta és la mostra que per l’entitat, aquests comicis tenen un toc plebiscitari posant a convergents, republicans i cupaires al mateix sac. Amb la mateixa estratègia de distingir blocs de partits, Societat Civil està ajudant més que ningú que el 27-S sigui de facto un referèndum d’independència





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#15
Ton Manyer fletxa Vilanova i la Geltrú
22 de maig de 2015, 15.42 h

#12 Va Romero, no te sulfures que te cogerà un cubrimiento.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Seny fletxa Barcelona
22 de maig de 2015, 14.30 h

Amb música encara millor:

"//www.youtube.com/embed/_tqPRtCMSZI"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
22 de maig de 2015, 13.13 h




RESISTENCIA ANTIESPAÑOLA


COMUNICADO
--------------------------


Ante el inicio de la campaña electoral para elegir a los representantes de trece parlamentos autonómicos, dos ciudades autónomas y de miles de municipios en todo el denominado Estado español, nos dirigimos desde nuestra organización resistencial a la opinión pública para analizar la situación que debe afrontarse en estos comicios y la forma en que deberían llevarse a cabo unas políticas que restauraran los derechos... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Romero San Juan fletxa Sevilla, ESPAÑA
22 de maig de 2015, 04.30 h

Si, claro, SCC, la culpable de las averías de los trenes, "i embolica que fa fort" (Mientras tinca 3.500 millones de euros en 35 años en el nombre de no se que MIERDA de patria inexistente) y churro, mediamanga y mangotero y otra de gambaaassss y una caña....

No te jode !!. Esquizofrénicos paranoide por lo menos estos independentistas con este panfleto de directe.cat a la puta cabeza. Qué asco por Dios !!!


VIVA ESPAÑA, CABRONES DE MIERDA !!!, jajaja.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
21 de maig de 2015, 22.53 h

Ni PPSOE ni Podedanos.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Construïm un estat on valgui la pena viure fletxa LA REPÚBLICA DELS CATALANS .....................
21 de maig de 2015, 22.26 h

http://www.youtube.com/watch?v=zE2uxs1W7Ag

La independència de Catalunya no tan sols beneficiarà a Catalunya sinó inclús serà profitosa per a Espanya. Cal fer net.

Ara, amb el sotrac que suposa el procés independentista a Catalunya, Espanya té una oportunitat única: l'oportunitat de refundar-se. Espanya és un estat caduc, intolerant, subsidiat per la UE, aclaparat per la burocràcia, amb tics dictatorial i feixi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
21 de maig de 2015, 21.21 h

Coses i cosetes del país del costat. Com per quedar-si!

La Junta Electoral permet la simbologia franquista però no les estel·lades.
Villarejo mostra el seu suport a l'ala més espanyolista de "Podemos".
Els quatre presumptes assassins del seguidor del Dépor, en llibertat.
C's es nega a fer fora el número 2 de Mataró, antic membre de la Falange.
Albert Rivera manté Juan Carlos Ferrando, exmilitant de la FE Auténtica de las JONS, perquè "la gent amb el temps pot canviar".

Mentre tant:... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa El poble català ja està fart de la PERVERSIÓ POLÍTICA que és l'estat espanyol. RES NO ATURARÀ LA NOSTRA INDEPENDÈNCIA !
21 de maig de 2015, 20.12 h




#5 huah huAH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH ! ! ! ! . . . tot el que tu "sospitis", Cagarroneses, a tots nosaltres ens deixa tan freds que no t'ho pots ni imaginar.


Les teves sospites d'esPANOLI cretinitzat pel fanatisme pancastellanista, venen a ser com els sermons d'un nen de 7 anys que pretengués fer-se passar per professor universitari.


No veus que veient NAZIS a tot arreu, com un boig, NOMÉS ACONSEGUEIXES FER EL RIDÍCUL, pobre desgraciat? Com vols que ningú et prengui en serio, dient a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
21 de maig de 2015, 20.06 h

#5


CUIDADO ARAGONESES-TRAGANABOS QUE NO TE VAYAN A PETAR EL


PANFLETO, USA VASELINA ÀSI EL NABO ENTRA MAS SUAVE


VAYA VAYA CON LA CERDA ESTA DE LA ARAGONESAS,NO SE ESTA DE NADA




P.D. PERDONA CERDA POR LLAMARTE ESPAÑOLA


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
fideli fletxa Rdnes
21 de maig de 2015, 19.48 h

SCC, Botiflers a sou...i en negre!