El digital dels que votaran #SíSí. N. 3812. Dijous, 19 d'octubre de 2017 01:53 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP dona llargues a Colau a l’Ajuntament i obre la porta a la coalició amb Procés Constituent, Podemos i BComú

Arrufat reconeix predisposició a arribar a pactes puntuals amb Barcelona en Comú però no a fer de crossa

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

Barcelona (ACN).- La CUP "no es veu" entrant al futur govern de Barcelona liderat per Ada Colau, segons ha apuntat des del Parlament el diputat Quim Arrufat. "No rebaixarem el nostre programa electoral ni farem de crossa de cap partit", han indicat fonts del grup municipal a l'ACN. Han reconegut, però, que serà "més fàcil" arribar a acords amb BComú que no pas amb altres formacions. 


Comparteix
   


Etiquetes
Si Podemos Catalunya s’oblida d’Espanya tot queda obert per fer una coalició electoral amb Procés Constituent i Barcelona en Comú

A més, Arrufat no ha tancat la porta a sumar-se a una possible coalició política àmplia per al 27-S, tal com ha suggerit Podem aquest dimarts, sempre i quan la formació lila aposti decididament per la independència i rebutgi un nou pacte amb l'Estat. "Que no ens facin entrar en una segona transició democràtica espanyola", ha reclamat.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
27 de maig de 2015, 21.31 h


fer esperar
fer l'orni (no fer-se l'orni)
fer el ronsa/ronso
ronsejar
anar amb romanços
fer-se el desentès
amagar l'ou
embolicar la troca
despistar
donar evasives
fer el longui
llençar pilotes fora
fer el pagès
escapolir-se
passar amb raons
fugir d'estudi
fer-se el suec
fer el sord
fer el distret
fer-se el boig

NO "donar llargues"



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
PODEMOS és una estafa fletxa Ciudadanos i Podemos són els nous PP-PSOE dissenyats per la casta de l'IBEX35.Són les marques blanques del sistema per si "s'enfonsen" els originals del PP-PSOE.Promocionats per La6,Cuatro,Tele5 i A3 perquè tot segueixi atado y bien atado.
27 de maig de 2015, 13.38 h

Carolina Bescansa de PODEMOS és filla d'una rica familia gallega fundadora de "LABORATORIOS BESCANSA", amics íntims de Manuel Fraga i dels Reis d'Espanya.
http://www.abc.es/local-galicia/20150321/abci-carolina-bescansa-dinastia-gallega-201503201936.html

L'oncle de Carolina Bescansa de PODEMOS és el fundador de "TELEVES" multinacional amb 750 treballadors i una facturació de 192 milions d'euros.
http://es.wikipedia.org/wiki/Telev%C3%A9s

Pablo Bustinduy del Consejo Ciudadano de PODEMOS és ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
27 de maig de 2015, 11.57 h



La Resistencia Antiespañola es una organización política revolucionaria que lucha por la Independencia de todos los pueblos ocupados por el estado español,y está compuesta por todo tipo de personas de esos pueblos : vascos, galegos, catalanes, leoneses, canarios,etc. Todo el que lucha por la libertad de los pueblos ocupados por el fascismo imperialista español tiene cabida en la Resistencia.

La Resistencia seguirá luchando por la libertad de los pueblos y naciones ocupados por el esta... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
27 de maig de 2015, 11.14 h

BÉ PER QUIM ARRUFAT, PERÒ SOBRA PODEMOS I ICV. UN PORTA MÉS DE TRENTA ANYS, SENSE DEMOSTRAR QUE ÉS D'ESQUERRA, PODEMOS LLOA AL REI, A LA GUÀRDIA CIVIL...NOMÉS ELS FALTA ENLAIRAR ELS TERRATINENTS, QUE MANTENEN EL POBLE EN LA FAM.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
mario fletxa barna
27 de maig de 2015, 10.15 h

La CUP té molt clar el què i a qui defensa, el discurs és molt pobre i no cal fer gaire cosa més és fàcil. El més difícil és estar a tots els nivells i fer-ho bé, la qual cosa ja fa ERC i molt bé, per tant hi ha polítics per tota la política a CATALUNYA, no cal que hi hagi ningú més, no cal, a no ser que hi hagi una nova proposta que no veig en cap altra formació, a no ser l'espanyolisme i a més recalcitrant, sense propostes novedoses ni aquí ni allà, o sigui molt de compte a... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
27 de maig de 2015, 09.15 h



#7 Cagarroneses, m'has impressionat !

Saps que 25 + 16 = 41 !!!

Increïble !! Et felicito per un progrés tan gran


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
27 de maig de 2015, 09.12 h


Veiam, que ho entengui: LA CUP TANCA LA PORTA A ADA COLAU PERÒ L'OBRA A BCOMÚ ??? !!!

I jo que em pensava que Ada Colau era la "jefa" de Barcelona en comú !!

O la CUP o Directe!cat estan equivocats.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Synera fletxa Barcelona
27 de maig de 2015, 07.32 h


DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictàmen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
En Capablanca fletxa Serra de l´Obac
26 de maig de 2015, 23.36 h

La CUP fa molt de temps que mostra més signes de maduresa política que alguns actors que porten força més temps a l´escena.
Normalment estic d´acord en allò que van proposant, tant pel que fa a la vessant social i ciutadana, com pel que té a veure amb aspectes nacionals.
Tornen a tocar-la de forma clau, amb aquesta afirmació que ha fet l´Arrufat.
La proposta de llista pel 27S, ha de tenir molta potència i recollir molts vots.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Joan fletxa València
26 de maig de 2015, 23.29 h

Podemos és un projecte jacobí centralista madrileny per fer una república espanyola a la francesa, unitarista i d'odi a la diferència del no-castellà