El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 22:44 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Sala i Martín als polítics sobiranistes: “O feu trempar a la gent o això no anirà enlloc”

El prestigiós economista estira de les orelles els partits sobiranistes i diu que les baralletes i el fotre el dit a l’ull de l’altre no fan "trempar"

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

Xavier Sala i Martín ha renyat els partits independentistes per les constants picabaralles que, segons ell, “desanimen la gent”. L’economista ha dit que els sobiranistes han d’aprendre de les eleccions municipals a Barcelona, perquè la victòria de Colau és l’exemple que “si tu vols guanyar has de fer trempar”. Així, en una entrevista a ‘El Matí de Catalunya Ràdio’ ha advertit als defensors de l’Estat propi: “O feu trempar a la gent o això no anirà enlloc”. 

Assenyala a CiU i ERC

Sala i Martín no ha dit noms de partits, però no ha pogut parlar més clar: “Les baralletes, els insults i el fotre el dit a l’ull de l’altre no fan trempar”. És un dard clar a CiU i ERC, que ha reblat recordant la il·lusió i trempera que hi havia el 9N: “Recordo els ulls, les llàgrimes de la gent quan estava votant i pensava en l’avi que no podia votar, hi havia una trempera col·lectiva que l’han fet desinflar els líders polítics”.
 

 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
Jo fletxa Catalunya
28 de maig de 2015, 19.41 h

#22 La capacitat d'aanàlisis d'imbècils com tu no deixa de sorprendre'm.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
MariaRosa CAT fletxa Barcelona
28 de maig de 2015, 16.49 h

Independentment de les enormes estupideses que han arribat a
cometre els politics sobiranistes ...
Si existeix algun català que, malgrat això, hagi perdut la determinació,
les inmenses ganes i la il·lusió per arribar a treure'ns de sobre l'espantós
i miserable domini del trist Estat espaÑol ...
Potser ens hauríem fet acreedors tots plegats a que ens tanquessin
a una Casa de Salut ...
Visca Catalunya Lliure !!!
27S2014 - MARXEM !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Jaume fletxa Barcelona
28 de maig de 2015, 13.53 h

EL FIASCO/BUNYOL DE CIUDADANOS

Molt rollo, molta Tele, molta pasta del IBEX 35, d’empresaris, i molt recolçament dels diaris per a uns resultats més que mediocres. FACTS.

- 6,55% dels vots a España
- 6ª força en nº de regidors (CIU i ERC són la 3ª i la 4ª força d’España,…)
- 5ª força a Catalunya, empatant amb la CUP (jo, jo, jo,…)
- Cap alcaldía a Catalunya. En canvi entre CIU i ERC tenen el 57% del total per majoría absoluta
- Només imprescindible a la Comunidad de M... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Jaume fletxa Barcelona
28 de maig de 2015, 12.47 h

ARA CAL CONVENCER ALS DUBTOSOS I ALS NO CONVENÇUTS. INDEPENDÈNCIA = JUSTÍCIA I BENESTAR SOCIAL PER TOTS

La ANC ha fet una tasca esplèndida mobilitzant milions i milions de persones arreu Catalunya durant 3 anys per al sobiranisme i la independència. Però si en alguna cosa ha fallat, o no ha insistit prou, és en donar les RAONS (molt clares) per la independència. En això, els partits també han fallat, i MOLT. Els convençuts, sumin 1,5 milions, 2 milions o 2,5-3 milions ja estem conve... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Kicanovic fletxa Gratallops
28 de maig de 2015, 10.47 h

Té més raó que un sant, la llista unitària era una molt bona oportunitat per anar tots junts, però ERC ho ha dinamitat, Junqueras no ha tingut la visió necessària per veure que el moment era històric i calia deixar-se de fòbies i manies als convergents, però no ha fet, possiblement empès per les bases i els ideòlegs del seu partit, els independentistes el que volem és que hi hagi unitat d'acció i anar tots a la una i no postures i rabietes de nens petits que no porten enlloc.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
joan fletxa tarragona
27 de maig de 2015, 23.02 h

Per supost que entre l´independentisme també hi ha molta púrria
Només amb educació i democràcia podrem votar independència i encara molt més important,ser un país independent per molts anys.Falten encara moltes coses per reunir una majoria aclaparadora


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
|| || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || || fletxa estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET
27 de maig de 2015, 21.57 h




#25 huah huAHH HUAH HUUAAH HHUUUAAAHH ! ! ! ! ! . . .



l'anís El MONO et fa DELIRAR, pobre Cagarroneses. El que es va equivocar posant "cataractes" en comptes de "cascada" no va ser en APANYAMELAPELA, sinó jo, reina ! ! !



. . . però, saps què passa dolça donzella desesperada i desficiosa ? que una persona com jo , que sap perfectament "què sap i què no sap" no pot (no puc) tenir cap complex ni cap problema, perquè per molt que un pobre semi-analfabet pretengui insultar-me di... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
27 de maig de 2015, 21.24 h

#24

cataractes