El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 14:59 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Antoni Castellà: “Ens han aixecat la camisa”

El membre del sector independentista d'UDC assegura que votarà No a la consulta interna i proposa fer un congrés extraordinari

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El secretari d’Universitats i membre de la direcció d’Unió Antoni Castellà no ha tingut pèls a la llengua en una entrevita a RAC1 per criticar durament la pregunta que la cúpula del seu partit va imposar ahir: “Ens han aixecat la camisa”, ha dit. Castellà, obertament independentista, s’ha mostrat “decebut” i ha afirmat que la pregunta “no ajuda al procés de país”. Castellà ha dit que proposarà a la resta d’independentistes del comitè de govern votar No a la consulta interna “com a esmena a la totalitat”. Una altra possibilitat que ha apuntat és impulsar un congrés extraordinari de la formació abans del 27-S. 

© @acn

Comparteix
   


Etiquetes

"S'havia de substituir el que no ens van deixar votar el 9N"

Les crítiques de Castellà es basen en què “és una pregunta trampa”, perquè “tant li fa que vostè voti sí o no”. El secretari d’Universitats diu que les eleccions eren per “substituir el que l’Estat Espanyol no ens va deixar de votar el 9N”, és a dir, per votar “Sí-Sí, Sí-No o No a la sobirania de Catalunya”, i la proposta de la cúpula impedeix fer-ho. De fet, creu que la pregunta ens porta “dues pantalles enrere, perquè tornem a la reclamació del dret a decidir”.

"No es defineix la paraula 'procés'"

A banda d’evitar posicionar-se per enèsima vegada respecte el 9N i la independència,  l’altra crítica de Castellà es basa en què “no es defineix la paraula ‘procés’”. A més, sotmetre a una consulta interna “l’aspiració de plena sobirania per a Catalunya” és un engany pel dirigent d’UDC, perquè els estatuts ja defineixen que la formació defensa la plena sobirania del país. Castellà ha dit que si voten unes 5.000 persones a la consulta, com va dir Espadaler, els signants per la independència eren un 25% de la militància, que ha estat ignorada per la cúpula. Amb tot, el conseller d'Interior ha dit a 'El Matí de Catalunya Ràdio' que la pregunta és molt clara. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
4 de juny de 2015, 17.57 h

#7

¿Y PORQUE NO MANDAS A TU PADRE, SI ES QUE VIVE, CARCAMAL ?- RETRÓGADO, NOSTÁLGICO, RANCIO I UN PELIGRO PARA LAS MENTES NORMALES. !! TU DIAGNÓSTICO : gravemente tarado !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Seny fletxa Barcelona
4 de juny de 2015, 11.32 h

Molt bé en Castellà! Ètic i coherent!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Seny fletxa Barcelona
4 de juny de 2015, 11.31 h

#7 Però...és veritat!!!! Existeix la ressurrecció dels morts!!!! sobre tot dels de la mà alçada dels feixistes del Valle de los Caidos!!!!! Catalans, marxem abans que arribin els de la Creu, però vull dir els de la Creu Gamada!!!!! Independència que no és pecat!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
3 de juny de 2015, 20.56 h

Sr.Mas, si no és treu de sobre Duran i Espadaler no el votare,i em sembla que serem molts els que ho farem.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
3 de juny de 2015, 20.33 h


La pregunta d'Unió es CAPCIOSA .


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
3 de juny de 2015, 20.24 h

#15 ¿que le pasa al asaltapiscinas que no hace ningun DEMOLEDOR comentario del corte de mangas que le ha hecho Ada Colau al soberanismo y al Junqueras?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
3 de juny de 2015, 20.12 h

#7 IMBECIL


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
3 de juny de 2015, 19.46 h


Sé que os vais a reir porque vuestra crueldad os lleva a mofaros de las desgracias ajenas y no como yo que me compadezco de ellas, pero no puedo esconderlo por mas tiempo: me ha estallado una de las almorranas , la de la parte derecha, y me ha dejado los calzoncillos, los pantalones y la silla hechos unos zorros, todo pringado con un pus blancuzco-amarillento pero al mismo tiempo rojizo y sanguinolento que incluso a mi me da ASCO Y PENA.

QUE PENA QUE ME DABA, QUE ASCO ME DA



Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
3 de juny de 2015, 19.00 h



¿que le pasa al asaltapiscinas que no hace ningun DEMOLEDOR comentario del corte de mangas que le ha hecho Ada Colau al soberanismo y al Junqueras?


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 11
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
3 de juny de 2015, 18.46 h

#11

¿Pero tu estás loco ? ¿Votar al PP, el partido mas corrupto ? NI BORRACHO DE VINO TINTO.

VISCA CATALUNYA LLIURE DE TOTA AQUESTA GENTUSSA QUE ESCRIU AIXÌS.

Votar al PP., ni subvencionado .