directe ! a La República. N. 4058. Dijous, 21 de juny de 2018 06:35 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Ciudadanos, sense ganes de treballar al Parlament Europeu

El partit d’Albert Rivera, que fa gala de nova política, és el quart que assisteix menys a les votacions de l’eurocambra

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Ciudadanos destapa què vol dir el concepte ‘nova política’: la formació d’Albert Rivera està a la cua en el rànquing d’assistència dels partits a les votacions del Parlament Europeu, segons VoteWatch. El partit se’n perd gairebé dues de cada deu, i només tres partits populistes són més ‘mandrosos’ a l’hora de pitjar el botó a l’Eurocambra. 


Comparteix
   


Etiquetes

El sou dels eurodiputats: fins a 13.000 euros

L’estadística reflecteix la poca activitat de Javier Nart i Juan Carlos Girauta, tot i que el sou d’eurodiputats el reben igual que la resta: 7.957 euros al mes, més un extra de 4.299 per pagar factures (telèfon, lloguer de l'oficina...), gairebé 400 euros mensuals per viatges de l’Estat a la cambra europea i 300 més per cada dia que hi ha plenari. Tot plegat es pot enfilar a uns 13.000 euros al mes.

Pablo Iglesias també entén la nova política d'una forma peculiar

D’altra banda, Podemos registra unes bones xifres en l’assistència a votacions (94%), tot i que aquesta setmana Pablo Iglesias estigués en un debat de Cadena SER quan a la cambra s’estava votant sobre la conveniència de fer un debat sobre el TTIP. Al final, el No es va imposar per només dos vots. El líder de Podemos continua mostrant també la seva manera d’entendre la nova política. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
15 de juny de 2015, 14.00 h

COMUNICADO

Tras las elecciones municipales y autonómicas llevadas a cabo recientemente, se han abierto unas expectativas inusitadas hasta la fecha ante la espectacular irrupción en el mapa político de fuerzas casi desconocidas hasta hace poco más de un año, Podemos ( con diversas marcas ) y Ciudadanos, que han tomado auge ofreciendo medidas mágicas que solucionen la acuciante necesidad de amplias capas de la sociedad, sometidas
sin reparos a la maquinaria explotadora española.

Por otro... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
13 de juny de 2015, 08.43 h

Una altra de absolutistes.

El «Yoyas» renuncia a ser regidor.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
13 de juny de 2015, 08.05 h

nart i girauta uns vividors!!! igual que el seu cap rivera...c´s=ppsoe.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
12 de juny de 2015, 19.20 h

CARARDERESTRENYIMENT, la foto del currodiputat més pencaire del parlament europeu, Hahahaha . Només són bons per cobrar, aquests feixistes!


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
12 de juny de 2015, 16.21 h

MARCA REGION CATETALANA

Una plaga de ratas obliga a cerrar un colegio del Poblenou
Los alumnos de la escuela Fluvià ya no regresarán este curso al edificio del centro

La instalación está junto a un solar vacío, que estuvo mucho tiempo descuidado.
http://www.elperiodico.com/es/noticias/barcelona/una-plaga-ratas-obliga-cerrar-colegio-del-poblenou-4267538


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 18
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Dr. Benway fletxa República Catalana ||*||
12 de juny de 2015, 13.29 h

- Oiga, el parlamento europeo?

- Si, es aqui.

- Aqui es donde se puede venir a hacer la puñeta a los catalanes?

- No, aqui se viene a hacer un trabajo serio.

- Pues me voy. Si lo llego a saber no me presento.
Que se han creido? Venir a trabajar y no poder poner verdes a Mas ni a Catalunya? Que se vayan a la mierda!!!!

Qualsevol semblança amb la realitat és totalment previsible.


Valora aquest comentari:   votar positiu 27   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
pepet fletxa tarragona
12 de juny de 2015, 13.08 h

Amb la cara de mala baba que té aquest paio, què ha de fer, sinó és fer l'ase???


Valora aquest comentari:   votar positiu 25   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
12 de juny de 2015, 12.14 h

Ciudadanos es senten molt poc ciutadans.


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
12 de juny de 2015, 12.01 h

Gansters es lo que son !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 22   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Marta G.M. fletxa Tarragona
12 de juny de 2015, 11.33 h

Coneixeu aquesta web oficial sobre l'activitat dels Euro-parlamentaris, en recull dades estadístiques des del 2009. http://www.mepranking.eu/8/mep.php?id=125005
Més que res, perquè a la llista de països amb representació al parlament europeu, surt Catalonia, separat de Spain, i no en veig cap altre cas.
Recordeu que a les agendes obsequi de l'Eurocambra als seus membres d'aquest darrer any també sortia Catalunya ... Llegir més