directe ! a La República. N. 4083. Dilluns, 16 de juliol de 2018 18:37 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Laporta converteix les eleccions del F.C.Barcelona en un plebiscit independentista

L’anunci de la seva candidatura trastoca les campanyes de la resta de candidats, ara ens cal un president que sense fissures doni suport al full de ruta independentista

Comentaris 23  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

La candidatura de Joan Laporta anunciada mitjançant un vídeo trastocarà els plans de campanya de la resta de candidats, Bartomeu, Benedito, Major i la resta, estaran obligats a mullar-se clarament davant el procés polític que viu el país. La principal institució del país no pot comptar amb un president tou davant el procés independentista que té una cita el proper 27 de setembre.






Comparteix
   


Etiquetes
La candidatura de Laporta forçarà a la resta de candidats a la presidència del Barça a mullar-se o no pel procés independentista 

Al vídeo Laporta resumeix el seu projecte: "ras i curt, en Cruyff, Catalunya, la Masia i Unicef" i assegura que defensarà amb totes les seves forces aquest model de club. Laporta fa una crida a rebre el màxim suport i assegura que ara té més experiència “tinc els meus defectes, que coneixeu, però mantinc els mateixos principis. Per mi el Barça és més que un club", diu l’expresident del Barça. 

Registre d’inscripció de voluntaris per ajudar Laporta a la campanya electoral






Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#23
Francesc fletxa Badalona
18 de juny de 2015, 09.01 h

A mullar-se toca! ...bravo Joan!! ...en moments estel·lars ...presidents compromesos!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Sergi fletxa Badalona
17 de juny de 2015, 23.06 h

Tot el meu respecte i recolzament a en Joan Laporta. La seva tasca ha dut els millors èxits al F.C.Barcelona i el fa Senyer per la Independència !


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
MARC SABATES fletxa Barcelona Catalunya //*//
17 de juny de 2015, 20.03 h

JOAN LAPORTA EL MILLOR PRESIDENT DEL FUTBOL CLUB BARCELONA . LAPORTA PRESIDENT CATALUNYA INDEPENDENT //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
MARC SABATES fletxa Barcelona Catalunya //*//
17 de juny de 2015, 20.02 h

JOAN LAPORTA EL MILLOR PRESIDENT DEL FUTBOL CLUB BARCELONA . LAPORTA PRESIDENT CATALUNYA INDEPENDENT //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
PODEMOS són els fills de la Casta que venen a substituir als seus pares fletxa Ciudadanos i Podemos són els nous PP-PSOE dissenyats per la casta de l'IBEX35.Són les marques blanques del sistema per si "s'enfonsen" els originals del PP-PSOE.Promocionats per La6,Cuatro,Tele5 i A3 perquè tot segueixi atado y bien atado.
17 de juny de 2015, 18.39 h

Carolina Bescansa de PODEMOS és filla d'una rica familia gallega fundadora de "LABORATORIOS BESCANSA", amics íntims de Manuel Fraga i dels Reis d'Espanya.
http://www.abc.es/local-galicia/20150321/abci-carolina-bescansa-dinastia-gallega-201503201936.html

Pablo Bustinduy del Consejo Ciudadano de PODEMOS és fill d'una ministra del PSOE, endollada a Red Electrica Española gràcies a les portes giratòries.Ha estudiat a París i Nova York.Amb només 31 anys ha viscut 7 anys als Estats Units.Bec... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
BEJOTA fletxa bcn
17 de juny de 2015, 18.36 h

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .
N.B. NO CAL ENMERDAR EL BA´ÇA ,SR. LAPORTA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
17 de juny de 2015, 15.45 h

laporta president!!! per fi algú diu lo que pensa!!!...i aquesta es la realitat, barça=catalunya, i el que no li agradi, sempre queda el madrizz...


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Synera fletxa Barcelona
17 de juny de 2015, 11.14 h

No veig perquè enteneu que es tracte d'un plebiscit independentista.

És una presentació de candidatura amb un abast usual en aquestes circumstàncies. Res més.

A part d'això, aquest senyor sempre m'ha caigut bé.

Am ell el Barça va arribar al més alt de la història que, per sort, encara continua


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
17 de juny de 2015, 10.59 h



COMUNICADO

Tras las elecciones municipales y autonómicas llevadas a cabo recientemente, se han abierto unas expectativas inusitadas hasta la fecha ante la espectacular irrupción en el mapa político de fuerzas casi desconocidas hasta hace poco más de un año, Podemos ( con diversas marcas ) y Ciudadanos, que han tomado auge ofreciendo medidas mágicas que solucionen la acuciante necesidad de amplias capas de la sociedad, sometidas
sin reparos a la maquinaria explotadora española.

Por ot... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
17 de juny de 2015, 10.51 h



pero y de España???

pronto el PSOEMOS gobernará, toda esa panda de barbudos perroflautas anti-sistema okupas escrachistas comunistas chavistas pro-islámicos... jua jus juas como nos vamos a reir!