El digital dels que votaran #SíSí. N. 3869. Dijous, 14 de desembre de 2017 15:54 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP crida a una xiulada popular contra el Rei d’Espanya a Girona

La cita és demà a quart de vuit de la tarda amb motiu de la visita del rei dels espanyols a Girona dins dels acte de la polèmica Fundació Princesa de Girona

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

Demà dijous, 25 de juny, la CUP ha organitzat una concentració i xiulada popular contra la presència de Felip de Borbó a la ciutat de Girona. La mobilització tindrà lloc a les 19:30h a la plaça Miquel de Palol (tocant a l'Auditori de Girona). La CUP-Crida per Girona ha criticat un cop més la presència de Felip de Borbó a la ciutat, i ha denunciat l'intent reiterat per part de les elits polítiques i econòmiques gironines de netejar la cara de la monarquia espanyola a través d'aquesta fundació.


Comparteix
   


Etiquetes

Fundació Princesa de Girona, una entitat per netejar la cara de la monarquia espanyola amb molts milions d’euros al seu abast

La portaveu de la CUP-Crida per Girona Laia Pèlach ha afirmat que "la monarquia espanyola és una institució antidemocràtica i caduca, que simbolitza el règim del 78 i l'opressió nacional i social que històricament ha patit el poble català". "Cal posar fi a aquest règim i a les formes antidemocràtiques de fer política, i per això des de Girona hem d'empènyer més que mai en la construcció de la República Catalana", ha defensat Pèlach.

La CUP demana llibertat de protesta

La candidatura també ha exigit al nou Conseller d'Interior, Jordi Jané, que eviti la violència policial i l'estat de setge que ha patit la ciutat en les darreres visites del monarca a Girona.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Miquel fletxa Calafell
25 de juny de 2015, 18.49 h

#12 Cal que estimem i respectem el CATALÀ.
"OBLIDET" - > OBLIDA'T
FARDS - > FARTS

----------------------------


Els catalans no volem ni reis ni prínceps perquè som REPUBLICANS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Francesc fletxa Calders
25 de juny de 2015, 13.53 h

Als polítics i als qui formen part d'aquesta associació gironina no els hi hauríeu de mirar la cara mai més a Girona. Girona és catalana, catalanista, independentista i republicana. Fer venir els reis és insultar als gironins.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
25 de juny de 2015, 11.48 h



Comunicado de la Resistencia :

Recientemente se han constituido los nuevos gobiernos en los Ayuntamientos y pronto en la mayoría de Comunidades Autónomas del estado español, producto de las elecciones llevadas a cabo el 24 de mayo, y que han configurado un mapa novedoso del reparto de poder, como consecuencia de la nueva correlación de fuerzas resultante de dichas elecciones.

Se han formado pactos y gobiernos de conveniencia , en los que abundan alianzas llamativas y clarificadoras en m... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Gentil fletxa Osona
25 de juny de 2015, 10.20 h

Sobretot comerciants de Girona, comrpeu xiulets, que no s'acabin els xiulets.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Gentil fletxa Osona
25 de juny de 2015, 10.14 h

Però ja n'hi ha prou, que algú li digui a la cara i que es pugui fer el tonto, que no és ben rebut a Girona, ni a Catalunya.

Felipe VI, deixen'a enn pau d'una vegada, i ves allà on et vulguin. Oblidet de Catalunya, ja n'estem fards!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
JOSEP PAGÈS I CANALETA DE CARDEDEU fletxa SÓC DEL VALLES ,, EN VOLEM UN SOL VALLES NO DOS
25 de juny de 2015, 07.07 h

LA FORTA XIULADA .. Que van fer LA POLICIA LOCAL DE CARDEDEU a la Alcaldessa de Cardedeu que era de C.I.U. en una Festa duran un cuarto de hora Ha fet sortir a la Alcaldessa del Ajuntament i entrin E.R.C. y LA CUP .... Las Xiulades portan aquestas coses HA HA HA


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
25 de juny de 2015, 06.18 h

El Parlament Europeu manté el veto al català
El president de la institució ratifica per carta a la Plataforma per la Llengua la impossibilitat que es pugui parlar el català a la cambra mentre no sigui oficial a la Unió Europea
Queridos NAZIS,
No os preocupeis, siempre podreis usar el LAPAO o el catalanesc.

http://www.naciodigital.cat/noticia/89821/parlament/europeu/mant/veto/al/catala


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Synera fletxa Barcelona
24 de juny de 2015, 23.56 h

XIULÀREM, XIULEM I XIULAREM

GAME OVER!


Valora aquest comentari:   votar positiu 19   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Synera fletxa Barcelona
24 de juny de 2015, 23.55 h

A HAPPY NEW WHISTELING BIG DAY IS ARRIVING

WHAT AN OPORTUNITY TO PROTEST

ONCE MORE








Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
24 de juny de 2015, 23.26 h

Estos de la CUP mucho pitar de cara a la galería pero después van pactando y abrazándose con la derecha.