El digital dels que votaran #SíSí. N. 3871. Dissabte, 16 de desembre de 2017 13:52 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa

Prou! Ens roben les nostres victòries esportives i ens obliguen a disfressar-nos

Catalunya és una primera potencia mundial en hoquei sobre patins, malgrat que vam perdre la guerra de Fresno l’estat espanyol no ens ho perdona, els jugadors catalans disfressats de nacionalistes espanyols

Comentaris 27  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

Fins on hem d’aguantar les “animalades” del nacionalisme espanyol? Catalunya és una potencia mundial en hoquei patins, segurament sense el potencial català no s’entendria aquest esport a Espanya. El govern de la Generalitat fa uns anys van intentar “la secessió”  i fins i tot vam guanyar una primera batalla a Fresno, on es va reconèixer el dret a la selecció catalana d’hoquei patins,  però el xantatge espanyol i el joc brut d’un estat que no accepta la democràcia ens va tornar a la realitat de formar part d’un estat que no ens estima i tant sols ens vol súbdits.


Comparteix
   


Etiquetes

Catalunya guanya, però Espanya sota xantatge es queda les nostres victòries

Aquest dies es celebra una nova edició a França del campionat del món on els catalans disfressats d’espanyols som clars candidats al títol, una història que es repeteix en els darrers mundials, però les nostres victòries ens les roba Espanya, fins quant hem de suportar tant insult i tanta misèria?





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#27
jo mateix fletxa la via làctea
27 de juny de 2015, 02.06 h

Avui a l'eurobasket d'Hongria-Romania les gavatxes han eliminat de la final a les espanyoles, i jo que me n'alegro.
Les Domínguez, Torrens, Palau, Xargay, Martínez, Pascua i Cruz, es sentin poc o molt catalanes, estan al servei dels castellans, per tant els desitjo col·lectivament, amb implicació personal inclosa, tots els fracassos esportius, començant per la pèrdua de la medalla de bronze.

Pel que fa als del mundial de l'hoquei sobre patins, avui han passat a la final, només espero... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
yon maquenrou fletxa oc-lajoma siti
26 de juny de 2015, 20.25 h

#25 al teu cap el que menys abunda son les neurones


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
26 de juny de 2015, 18.56 h

En Cataluña lo que menos abunda son los catalanes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
JOSEP PAGÈS I CANALETA DE CARDEDEU fletxa SÓC DEL VALLES ,, EN VOLEM UN SOL VALLES NO DOS
25 de juny de 2015, 21.44 h

JO Cuan Escoltu que jugara la Selecció Espanyola en algun deporte nomes miru al final del partido per saber si a perdido ho no , per si me podre endur una GRAN ALEGRIA Cuan PERD ESPAÑA .. Ara lo que meba fer RABIA I ODI Es quel POCASOLTA DEL CAPITA De la Selecció Catalana de Futbol Fons del ESPANYOL Saben que pasaria si era aixis con va pasar QUE VA DESPRESIAR VA MALTRACTAR LA LLENGUA CATALANA Va PARLAR EN CASTELLÀ Es ba Riura burlar humillar als CATALAN... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
jo mateix fletxa la via làctea
25 de juny de 2015, 19.47 h

Pedro Gil és un castellà nascut a Catalunya com tants i tants colonitzadors compatriotes seus que, en comptes d'integrar-s'hi, acabaran desintegrant aquest país assimilant-lo a l'espanya castellana.

Ho tenen tot a favor, un munt de personal majoritari no integrat, i el poder polític real i el poder mediàtic complet .

I el paio encara es permet refregar ufanós la seva bandera estanquera als nassos dels companys catalans.

I el més trist de tot és que dels seus companys catal... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
25 de juny de 2015, 18.16 h

#16


ESPANYA ROBA ELS TÍTOLS ALS CATALANS


Aquest cabro del Gil es un renegat, si ho vol aixis, alla ell


PERO CATALANITAT NO ES HISPANITAT!!!



CATALUNYA ES OPRIMIDA PER LA HISPANITAT








.



Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
JOSEP PAGÈS I CANALETA DE CARDEDEU fletxa SÓC DEL VALLES ,, EN VOLEM UN SOL VALLES NO DOS
25 de juny de 2015, 16.57 h

NI ROJA NI RIOJA ... NI SELECCIONS ESPANYOLA .. Me importa ben poc quins Jugadors formen parte de les DIIFERENTES SELECCIONS ESPORTIBES ESPANYOLES Que representan a ESPAÑA .. Me importa poc parlin en Català , castellà ho Andaluz tinguin Cognoms catalans ...SI Jugan per LA ROJA Si jugan per ESPAÑA ... Estan contra Catalunya hi PROU ... Jo nomes disfrutu cuan PERD ESPAÑA .. No miru quins jugadors deportistes son MIRO TE... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
JOSEP PAGÈS I CANALETA DE CARDEDEU fletxa SÓC DEL VALLES ,, EN VOLEM UN SOL VALLES NO DOS
25 de juny de 2015, 16.51 h

11 ) Digu de unaltra manera eres un Español que viu a Catalunya aixo no te fa ser Català Si no estimes mes Catalunya que ESPAÑA tu ERES .ESPAÑOL Y CASTELLANO ,, No tes res de Català .. Es imposible ser les dues coses ala vegada cuan de Mare nomes en tenin una LA Terra que ens don la llengua aquesta es la nostra Terra per uns ES CATALANA Per altres es Española i Castellana PER Uns VOLEM TRENCAR AMB ESPAÑA ALTRES NO VOLEM QUE TRENQUEN AMB ESPAÑA............ Con di... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Joui Triviani fletxa La Guingueta
25 de juny de 2015, 15.52 h

Aviat serem un nou Estat d'Europa i Espanya no tindrà cap títol més, jajajajaja quina por tenen.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Bienve fletxa Vilanova i la Geltrú
25 de juny de 2015, 14.32 h

#16 Esclar, no hem d'oblidar que ell jUga amb el NOYA PTEIXENET. ja està tot dit,oi?