directe ! a La República. N. 4056. Dimecres, 20 de juny de 2018 04:00 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Nart no aclareix res del seu compte a Suïssa

Assegura que si el seu pare hagués estat català, no hauria necessitat obrir un compte a Suïssa perquè ETA no l'hagués extorsionat gràcies a la visita de Carod Rovira a Perpinyà

Comentaris 14  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

L'eurodiputat de Ciudadanos, Javier Nart,  flagell de la corrupció i estendard de la regeneració democràtica a espanya ha comparegut aquest dilluns a la comissió d'investigació sobre frau fiscal i corrupció per donar explicacions sobre el compte que tenia en un banc suïs, herència del seu pare, i que va rebre una transferència de 31.900 euros de Félix Millet. Tot i explicar que va quedar acreditat que el moviment va ser un error del banc o dels gestors i que ell no n'estava al cas ni tenia relació amb el president de la Fundació del Palau, Nart s'ha negat a respondre les nombroses preguntes que volien escatir què va fer amb aquell compte. 

Comparteix
   


Etiquetes
 
Segons recull l’ACN, l'eurodiputat ha explicat a la comissió que va "regularitzar i repatriar" els diners. Però no ha aclarit ni respost a cap de les nombroses preguntes sobre quan ho va fer, quant temps va ser irregular o si va pagar per legalitzar-lo.

Nart creu menyspreable que els diputats li parlin de possible frau fiscal quan el seu pare es va jugar la vida davant ETA.

Nart ha tornat a justificar la tinença del compte a Suïssa pel fet que el seu pare, que era notari al País Basc, havia obert el compte en un banc suís per evitar pagar l’impost revolucionari que li exigia ETA. El que no ha aclarit mai Nart és per què va mantenir un compte a Suïssa si, com ell afirma, va repatriar els diners de l’herència del seu pare a Espanya.



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#14
pengyu fletxa tarragona
2 de juliol de 2015, 00.40 h

Nart eres un hijo de puta, y tu padre un notario.


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
PereelDigne fletxa Granollers
1 de juliol de 2015, 01.34 h

Caldria nomenar-lo "persona non grata" a la República Catalana i si vingués, detenir-lo i expulsar-lo.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
29 de juny de 2015, 23.07 h



NART:

SI EN ESPAÑA ESTA TU ALMA, Y TU IDIOMA ALLÍ ESTA

NO VIVAS EN CATALUNYA SI NO HABLAS . . . C A T A L À ! ! ! !

AQUÍ NOS SOBRAS , MUTXATXO, ANDA, POR QUÉ NO TE VAS?

TU,FELIZ, Y AUN MAS NOSOTROS , SÍ, NOSOTROS AUN MAS.



Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
29 de juny de 2015, 23.00 h



NART:

EL DIA QUE TU TE MUERAS, NADIE TE VENDRÀ A LLORAR,

POR UN PEDAZO DE IMBÉCIL, QUIÉN TE ECHARIA A FALTAR?

NART:

EL DIA QUE TU TE MUERAS, EN TU TUMBA ESCUPIRAN

CATALANES QUE DESEAN DECIDIR EN LIBERTAD



Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
fideli fletxa rdnes
29 de juny de 2015, 22.44 h

Nart, mentider i hipòcrita... un pallasso com l'altra ciutadà Boadella... C's de circ....


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
renom fletxa caldes
29 de juny de 2015, 18.38 h

Nart, EL GRAN ACUSADOR ACUSAT !
Quin personatge tan incoherent i fastigós !
Marxem d´una vegada !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
29 de juny de 2015, 17.46 h


Nart i Cañas, quina parella de espavilats !! Rivera, que te l'han colat !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Synera fletxa Barcelona
29 de juny de 2015, 16.58 h

#2 Per no entendre aixó, s'ha de ser burro o fanåtic.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
Angels fletxa Barcelona
29 de juny de 2015, 13.57 h

Es necessta poca vergonya. O sigui, que el senyot Nart eraun evasor fiscal i la culpa es d'en Carod Rovira? Au, vinga, ja n'hi ha prou. Vosté es com tots, un pocavergonya que critica alas demés quan no pot presentar una fulla de ruta neta. I., mentres tant, C's recolzant al PP per les terres espanyoles. Cada vegada està més clar que l'espanyol porta dins un evasor fiscal, no hi ha que avergonyirse d'una cosa que es connatural amb la genética dels pobles.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
29 de juny de 2015, 13.25 h




JO NO M'EN PUC ESTAR : ETS UN FILL DE PUTA, FILL D'UN FEIXISTA ESPANYOL


AL MEU PARE, FA 30 ANYS EL VA AMENAÇAR ETA i COM QUE JA ERA,UN LLADRE


i UN ESTAFADOR FRANQUISTA, EM VA POSAR ELS DINERS PER MI A SUISSA.


ARA EL MEU PARE JA ES MORT i COM QUE SOC UN "GRAN PATRIOTA ESPANYOL"


TINC ELS DINERS A SUISSA, PERQUE M'ESTIMO LA MEVA PÀTRIA ESPAÑA.






VISCA CATALUNYA LLIURE DE


PARÀSITS ESPANYOLS




.