El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 15:01 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Comença la guerra per liderar la llista de confluència amb podemos

Nuet no veu ni Fachin ni Coscubiela ni Forcades encapçalant la llista de confluència amb Podemos, considera que hauria d'estar liderada per una dona de perfil independent.

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 3 vots )
carregant Carregant

El coordinador general d'EUiA, Joan Josep Nuet, ha formalitzat la seva candidatura a les primàries internes de la formació, que es completaran a mitjan juliol per optar a ser el cap de llista d'EUiA el 27-S. Nuet ha descartat tenir un paper "protagonista" en la confluència amb ICV, Podem i Procés Constituent, però s'ha mostrat disposat a sumar la seva experiència a un projecte que es marcarà l'objectiu de guanyar les eleccions catalanes i que segons ell hauria d’estar liderat per una dona. 

Comparteix
   


Etiquetes
Un lideratge de dona per connectar amb Carmena i Colau

Nuet ha remarcat que la millor opció per la confluència és que la lideri una dona. “Es lideratges de dona han demostrat molt i en aquest moment històric de Catalunya un lideratge de dona ens ajudaria moltíssim”, ha dit Nuet. La setmana passada, el secretari general de Podem, Pablo Iglesias, va advertir que ni Joan Herrera ni Joan Josep Nuet podrien jugar rols protagonistes en la candidatura d'unitat. 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
pengyu fletxa tarragona
2 de juliol de 2015, 00.52 h

Que fotin una Joan de Arco, quin merder que asta foten el madriley.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
la unio d´estats africans dona la benvinguda a l´entrada d´espanya fletxa quan espanya surti de l´euro tindra el dirham com a moneda
30 de juny de 2015, 16.23 h

#16 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en todos los españoles estamos incluidos todos los catalanes)
30 de juny de 2015, 15.40 h

Dos grandes gurus de la politica española ya dijeron.

Antes se fracturara Cataluña que España.

Se comeran los unos a los otros.


QUE PENA ME DABAIS Y QUE ASCO ME DAIS


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Ricard fletxa St. Sadurní
30 de juny de 2015, 15.06 h

A doncs que hi fotin a la monja, hahaha. Clar que des de que no porta l'uniforme ha perdut molt.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Maria Mercè fletxa Barcelona
30 de juny de 2015, 13.21 h

Dolors Camats!


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 4
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
30 de juny de 2015, 12.17 h



Comunicado de la Resistencia :

Recientemente se han constituido los nuevos gobiernos en los Ayuntamientos y pronto en la mayoría de Comunidades Autónomas del estado español, producto de las elecciones llevadas a cabo el 24 de mayo, y que han configurado un mapa novedoso del reparto de poder, como consecuencia de la nueva correlación de fuerzas resultante de dichas elecciones.

Se han formado pactos y gobiernos de conveniencia , en los que abundan alianzas llamativas y clarificadoras en m... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Francesc fletxa Calders
30 de juny de 2015, 11.37 h

Potser encara hi haurà qui els voti? Tots volem canviar però no amb aquests! Ara, en comptes de dir "con la Iglesia hemos topado", haurem de dir "con el Iglesias hemos topado".


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
30 de juny de 2015, 09.30 h


Quin merder que tenen les esquerres ! Pot ser que n'han masses. ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
30 de juny de 2015, 07.07 h


Aquestes esquerres que no respecten NI EL CAPITAL !!!! ABRASE VISTO ! ARA PRETENEN QUE LES DONES SON COM ELS HOMES, QUAN EL PROPI PLATÓ VA DIR QUE LES DONES NO TENEN ÁNIMA !!

Hasta cuando?! . . . quan de temps haurem d'aguantar aquestes ESQUERRES que volen protegir els febles contra els rics i poderosos? Que en fariem de regalar un mercedes a cada pobre, si no tenen diners ni per pagar l'impost de trànsit? eh?

No us daixeu anganyar, homes i dones de l l'indret, i voteu les DRETES que sab... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Plaerdemavida fletxa Constantinoble
30 de juny de 2015, 03.40 h

Si posen una que estigui més bona que la Inés Arrimadas els voto