El digital dels que votaran #SíSí. N. 3935. Diumenge, 18 de febrer de 2018 06:06 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Josep Guardiola tancarà la llista unitària independentista

L’exentrenador del FC Barcelona i actual tècnic del FC Bayern fa un pas més en el seu compromís amb Catalunya, i internacionalitza el procés

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 6 vots )
carregant Carregant

L’exjugador i exentrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, tancarà la llista unitària independentista que encapçalarà Raül Romeva el 27 de setembre. Serà el candidat número 135 de la llista.

Pep Guardiola també serà a la candidatura independentista
Pep Guardiola també serà a la candidatura independentista

Comparteix
   


Etiquetes

La llista més transversal de la història de Catalunya

Segons afirma El País, la llista que es presentarà aquesta tarda al MNAC inclourà el mític exentrenador i exjugador del Barça, que ha declinat ser diputat al Parlament, perquè creu que serà més útil tancant, de forma honorífica, la llista. Malgrat el rotatiu ho titula “Guardiola tancarà la llista independentista de Mas”, des de que es va assolir el pacte entre CDC-ERC i les entitats, la candidatura ha passat a ser de país. El gest de Guardiola mostra, una vegada més, el compromís de la personalitat catalana més internacional en aquests moments cap a la independència de Catalunya.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
22 de juliol de 2015, 13.08 h



Comunicado de la Resistencia Antiespañola :


Los acuerdos alcanzados entre algunas de las más importantes organizaciones políticas y ciudadanas que están a favor de la Independencia en Catalunya ( CDC , ERC , ANC , Òmnium Cultural ,etc. ) para concurrir en una lista unitaria a las elecciones del 27- S , muestran la fuerza que la unión entre las distintas organizaciones y plataformas puede aportar al Proceso de Construcción Nacional Catalán .

Han sido necesarias muchas reuniones para... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
20 de juliol de 2015, 20.44 h


ROMEVA AVUI : JUNTS O FARÉM !!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
20 de juliol de 2015, 19.42 h


Gracies PEP. Tots junts farém molta força.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
PODEMOS és una estafa fletxa Ciudadanos i Podemos són els nous PP-PSOE dissenyats per la casta de l'IBEX35.Són les marques blanques del sistema per si "s'enfonsen" els originals del PP-PSOE.Promocionats per La6,Cuatro,Tele5 i A3 perquè tot segueixi atado y bien atado.
20 de juliol de 2015, 16.05 h

Carolina Bescansa de PODEMOS és filla d'una rica familia gallega fundadora de "LABORATORIOS BESCANSA", amics íntims de Manuel Fraga i dels Reis d'Espanya.
http://www.abc.es/local-galicia/20150321/abci-carolina-bescansa-dinastia-gallega-201503201936.html

Pablo Bustinduy del Consejo Ciudadano de PODEMOS és fill d'una ministra del PSOE, endollada a Red Electrica Española gràcies a les portes giratòries.Ha estudiat a París i Nova York.Amb només 31 anys ha viscut 7 anys als Estats Units.Bec... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
dema m'afaitareu fletxa ALLÍDALTDELAMUNTANYA FUMFUMFUM
20 de juliol de 2015, 15.48 h

Un gesto de patriota català com cal, no és dels que perden la força PER LA BOCA I A L'HORA DE LA VERITAT es fan els bojos.


...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
Brummel fletxa Tifaland (EJJJJJJJJJJJ Paña)
20 de juliol de 2015, 15.29 h

Querido subnormal unionista:

Mientras tu estabas de "jarana" ninguneando el proceso, riéndote de él y de tapas en el Bar con los colegas, aquí nos hemos puesto las pilas. Nuestro trabajo está hecho. Sólo cabe votar. Mi pregunta es: Y el vuestro? Hasta la Sánchez-Camacho tienen sueños húmedos en la cama soñando con una coalición para el NO pero claro... de zurito en zurito y con el LIbro Gordo de Petete (La Constitución... Arrrrrrrrrrrrrrrr! Formen!) os creéis indestructibles... Me... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
PODEMOS és una estafa fletxa Ciudadanos i Podemos són els nous PP-PSOE dissenyats per la casta de l'IBEX35.Són les marques blanques del sistema per si "s'enfonsen" els originals del PP-PSOE.Promocionats per La6,Cuatro,Tele5 i A3 perquè tot segueixi atado y bien atado.
20 de juliol de 2015, 15.28 h

Carolina Bescansa de PODEMOS és filla d'una rica familia gallega fundadora de "LABORATORIOS BESCANSA", amics íntims de Manuel Fraga i dels Reis d'Espanya.
http://www.abc.es/local-galicia/20150321/abci-carolina-bescansa-dinastia-gallega-201503201936.html

Pablo Bustinduy del Consejo Ciudadano de PODEMOS és fill d'una ministra del PSOE, endollada a Red Electrica Española gràcies a les portes giratòries.Ha estudiat a París i Nova York.Amb només 31 anys ha viscut 7 anys als Estats Units.Bec... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Synera fletxa Barcelona
20 de juliol de 2015, 13.12 h

#3 Bravo bravíssimo!


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
20 de juliol de 2015, 13.12 h

#3 Bravo bravíssimo!


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
20 de juliol de 2015, 13.10 h

Simfonia dels adéus

Alegro

Vivace

Accento

Accelerando

Sforzando

Animatto

Vigorosso

Attaca

Tutti

Forte fortíssimo!

Finale furioso!

Game over!