El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 15:29 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El president de Cantabria amenaça Catalunya amb tallar l’aigua de l’Ebre

Miguel Ángel Revilla alerta que “tenim el pantà més gran de l’Ebre, una aigua solidària que esperen fins i tot a Catalunya”

Comentaris 35  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El president de Cantabria va llançar l’amenaça l’endemà que es fes públic l’acord de la candidatura independentista unitària Junts pel Sí, mentre participava en una taula rodona a la Universitat Internacional Menéndez Pelayo de Santander.  “Que no es posi ximple” avisava al president Mas. Els comentaris de Revilla van aixecar les rialles dels assistents a la sala, fet que va envalentir el president de Cantabria que va treure pit després de l’advertència referint-se a Cantàbria com el primer lloc d’Espanya citat a l’antiguitat per Catón l’any 195 a. C.

Comparteix
   


Etiquetes
"Tenim aigua, molta aigua. Tenim el major pantà, el de l'Ebre, que és l'aigua més solidària del món, que estan tots esperant-la  des de la vall de l'Ebre, fins a Catalunya. Un avís a Mas, que no es posi ximple, eh, que el pantà és aquí ". 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#35
Marga Barjau fletxa Barcelona
23 de juliol de 2015, 22.43 h

Tota Espanya inundada per no fer anar el curs normal del riu Ebre! Deixa de beure tanta sidra home!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
Marga Barjau fletxa Barcelona
23 de juliol de 2015, 22.40 h

Aquest home com no veu mai aigua, només veu sidra va sempre torrat i clar diu bajanades! Com no sap veure aigua, doncs au! a tallar-la! Trompa perdut!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
Ramon fletxa Brcelona
23 de juliol de 2015, 19.08 h

Segons els navarros Ega, Arga i Aragon hacen al Ebro señor.
Els catalans sabem que el riu que recull l'aigua del Pirineu centre-oriental és el Segre.
Tot aixó pel costat esquerra del riu, pel costat dret és el Jalón el principal aportador d'aigua.
Sr. Revilla vosté no va anar a classes de geografia. Cap d'aquest grans aportadors d'aigua al Ebre neix ni passa per Cantàbria
sa mejestat el rei no és capaç de parlar per la seva boca, però fa parlar a l'escolanet


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
PERE fletxa TERRASSA
23 de juliol de 2015, 18.08 h

Vigili no es faci mal i es talli també els ous...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
Francesc fletxa Calders
23 de juliol de 2015, 13.46 h

Tant parlar d'Europà i, quan els hi convé, Europa no existeix. L'aigua és europea i de tots. Els rius no es poden modificar. L'aire del cel tampoc.Aquests ignorants, no són europeus. No s'han mogut ni un pam de quan Cató parlava d'ells.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
Jaume fletxa Barcelona
23 de juliol de 2015, 12.22 h

EL REVILLA TÉ LA CARA I EL CERVELL D'UNA ANXOVA

De tant parlar d'anxoves i 'amenaçar' al Zapatero que si no li feia l'AVE (com si fos portar-li un pastís de postres) no li duría les caixes d'anxoves que li duia se li ha quedat la cara i, sobretot, el cervell d'una anxova. Tothom sap que els peixos, i l'anxova en especial, de cervell molt poc.

I és que molt poc cervell s'ha de tenir per dir les rucades que ha dit sobre Catalunya i l'aigua de l'Ebre i per el suspens en diplomàcia al 'desv... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
M.A. Rivilla fletxa CHORIZO REVILLA, lo come quien se lo pilla.
23 de juliol de 2015, 10.58 h




Puèèèèèè . . . etooooo . . . naa, tu, que macabo de comprá un cuschiyo de de trenta y sai sentimetro de oja, que corta el agua como si fuera manteca caliente.


Cha berei si corto o no corto el hagua del Ebro, CONÑIO CHIA !!!



Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
23 de juliol de 2015, 08.40 h

Mira per on! Ja sap Castella on ha d´anar a cercar l´aigua per fer complexos, camps de golf, aquascitis i altres herbes!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Ianire fletxa Sabadell
23 de juliol de 2015, 00.23 h

Preocupat de Cantàbria i tots els problemes que teniu de gran precarietat laboral i d'empreses que fugen la seva adreça fiscal cap a la regió madrilenya...


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
Jo fletxa Catalunya
22 de juliol de 2015, 23.02 h

El que em fa gràcia, més enllà dels comentaris d'en Revilla, són les ganes que tenen els escanyols (especialment els dirigents en amagar-se). Si recordeu quan en Rajoy havia de parlar de la corrupció del PP ho feina amb la pantalla de plasma (que després de fer el ridícul) ja l'ha deixat i el Borbó, en comptes de fer una roda de premsa i explicar el que en pensa de la situació de l'estat, fa sortir el gosset dels encàrrecs a què faci públic el seu missatge.

Com pot ser que en momen... Llegir més