El digital dels que votaran #SíSí. N. 3940. Divendres, 23 de febrer de 2018 23:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Vidal-Quadras: 'M'encantaria venir a Catalunya a millorar aquesta societat'

Malgrat que 'de moment no hi ha cap pla perquè torni a la política nacional ni catalana a curt o mitjà termini'

Comentaris 13  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 1 vot )
carregant Carregant

L'eurodiputat del PP Alejo Vidal-Quadras ha confessat avui que 'pateixo molt per coses que passen a Catalunya', perquè la societat d'aquest país 'se ha aldenizado, ensimismado'. És aquest patiment de Brussel·les estant el que l'ha empès a afirmar, durant una conferència avui al Nueva Economía Fórum de Barcelona, que 'm'encantaria venir aquí a millorar aquesta societat. Si els meus companys del PP em troben un forat perquè pugui col·locar el meu gra de sorra, així ho faré'. Tot amb tot, ha confessat que 'de moment no hi ha cap pla perquè torni a la política nacional ni catalana a curt o mitjà termini. De moment, continuaré a Brussel·les'.
alejo vidal-quadras
Comparteix
   


Etiquetes
Vidal-Quadras s'ha mostrat horroritzat perquè ara la societat catalana 'ha caído en manos de eso' -sense estendre's en concretar què era 'eso'-, mentre que abans era una societat 'oberta al món'.

Totes aquestes reflexions les ha exterioritzat després d'una extensa conferència sobre política energètica espanyola i europea, en què ha deixat ben clar que, 'també en política energètica, Espanya és el problema i Europa, la solució'.




COMENTARIS fletxa taronja

item
#13
Jordi fletxa BCN
14 de juny de 2010, 20.29 h

Millorar aquesta societat ? Com ho feien els seus avantpassats quan viatjaven a Àfrica, potser ? També estaven millorant la societat, aleshores ? Encadenant "negrets".


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
11 de juny de 2010, 12.57 h

No cal, no cal, Sr. Alejo... ja ens espavilarem sense vosté....faci, faci...que quan mes lluny estigui, millor estarem aqui.


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Marc fletxa Esterri
11 de juny de 2010, 12.07 h

al EX, sembla ser que la pressió ambiental que pateix els últims dies la costa catalana, li afecta les neurones greument.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 29
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Ex votant d'ERC fletxa L'Estartit
11 de juny de 2010, 10.30 h

#8 Des de la més absoluta discomformitat amb el Sr. Vidal Quadras, no pic deixar passar que costa veure les diferencies entre aquell tal Eduardo García, l'energumen d'Intereconomía i en Quim, l'energumen del Directe.cat.

El seu nivell cultural i educatiu son molt similars.


Valora aquest comentari:   votar positiu 43   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
11 de juny de 2010, 10.13 h

Si en Cataluña tuvieramos un Presidente de la inteligencia y nivel Vidal Quadras otro gallo cantaria.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 34
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Quim fletxa PAÏSOS CATALANS
11 de juny de 2010, 10.01 h

UN FILL DE PUT. AMB TOTES LES LLETRES I LA QUE EM DEIXO!!!.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 29
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
11 de juny de 2010, 09.45 h

Un il·luminat en un atac de messianisme paranoic.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
pepjosep fletxa Girona
10 de juny de 2010, 20.31 h

Aquest senyor confon millorar Catalunya amb fer-le mes Espanya.
Li podem recordar que quan quelcom s'ha espanyat, vol dir que s'ha fet mal bé.
Als catalans ens conve que visqui on vulgui, pero que no es espanyi el pais ni la gent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
Tomppa fletxa Sabadell
10 de juny de 2010, 15.38 h

Única cosa que vol aquell home es poder i res més. Si un dia catalans tornaré a ser nació més gran a península o mediterrania fins i tot aquell fill de p hi serià per defensar-lo ...


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
10 de juny de 2010, 13.14 h

Aquesta mena de gent no entenen que obrir-se al món es el que volem, i no pas estar engabiats en el penúltim estat d'Europa que es diu Espanya!


Visca la Constitució Catalana!
Visca la llibertat!
Visca Catalunya Estat!