El digital dels que votaran #SíSí. N. 3870. Dissabte, 16 de desembre de 2017 00:39 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

L'alcaldessa de Badalona deixa Colau en evidència: “la manifestació de la Meridiana no és cap acte de campanya"

Dolors Sabaté confirma la seva presència a la Via Lliure de l’11-S hores després que Colau hagi declinat assistir-hi pels suposats vincles de la manifestació amb el 27-S

Comentaris 32  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

L'alcaldessa de Badalona, Dolors Sabater, de Guanyem Badalona en Comú, ha anunciat que serà a la manifestació de la Via Lliure, a l'avinguda Meridiana aquest 11 de setembre, “perquè no és cap acte de campanya". Sabater ha deixat així en evidència l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, que ha dit a RAC1 que no anirà a la Via Lliure perquè el “lema de la manifestació de la via catalana fa referència explícita al #27S”.
Segons informa l’ACN, Sabater ha recordat que no entrarà en campanya ni es posicionarà per cap de les formacions polítiques que s'hi presenten. Guanyem Badalona en Comú, la formació de Sabater, no s'hi presenta sota cap paraigües i es per això que decideix mantenir-se al marge. Per contra, l'alcaldessa ha demanat reunir-se amb tots els cap de llista del 27-S per exposar les necessitats de la ciutat. Aquest dilluns s'ha reunit amb Raül Romeva.

Durant la trobada amb Romeva, Sabater ha volgut assegurar "que un eventual govern provisional no aturi la resolució dels problemes importants que té la ciutat". L'alcaldessa és conscient que es podria obrir un període de transició després del 27-S i reclama que això no deixi en l'oblit els equipaments educatius, el projecte dels laterals o el deute de la Generalitat.

"Ens ha semblat important iniciar una ronda de contactes perquè Badalona té un pes important en el conjunt del país i era oportú analitzar conjuntament la situació amb els candidats", explica. Després de Romeva, dimarts passarà pel seu despatx Lluís Rabell i a finals de setmana està previst que ho faci Antonio Baños. La resta de trobades encara no tenen fixada una data.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#32
2 de setembre de 2015, 11.15 h




No vas acceptar la vergonya.
Vas resistir.
Vas sacrificar la teva vida
per la Llibertat, Justícia i Honor.





( Del Memorial en Honor a la Resistència )




.............................



Lotsa ez zenuen onartu.
Eutsi zenuen.
Zure bizitza sakrifikatu zenuen Askatasuna , Justizia eta Ohorea .


Memorialen Honorren Resistenciari ( )



.................................




Non aceptaches a vergoña.
Resistiches.
Sacrificaches a túa vida
pola Liberdade, Xustiza e Honra.





( Do Memoria... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#31
mario fletxa barna
2 de setembre de 2015, 10.25 h

Molt bé Sabaté però em pregunto perquè necessites parlar amb tots els caps de cartell? potser és que vols formar part de l'AMI? estaria bé i donaria confiança que no ets com la Colau sinó com una persona que fa servir la clepsa i vol regir el seu municipi coherentment. AU! anima't a veura del què ets capaç.

PER LA NOSTRA REPÜBLICA CATALANA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#30
kamaku6 fletxa Barcelona
2 de setembre de 2015, 09.19 h

#20 Efectivament estimat maulet, quan repeteixes una mentida te l'acabes creient i més encara si no saps que és mentida.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Pep fletxa EL VENDRELL
1 de setembre de 2015, 18.31 h

Colau que se te ve el plumero, nunca mais alcaldesa te lo aseguro VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa EL VALLES UN DE SOL NO DOS
1 de setembre de 2015, 17.52 h

La nova Alcaldesa de Badalona Dolors Sabater ¿ TE ALGU QUE VEURA AMB KICO SABATER EL MAQUI DE SANT CELONI ? Al seu Cognom de seguida amb va fer pensar amb Kico Sabater El Maqui Asesinado a Sant Celoni ... Con Felipe Gonzalez sempre quel beix me recorda AL GAL , CAS FILESA UN PIANO ,, TRES HUELGAS GENERALES Que li ban fer els sindicats ALCALDESSA DE BADALONA Falten encara bons canvis a Badalona i me refereixo Socials i mes protecció de la LLengua Catalana a B... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa EL VALLES UN DE SOL NO DOS
1 de setembre de 2015, 16.44 h

L´ALCALDESSA DE BADALONA LA SRA DOLORS , Esta be volgui anar a la Meridiana Pero JUNTS PER EL SI Es un ACTA POLITIC de Suport a fer Artur Mas President altra vegada tot i la molta Corrupció que te el seus Partit Politic Convergencia i les moltes Retallades Socials fetes per Artur Mas .. LA Alcaldessa de Badalona faixi molta POLITICA SOCIAL I LABORAL A BADALONA Cosa no faran els de JUNTS PER EL SI . Que aconsegueixi LLUITAR CONTRA LA POBRESA Que te a Badalona Que po... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
1 de setembre de 2015, 14.54 h

#19

Aquest fascistin, se repite y se repite y se .........................................................


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
agromenauer fletxa independentista de la calzada
1 de setembre de 2015, 13.09 h

#24 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Aragoneses orientales (que hablais en LAPAo o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (joan Sales dixit fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes).
1 de setembre de 2015, 11.16 h

Merkel advierte a Mas que 'hay que respetar' los tratados de la UE porque 'garantizan la soberanía e integridad territorial de los estados'

http://www.elmundo.es/espana/2015/09/01/55e5657c22601d3e3c8b457a.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Synera fletxa Barcelona
1 de setembre de 2015, 02.44 h


DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictàmen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest ... Llegir més