El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 11:05 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Albiol busca un incident en campanya

L’estratègia de crispar i violentar la societat catalana pot ser més efectiva que l’estratègia de la por o els escorcolls mediàtics

Comentaris 41  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 13 vots )
carregant Carregant

Provocador nat, el cap de llista del PP pel 27-S, Xavier García Albiol, busca crispar la societat catalana i ho demostra dia a dia. L’actitud de fanfarró davant els mitjans durant la posada en escena de la reforma exprés del TC assegurant que “s’ha acabat la broma” o  l’insult al president Mas titllant-lo de dictador de república bananera, d’aquest dimecres, no són casuals. 


Comparteix
   


Etiquetes

Sembrar la por en campanya

És una estratègia premeditada, Albiol busca un incident en campanya, busca poder aparèixer com a víctima de l’independentisme violent, per mostrar, amb la complicitat d’alguns mitjans ben disposats, que a Catalunya l’independentisme és incívic i violent i així sembrar la por en campanya.

Les provocacions i atacs constants d’Albiol formen part d’una estratègia a tres bandes per intentar descavalcar la victòria del sí.  

El PP va a totes i el govern de Rajoy utilitza el joc brut de l’estat per fer escorcolls mediàtics en precampanya, utilitza els altaveus mediàtics per fer creure als catalans que la independència ens portarà totes les misèries, i ara utilitza la crispació per intentar violentar la societat catalana, una estratègia que pot donar-los més rendiment que les altres dues, perquè molts catalans ja estem immunitzats de les dues primeres. En aquest sentit, cal prescindir de les provocacions dels populars i en especial de les de l’Albiol.

Carta blanca per insultar

Albiol sap que a Badalona l’estratègia de crispar la societat li va donar rendiment i va jugar la carta fins l’últim moment provocant tensions en la investidura del nou ajuntament. Ara provocarà fins al límit per intentar que se l’increpi o agredeixi i generar un clima de crispació que enrareixi el  27-S. Té carta blanca per insultar i provocar i en l'operació no hi té res a perdre i molt a guanyar. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#41
4 de setembre de 2015, 10.44 h

QUIN FÀSTIC FA !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
Aquest 11 de setembre ho petarem fletxa ...........................
4 de setembre de 2015, 01.14 h

http://dbalears.cat/balears/2015/09/02/286941/son-mes-000-els-illencs-despla-aran-barcelona-per-participar-diada-s.html

Ja són més de 1.000 els illencs que es desplaçaran a Barcelona per participar a la Diada de l'11-S


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
Pep fletxa EL VENDRELL
3 de setembre de 2015, 18.40 h

Para que no me digan independentista lo escribo en "panyol" pa que me entiendas giripollas,tots a votar independència el dia 27 per treure'ns a aquests vampirs de sobre tic tac tic tac,,,,,,,VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
27S dia D fletxa Vilassar de dalt
3 de setembre de 2015, 16.05 h

Que podem esperar de la gent de baixa estopa, ara o mai independència


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
3 de setembre de 2015, 15.42 h

Més que provocar, fa el ridícul i en qualsevol dels casos és una màquina de fer independentistes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
3 de setembre de 2015, 14.56 h

ES MEREIX MÉS D'UN VENTALLOT.


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
3 de setembre de 2015, 14.51 h

Aquest Albiol no és Espanyol veritat ? pel seu color ,i trets sembla àrab.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
En Capablanca fletxa Serra de l´Obac
3 de setembre de 2015, 13.42 h

El més adient, seria que li cardes un ventallot qualsevol de les gitanes hungareses que viuen a Badalona, per haver estat insultada tantes vegades i durant tant de temps per aquest impresentable d´en Flabiol. A veure com ho entomava?


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#33
El món ho ha de saber fletxa no pararem fins alliberar-nos
3 de setembre de 2015, 12.45 h

https://vimeo.com/137857979

'Propera parada', el documental per donar a conèixer el procés català a Europa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 24   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#32
Joui Triviani fletxa La Guingueta
3 de setembre de 2015, 12.02 h

Les acusacions que puguin fer els absolutistes contra Mas, Junqueras, Romeva, etc, ja sabem que son, com sempre, falses! Sempre es l'acusador qui ha de demostrar quelcom, mai l'acusat. Aquesta colla de feixistes volen a tota costa l'enfrontament de cara a Europa, volen titllar-nos de violents i per això provoquen, no us deixeu provocar amics de Junts pel si.