El digital dels que votaran #SíSí. N. 3813. Dijous, 19 d'octubre de 2017 15:03 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

PP i PSC eviten parlar de corrupció en dues intervencions de baixa estofa al Parlament

Marcat to de precampanya dels grups, que es limiten a fer el seu discurs, i parlen poc de corrupció tot i haver demanat a Mas comparèixer pel 3%

Comentaris 21  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

La compareixença de Mas a la diputació permanent no passarà a la història per haver propiciat un gran debat dels diversos grups parlamentaris en relació amb la presumpta corrupció de CDC. En especial, PSC i PP han passat per sobre del tema, tot i que havien demanat que Mas comparegués per preguntar-li sobre l’escorcoll de la setmana passada a la seu de Convergència i el presumpte 3%. Tots dos han fet el seu discurs preelectoral, contribuint a un debat de baixa estofa. 

santi rodríguez, pp, diputació permanent
Comparteix
   


Etiquetes

Iceta, limitat a fer campanya contra Junts pel Sí

Ni al PSC ni al PP els ha interessat en especial parlar del cas que ocupava la sessió d’aquesta tarda, potser per por a sortir-ne esquitxats. Miquel Iceta s’ha centrat a criticar Junts pel Sí: en primer lloc per aglutinar tantes veus diferents, però també per, segons ell, no haver explicat quin programa electoral té la candidatura i per haver col·locat a Artur Mas com a número 4 i no com a número 1.

Sánchez Camacho ni s'ha dignat a donar la cara 

Pel que fa al representant del PP, Santi Rodríguez, s’ha centrat a mostrar-se irritat per les acusacions a la connivència entre Ministeri d’Interior, Fiscalia i Guàrdia Civil que ha insinuat Mas. El diputat popular fins i tot ha dit l’última frase de la seva intervenció en castellà després d’haver utilitzat només el català, en un gest de cara a la galeria i als mitjans espanyols que ha fet despertar somriures irònics a alguns diputats d'altres forces. Les ganes de parlar de corrupció del PP eren tan poques que ni la presidenta de la formació a Catalunya, Alícia Sánchez Camacho, ha fet acte de presència a la diputació permanent. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#21
6 de setembre de 2015, 11.00 h




#19 I, A MÉS , SEGUR QUE EREN CLIENTS DEL PUTICLUB ON TREBALLA LA TEVA MARE, OI QUE SÍ NEN IDIOTA?




Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Espanya, la desgracia d´Europa fletxa Espanya, un pais on mai s´ha prohibit el catala, hahahahahahaha quin riure
5 de setembre de 2015, 06.21 h

#19 idiota


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
4 de setembre de 2015, 11.43 h

#15 Tenéis envidia de los mejores políticos que ha dado España en siglos, Alfonso Guerra y Felipe González crearon empleo, hicieron que los catalanes salieran de la pobreza, crearon industrias en aquellas tierras butifarreras, que se las comían los cochinos, porque no había nada donde trabajar, sólo cuatro palurdos con calcetín en la cabeza, y ahora , gracias al PSOE y al PSC , son la comunidad más próspera en las últimas décadas.
Pero los catalanes sois unos desagradecidos, por eso... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
3 de setembre de 2015, 12.07 h






No vas acceptar la vergonya.
Vas resistir.
Vas sacrificar la teva vida
per la Llibertat, Justícia i Honor.





( Del Memorial en Honor a la Resistència )




.............................



Lotsa ez zenuen onartu.
Eutsi zenuen.
Zure bizitza sakrifikatu zenuen Askatasuna , Justizia eta Ohorea .


Memorialen Honorren Resistenciari ( )



.................................




Non aceptaches a vergoña.
Resistiches.
Sacrificaches a túa vida
pola Liberdade, Xustiza e Honra.





( Do Memor... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Ai Senyor! fletxa Barcelona
3 de setembre de 2015, 11.17 h

I Herodes i Pilat, és van fer amics, l'un reietó Jueu i l'altre capitost romà del poder ocupador i conquistador, en la seva conxorxa. Com aquests també suposadament tant diferents. Ja tinc una edat, m'ho varen ensenyar a l'escola...


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Emili fletxa Terrassa
3 de setembre de 2015, 10.39 h

SI SABEM EL QUE VOLEM, no cal pensar en res més, per que tenim data de caducitat. QUAN TINDRIEM UNA NOVA IMMILLORABLE OCASIÓ COM AQUESTA?. . . . Doncs ja sabem el que cal fer... APROFITAR-LA ! ! ! ! . . . NOSALTRES A "LO" NOSTRE ! ! ! ! Sense oblidar que "ells" també van fent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
3 de setembre de 2015, 09.31 h

EL GOLPE DE ESTADO Y LA MADRE QUE LA PARIÓ

Detrás de Felipe González tenía que producirse su otrora inseparable, Alfonso Guerra. La carta de aquel ha tenido docenas de respuestas, críticas y elogiosas. Las elogiosas, como la de Duran Lleida, proceden del espíritu equidistante entre los unos y los otros. Es la virtud del "justo medio" de que presumía Montesquieu y de la que se reía Ayn Rand cuando preguntaba, con cierta trampa lógica, cuál era el "justo medio" entre la injusticia y la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Synera fletxa Barcelona
3 de setembre de 2015, 06.43 h


DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictàmen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
Synera fletxa Barcelona
3 de setembre de 2015, 05.07 h


DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictàmen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la voluntat democràtica d’aquest ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Sols el poble salva el poble fletxa ........................................
3 de setembre de 2015, 04.08 h

http://dbalears.cat/balears/2015/09/02/286941/son-mes-000-els-illencs-despla-aran-barcelona-per-participar-diada-s.html

Ja són més de 1.000 els illencs que es desplaçaran a Barcelona per participar a la Diada de l'11-S