El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 15:02 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Mas diu a Onda Cero que si hi ha majoria del sí el procés tirarà endavant peti qui peti

El president assegura que la nacionalitat espanyola es podrà mantenir en una Catalunya independent i que les pensions estaran més garantides que fins ara

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

El president de la Generalitat, Artur Mas, en una entrevista a Onda Cero ha deixat clar que "Si hi ha majoria absoluta independentista tirarà endavant el full de ruta per assolir un estat independent". Mas ha defensat que es comptaran diputats perquè ens han obligat a fer unes eleccions i no una consulta. Per altra banda, el president ha assegurat que en una Catalunya independent, els ciutadans podrien tenir la doble nacionalitat però també només la catalana o l'espanyola. 

Comparteix
   


Etiquetes
"Vostè creu que la UE hauria expulsat Escòcia?"
 
El president ha admès que hi ha "interrogants" sobre la independència, però ha afegit que tots ells tenen resposta. Pel que fa a la nacionalitat, ha assegurat que una ciutadà podria tenir la catalana, la doble nacionalitat o només l'espanyola si ell volgués. En el cas de la UE, ha insistit que cap article del tractat preveu una situació com la d'una Catalunya independent i que tot dependria de la voluntat política. Si un nou estat català quedés fora significaria que la UE hauria d'expulsar primer tots aquests ciutadans, perquè ja estan dins i tenen els drets europeus adquirits, ha dit.

Pel que fa al possible dany comercial per Catalunya en cas d’independència, Mas ha afirmat  que ”si hi ha dany comercial per la independència, hi serà tant  a Catalunya com a Espanya”.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
Irene fletxa Barcelona
4 de setembre de 2015, 22.23 h

#3 No, dintre de dos generacions si, pero ara, no. (ho diu el sr. Rabell), criatures...


E + DUI = VCSI //*//


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
4 de setembre de 2015, 18.17 h

#14

"Fascistines" Que mal te ha ido el cambio en Aragón. PERO TU CONTINUA 500 AÑOS MAS HACIENDO EL IMBECIL. Lapao,lapao.....


Valora aquest comentari:   votar positiu 10   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Aragoneses orientales (que hablais en LAPAo o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (joan Sales dixit fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes).
4 de setembre de 2015, 17.20 h



Cameron pide a Mas que cumpla la ley

El primer ministro británico asegura que una Catalunya independiente quedaría fuera de la UE
A preguntas de la prensa sobre si una Catalunya quedaría fuera de la Unión Europea, el dirigente británico ha dicho que evidentemente, porque esa es la "posición de la Unión y de los expertos en los tratados europeos". "Tendría que ponerse a la cola", ha añadido.

http://www.elperiodico.com/es/noticias/politica/cameron-pide-mas-que-cumpla-ley-4481546


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 6
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
4 de setembre de 2015, 16.23 h

#6


HORTENSIA TRAGARRABOS, BEJOTA, ARAGONESES, RIVAS GAI POWER..................



KENETH ROGOFF
Ex CAP del Fons Monetari Internacional (FMI),Professor d'Economia a Harvard

" Catalunya independent, seria un dels paissos mes rics del mon "



23 DIES



27 SETEMBRE BYE BYE 5PA1N




VLRC II*II



.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
4 de setembre de 2015, 15.15 h

#4 Veig que no em segueixes . Pot ser que no tingui cap interès per tú.

HE DIT INFINITAT DE VEGADES AIXÒ QUE RECLAMES, TAMBÉ FINS A POSAR-ME PESAT..

HE DIT INDEPENDENCIA, FINS EL ESGOTAMENT.

CAT IS NOT SPAIN, TAMBÈ.

JUNTS PEL SI, TAMBÈ.

MERIDIANA, QUASI FINS A CONVERTIR-LA EM UNA ALTRE AVINGUDA.

VISCA CATALUNYA, TAMBÈ.

!! QUE GRAN ES BARCELONA I QUE GRAN ETS TÚ !!. VINGA, ¿ESTA BE ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
4 de setembre de 2015, 15.07 h

#10

"Fascistines", tù continua 500 anys mes fen el imbècil.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Aragoneses orientales (que hablais en LAPAo o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (joan Sales dixit fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes).
4 de setembre de 2015, 13.57 h

La ex-concejal de ERC en Torredembarra es la denunciante del 'caso del 3%'

Montserrat Gassull: 'Ni Mas ni Junqueras pueden decir que no estaban al corriente'


http://www.elmundo.es/cataluna/2015/09/04/55e8a8c4268e3e75308b459a.html


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 22
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Jovito fletxa Barcelona
4 de setembre de 2015, 13.46 h

Srs Directors de la premsa catalana :

No es va quedar que el nostre President es un més a la llista Junts pel Si ?. Doncs es obrir diàriament tots els medis de comunicació, i el tema principal es Mas això Mas lo altre.
Prou de Auto propaganda si us plau. En que quedem , es una llista unitària o es la llista de Mas ?.
A més el nostre President no es un exemple gaire positiu, Encara vol un referèndum, quan ja vam votar el 9N , i va dir fa poc, que aquestes Plebiscitàries serien el refer... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
4 de setembre de 2015, 13.46 h

#4

Escolta no t'enfadis. Ja se que ets de ERC, i jo he dit varies vegades que em cauen molt bè, però cadascú tè les seves simpaties.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 7
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
4 de setembre de 2015, 13.03 h

#6

"Fascistines", lo teu no son els números.

I no sè si t'has enterat , EL NOSTRE PRESIDENT ES LO PUTO CRACK, !! I a demés juguem a casa nostre ............