directe ! a La República. N. 4057. Dijous, 21 de juny de 2018 00:36 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Errejón fa una manipulació de manual per perjudicar Junts pel Sí

El número 2 de Podemos emula els diaris de la caverna mediàtica i fa veure que l’acte d’ahir de la llista independentista a Castelldefels va punxar

Comentaris 18  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

L’escuder de Pablo Iglesias, Íñigo Errejón, ha caigut en la manipulació per desprestigiar Junts pel Sí. El número 2 de Podemos ha fet una piulada amb una imatge adjunta en què es veu la plaça on la llista independentista va fer un acte a Castelldefels aquest dijous mig buida. I l’acompanya d’un missatge: “Així estava avui la plaça del míting d’Artur mas a Castelldefels. L’omplim el diumenge (sic)?”. El problema és que l’esdeveniment encara no havia començat en aquell moment. 

65 persones a la presentació del programa de CSQEP

És un intent de cridar la gent a assistir a un acte que Catalunya Sí que es Pot celebrarà al mateix punt, però és trampós, perquè a l’escenari no s’hi veu ningú, és a dir que encara no s’havia iniciat. A més, alguns usuaris de Twitter, com ara @jaumeclotet, ha advertit de la clara manipulació publicant fotografies de l’acte en marxa, en què es veu la plaça plena a vessar i un orador parlant a l’escenari. Errejón cau en les mateixes pràctiques que els diaris de la caverna espanyola quan publiquen cada any imatges de les manifestacions de la Diada a les 9 del vespre. El dirigent de Podemos, a més, entra en terreny perillós amb el bany de xifres, ja que només fa sis dies, l’acte de presentació de la candidatura de Catalunya Sí que es Pot només comptava amb 65 assistents. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#18
7 de setembre de 2015, 12.36 h



No vas acceptar la vergonya.
Vas resistir.
Vas sacrificar la teva vida
per la Llibertat, Justícia i Honor.

( Del Memorial en Honor a la Resistència )

.............................


Lotsa ez zenuen onartu.
Eutsi zenuen.
Zure bizitza sakrifikatu zenuen Askatasuna , Justizia eta Ohorea .


Memorialen Honorren Resistenciari ( )

...............................

Non aceptaches a vergoña.
Resistiches.
Sacrificaches a túa vida
pola Liberdade, Xustiza e Honra.


( Do Memorial en Honra á Resis... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
5 de setembre de 2015, 22.51 h

ALS ESPANYOLS

Per donar lliçons de democràcia als catalans cal tenir molta audàcia. Però per desfogar-se evocant el pitjor que ha sacsejat Europa, equiparant sobiranisme amb nazisme, per arremetre així contra l'expressió més il·lusionant, ferma, massiva, cívica i democràtica que s'està veient en aquesta mateixa Europa cal ser molt poc responsable; una provocació d'aquest calibre indica fins a quin punt hem arribat. Això és el més trist del libel incendiari que signa tot un expr... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
pengyu fletxa Tarragona
5 de setembre de 2015, 22.28 h

Perque aquesta vegade el sr. Cameron a cambiat el discurs tan diferent , al que va fer als Escocesos. Ell presisament ans diu inspirat pel seu homoleg sr. Rajoy que si conseguim la Independencia ans fotaran fore de la Comunidad Europea, i els anglesos que hi son? per lo que li interese si per lo altre no...Aquesta vegade sembla que el sr. Rajoy pense mes en Catalunya que no pas amb Gibraltar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
5 de setembre de 2015, 14.08 h

DE RIDÍCULO A RIDÍCULO PASANDO POR EL ABALORIO

La revolución catalana provoca delirios en los líderes políticos españoles.

Rajoy, cuyo sentido del ridículo es tan hondo como su moralidad y su inteligencia, ha internacionalizado el conflicto catalán en tres días mucho más de lo que lo han conseguido los independentistas y llevan años, lustros, intentándolo. Esta técnica de hacer lo que interesa al enemigo es un descubrimiento del presidente de los sobresueldos. No tiene preceden... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Joui Triviani fletxa La Guingueta
5 de setembre de 2015, 11.56 h

El nacionalisme espanyol sempre ha fet el mateix, manipular, mentir, robar, tot menys treballar i ara estan acollonits atès que veuen que Catalunya s'allunya a velocitat de tren d'alta velocitat, els tocarà fer mans i mànigues per mantenir com vivien sense fotre brot.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
En Capablanca fletxa Serra de l´Obac
5 de setembre de 2015, 00.39 h

Aquestes bajanades, avui en dia són molt arriscades, perquè hi ha un reprter de la realitat a cada dos metres i "armat" amb un smart-phone. Totes aquestes burrades, allò que et fan perdre és credibilitat i finalment, suports. Per tant senyor Errejón, espanyol de pro, segueixi així si us plau.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
5 de setembre de 2015, 00.07 h

http://www.vilaweb.cat/noticies/els-lituans-donarien-suport-al-reconeixement-duna-catalunya-independent/

Els lituans donarien suport al reconeixement d’una Catalunya independent.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Xavi fletxa bcn
4 de setembre de 2015, 23.27 h

Començo a tenir la lleugera sospita de que en aquests de Podemos no els mou la il·lusió per canviar les coses, sinó només l'odi que senten envers tots aquells que no pensen com ells. Només una innocent i lleugera sospita, eh, no sigui el cas que m'acabin odiant a mi també.


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Borrell ll fletxa Girona
4 de setembre de 2015, 22.57 h

#3 la santamaria ja li ha parat els peus. Coses de la dependència.


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Raquel fletxa Barcelona
4 de setembre de 2015, 22.26 h

Els ppsoe'anos de sempre...