directe ! a La República. N. 4062. Dilluns, 25 de juny de 2018 10:25 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Camacho diu que el PP aturarà el procés "a la seva manera”

La presidenta del PPC assegura que hi ha “molts camins” per aturar el procés i apunta a la reforma de la llei de reforma exprés del TC , la mateixa que segons el ministre de Justícia no va contra el procés

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

La presidenta del PPC, Alícia Sánchez Camacho ha dit que Xavier García Albiol, i el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, són la garantia per frenar l'"independentisme i la bogeria d'Artur Mas”. Malgrat que el ministre espanyol de Justícia, Rafael Catalá assegura en una entrevist a La Razón que la reforma exprés del TC "no va contra el sobiranisme", Camacho s’hi ha referit com un dels camins per aturar el procés, en substitució de l’article 155 de la Constitució. 

Comparteix
   


Etiquetes
Camacho ha enviat un missatge de tranquil·litat al seu electorat assegurant que ningú trencarà Espanya, perquè el PP actuarà amb “fermesa” i determinació en contra de l’independentisme. Segons recull l’ACN, Camacho ha respost a la pregunta sobre la suspensió de l'autonomia mitjançant l'aplicació de l'article 155 de la Constitució, que "no s'ha de tenir por de res", i ha afegit que  "hi ha molts camins per poder garantir la llei i la convivència. Ho hem demostrat amb la reforma de la llei del TC. Nosaltres ho farem a la nostra manera", ha conclòs.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
9 de setembre de 2015, 12.59 h




Comunicat de la Resistència Antiespañola :



Aquest any la celebració de la Diada Nacional de Catalunya es presenta amb un caràcter si cap més especial a causa de les circumstàncies extraordinàries derivades de la seva coincidència amb la convocatòria d'unes Eleccions Catalanes que es perfilen com a transcendentals per l'esdevenir del Poble Català.

En les properes dates , després de la Diada, comença la campanya electoral per a uns comicis que poden marcar un abans i un despré... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
Luis G. Sala fletxa Sabadell
9 de setembre de 2015, 07.24 h

Alicia, que encara no t'has adonat que la teva Espanya NO es el pais de les meravelles ?
Deixa de fer el ridicul, accepta que t'han arraconat, ja has fet la feina bruta ( entre d'altres La Camarga) i prou fareu si no feu caiguda lliure a Catalunya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Pep fletxa EL VENDRELL
8 de setembre de 2015, 19.26 h

Va animar camuchus, anima el colEGI albiol perquè ens enviïn els tancs d'una puta vegada i vam acabar abans de votar A que NO teniu ous VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
8 de setembre de 2015, 13.28 h

#16

La Camacho, ja s'ha vengut el seu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
8 de setembre de 2015, 12.51 h

http://www.laveupv.com/noticia/15811/el-pais-valencia-i-les-balears-presents-a-la-via-lliure

El País Valencià i les Balears, presents a la Via Lliure
ACPV organitza autocars per assistir a la Meridiana i ja hi ha 1.000 illencs apuntats


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
8 de setembre de 2015, 12.31 h



#24 Y achis chustificaré ayó ca bai dir una bagada de :

" aqui algu olora malament ! aquí hi ha gat tancat ! "


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
8 de setembre de 2015, 12.28 h



La meba manera de aturá el prusés es ca ma tiro un dal meus pets pastossos y tots los catalanes han de fuchir corriend asia España si no sa bolan afugá !!



Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
gatmesquer fletxa delordal
8 de setembre de 2015, 12.02 h

Els faixistes estan nerviosos i amb raó. Estan sentin un tictac, tictac, tictac que no els deixa dormir. Abans no els sentian pero ara sí, tictac, tictac, sempre el mateix, tot el dia, tictac, tictac.
Pensaran que sels acaba alguna cosa important? Potser es el 11.s o el 27.s ? Només ells ho saben i del cert que estan molt cagats de por,... Mamáaaa!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
8 de setembre de 2015, 10.27 h

Aquesta "TIPA", em la seva pose prepotent fins al final de la seva presencia, fa el ridícul mes espantòs.

!! QUIN FRACÀS, QUE ES EL FRACÀS DEL SEU PP !!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
8 de setembre de 2015, 10.07 h

MENTIR I MANIPULAR, ESTA DINS EL ADN DEL GOVERN ESPANYOL. SON TAN BRUTS , QUE PER ELLS ES NORMAL.

LA SEVA MAMA, QUAN ERAN PETITS , ¿NO ELS VA DIR QUE AIXÒ ES LLEIG I NO ES FÀ ?