El digital dels que votaran #SíSí. N. 3811. Dimarts, 17 d'octubre de 2017 11:28 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Com veuen la independència des d’Europa?

Es presenta “Propera parada”, un documental que explica com es veu el procés des d’Europa

Comentaris 80  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

“Propera parada. El procés català a Europa”, que es presenta avui a les 19h a l’Ateneu Barcelonès, dóna una visió global de com Europa veu la possibilitat de la creació d'un nou Estat dins del marc de la Unió Europea. Per fer-ho, el documental viatja durant 60 minuts a diversos països del continent, com ara Anglaterra, Escòcia, Suïssa, Bèlgica, i també Espanya, per conèixer les opinions que suscita el cas del procés d’independència de Catalunya. 
El documental, impulsat per l’associació dretadecidir.com, compta amb les entrevistes de diverses persones destacades – tant a favor com en contra del procés català- com Raül Romeva (ex eurodiputat d’Iniciativa i cap de llista de Junts Pel Sí), Ramon Tremosa (eurodiputat de CiU), Amadeu Altafaj (delegat del Govern de la Generalitat a Brussel·les), Paul Preston (historiador), David McCrone (School of Social and Politic Science), Xavier Solano (ex delegat del Govern de Catalunya al Regne Unit), Aleix Vidal-Quadras (Vox), Carlos M. Gorriarán (UPyD), Ignacio Escolar (Eldiario.es), Coque García (Súmate) i Juanjo Puigcorbé (ERC) entre molts d’altres
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#80
Lluis fletxa bcn
17 de novembre de 2016, 12.46 h

EL DESAFÍO SOBERANISTA EN CATALUÑA


Cataluña dejará de ser miembro de la UE a partir del momento de su escisión

La Comisión Europea reitera que "un territorio escindido se convierte en un país tercero"y debe "volver a pedir la adhesión"


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#79
Bcn fletxa Barcelona
10 de setembre de 2015, 10.18 h

#78
Un error gramatical t'ha fet arribar a aquesta conclusió radical dels pebrots?
Tan curtet ets?
A part del pèl i els diners us han près les poques neurones que ja tenieu.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#78
estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET ≈ ≈ fletxa || || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || ||
10 de setembre de 2015, 08.12 h



#77 Nen: potser val més que escriguis en castellà correctament (si és que en saps prou per no fer faltes analfabetes) que no pas en un català que es veu d'una hora lluny que no és la teva llengua habitual.

Això de "ESTÀS SEGUR?" , traducció literal del "estas seguro?, en català NO SIGNIFICA EL MATEIX QUE EN CASTELLÀ, en català vol dir: "estàs en una situació segura" és a dir, "no estàs pas en una situació perillosa?"

Si vols dir.li a algú si està segur "D'UNA COSA DETERMIN... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#77
Bcn fletxa Barcelona
10 de setembre de 2015, 02.27 h

Estàs segur?Fa molt que ho dieu i res de res...Com us foten el pèl i els diners


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#76
estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET ≈ ≈ fletxa || || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || ||
9 de setembre de 2015, 22.46 h


#66
#68
#69
#70 MICAELA ROMUALDA, t'estem molt agraïts dels teus esforços per dotar de comicitat aquest digital, però tant mateix no és necessari que potenciïs les teves innegables quantitats industrials de "vis comica" amb dues copetes d'ANÍS EL MONO com has fet en aquests darrers comentaris.


L'anís el Mono, el necessiten pobres desgraciats com l'Aragoneses, que al seu notori analfaburrisme no hi poden afegir ni un gram de gràcia, perquè pobrets, no en tenen, però tu, la més sur... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#75
9 de setembre de 2015, 21.59 h

#68

"fASCISTOCHES" ¿tampoco te gusta?...... QUE EXIGENTE.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#74
Jaume fletxa Coloma de Besòs
9 de setembre de 2015, 21.46 h

A un pam de la Independència ||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#73
9 de setembre de 2015, 20.42 h

#68

Como no te gustaba el de "fascistines", según dijiste, he pensado que mejor sería "FASCISTOCHES", es decir Fascistas y Fantoches (mamarracho
o persona ridícula). ¿Mejor asì ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#72
Josep Pagès i Canaleta de Cardedeu fletxa EL VALLES UN DE SOL NO DOS
9 de setembre de 2015, 20.33 h

ANEU A LA MERIDIANA Amb ESTELADES I SENYERES I si sabeu canteu ELS SEGADORS UNA COLLA DE GENT .. Cal sigui un dia ben Català CAP A BARCELONA EL DIVENDRES 11 DE SETEMBRE DEL 2015 .... DIADA NACIONAL DE CATALUNYA I sobretot PENJEU ... ESTELADES BEN GRANS I BEN NOVES ALS BALCONS I SENYERES Ara toca penjar-les he sense POR EN VALENTIA PIT I COLLONS....... VISCA CATALUNYA LLIURE , CATALANA I CRISTIANA .. MAI MES ESPANYOLA NI CASTELLANA NI ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#71
9 de setembre de 2015, 19.36 h

http://www.vilaweb.cat/noticies/el-congres-dels-estats-units-rep-el-govern-catala-per-parlar-de-la-independencia/

El congrés dels Estats Units rep el govern català per parlar de la independència.

amb aquesta ja són cinc les intervencions per analitzar el procés català en una cambra legislativa d’un estat sobirà. Dinamarca, Irlanda, Uruguay, P... Llegir més