El digital dels que votaran #SíSí. N. 3937. Dimarts, 20 de febrer de 2018 18:33 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

SCC assumeix que faria el ridícul per la Diada

L’entitat no farà cap acte per evitar la comparació de xifres amb la Via Lliure

Comentaris 19  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 8 vots )
carregant Carregant

El vicepresident de l’entitat unionista Societat Civil Catalana ha estat entrevistat aquest matí als Matins de TV3 i ha explicat que enguany, a diferència dels anteriors, l’entitat no farà cap activitat per la Diada. Coll ha assegurat que no ho fan perquè és “poc elegant” davant la immediatesa de les eleccions i ha evitat reconèixer que l’unionisme no pot permetre’s fer un ridícul galdós al costat de les impressionants xifres que es preveuen per la Via Lliure.
 

Comparteix
   


Etiquetes
Millor amagar-se que quedar retratat
 
En plena campanya i a quinze dies de les eleccions Societat Civil Catalana no es pot permetre una concentració modesta al costat d’una impressionant mobilització que omplirà la Meridiana. Seria un cop molt dur per l’unionisme. És per això que aquest any l’entitat no celebrarà cap acte per la Diada. Prefereixen no aparèixer que fer el ridícul. Ja era sospitós de ser així, però avui s’ha confirmat quan Joaquim Coll s’ha fet el distret davant la pregunta de Lídia Heredia als Matins de TV3. La periodista li ha preguntat si el motiu de no fer cap acte és el d’evitar la comparació de xifres, Joaquim Coll ho ha negat, ha argumentat que “és poc elegant” a les portes de les eleccions i ha passat de puntetes pel tema.
 
L’amenaça de Morenés no té importància
 
Per altra banda, el vicepresident de Societat Civil, ha volgut treure importància a les amenaces de Morenés, de les quals opina que són paraules sense transcendència.
 
 
 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#19
Pep fletxa EL VENDRELL
10 de setembre de 2015, 20.31 h

Jo demà en autocar pagant el corresponent bitllet amb la meva família vaig la Diada i tu lector espero que també estiguis i si no pots Guarda't per al dia 27 i vota INDEPENDÈNCIA a veure si aconseguim treure'ns de sobre aquests fatxendes VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Nousvull Niveure fletxa Catalunyasobirana
9 de setembre de 2015, 20.42 h

El dia que totes les víctimes de la vostra Castella imperial s'uneixin per preparar el Nuremberg que mereixeu, i comencin a reclamar els danys i perjudicis causats a les nacions ocupades amb violència brutal, en nom de la vostra ambició, vosaltres en dieu "descobrir i evangelitzar nacions..." ( milions in milions de natius assassiants) a les Amèriques i de Catalunya, "guerra de successió" i de pas ( això no ho dieu) exili i assassinat de centenars de milers de catalans, privació als cata... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
xgas fletxa barcelona
9 de setembre de 2015, 19.48 h

SCC fa el rídicul sempre! faci el que faci per la diada


Valora aquest comentari:   votar positiu 16   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
9 de setembre de 2015, 18.58 h

Només el dia de la Diada???? hahahaha! Lamentable paio, lamentable caspañoleria. Tot pagat amb els sobres de l'esquiador del nostre país... hahaha! Visca Catalunya lliure! Visca Catalunya estat amb una Vall d'Aran estat federat amb CATALUNYA!


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Joui Triviani fletxa La Guingueta
9 de setembre de 2015, 17.17 h

Aquests titelles de la mal anomenada Societat Civil Catalana donant el seu recolzament al unionisme patètic del PSOE, PP i Ciudadanos, deuen voler amagar-se atès que son quatre arreplegats que no omplirien ni la Plaça del REi de Catalunya en Miniatura, vaja panda de botiflers.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
9 de setembre de 2015, 17.11 h


Feu bé, SCC, de no fer cap acte, per que si ja de habitual feu pena, el 11-S mes val que os amagueu ben amagats, . SOU UNA COSETA TAN

RIDICULA, QUE PASSEU DESAPERCEBUTS .


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
9 de setembre de 2015, 15.47 h

Desbordem la Meridiana, fem una onada imparable cap a la República catalana!


Valora aquest comentari:   votar positiu 18   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
quin pais de pandereta tenim al costat fletxa al costat hi tenim un pais de pandereta
9 de setembre de 2015, 15.29 h

#11 estas obsesionat, pren-te un cubata de salfumant


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
BEJOTA fletxa bcn
9 de setembre de 2015, 14.39 h

Espadaler: «No se puede contar con escaños algo como la independencia»

El candidato de Unió asegura que su partido «no votará una declaración de independencia» porque se niega «a reducir el catalanismo a la independencia»
(LA CUP PENSA IGUAL.)


E. EUROPEES,23% SEPARATISTES.
9-N ,27% AMB EL VOT DES DE ELS 16 NYS I VOT ESTRANGERS.
E. MUNICIPALS,26%

N.B. OMPLIU CARRERS PERÒ URNES.A L'ONU (I A L'ESTAT) ÉS QUE COMPTA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 14
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
9 de setembre de 2015, 13.39 h

Fa anys que els absolutistes residuals foten el ridícul!