El digital dels que votaran #SíSí. N. 3904. Dijous, 18 de gener de 2018 06:34 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Iceta titlla els independentistes de masoquistes

"A molts independentistes els agrada quan algú els parla de l'exèrcit" ha assegurat a TVE

Comentaris 44  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 5 vots )
carregant Carregant

El candidat del PSC al 27-S, Miquel Iceta, en una entrevista al programa 'Los Desayunos de TVE' ha assegurat  que "a molts independentistes els agrada quan algú parla de l'exèrcit", fent referència a les declaracions del ministre de Defensa, Pedro Morenés, que aquest dimarts ha brandat l’exèrcit contra el procés. En aquest sentit, ha posat l'exemple del cap de llista de Junts pel Sí, Raül Romeva, que en la seva etapa com a europarlamentari va suggerir que "el vol baix d'un un avió militar" de l'Estat era un intent de "coaccionar" els catalans.

Comparteix
   


Etiquetes
“Si el 27-S guanyen les forces independentistes, les possibilitats de diàleg cauran en picat"

Iceta ha advertit que la solució al conflicte territorial no passa pel "tremendisme" que alimenta el PP i que els sobiranistes "necessiten per justificar la seva posició", sinó que ha defensat la reforma constitucional i el reconeixement de la "singularitat" catalana, i ha assegurat que el PSC sempre estarà al costat del compliment de  la llei.
 



COMENTARIS fletxa taronja

item
#44
Pep fletxa EL VENDRELL
10 de setembre de 2015, 20.30 h

Jo demà en autocar pagant el corresponent bitllet amb la meva família vaig la Diada i tu lector espero que també estiguis i si no pots Guarda't per al dia 27 i vota INDEPENDÈNCIA a veure si aconseguim treure'ns de sobre aquests fatxendes VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#43
Joui Triviani fletxa La Guingueta
10 de setembre de 2015, 13.29 h

Bejota, Per tal d'expulsar a Catalunya de la UE, abans Espanya hauria de reconèixer Catalunya com a independent, del contrari seria com expulsar un tros d'Espanya.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
Joui Triviani fletxa La Guingueta
10 de setembre de 2015, 13.25 h

Masoquisme senyor Iceta és el seu Federalisme, quan tots sabem que mai han estat per la labor ni PSOE ni PP, deixi de enredar la troca.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
Josep fletxa St. Boi
10 de setembre de 2015, 13.07 h

Es pot ser més cinic que aquest "pajarraco " que despres de dinamitar lo poc que quedaba del PSC, s'ha abaixat els pantalons devant del psoe mes centralista i colonial que el pp. (Ha aixó si, disfresat de tercera via que els del psoe andalus ja l'hi han fotut hasta les vies.!!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
Núria fletxa Barcelona
10 de setembre de 2015, 12.16 h

Pobre Iceta, com ha caigut de baix, més "ximplet" i botifle no es pot ser. Quina petacada s' han durà. Mentras tant somnii en ser President de la Genaralitat.

Jo el veig més president d'una escala o d' un parking


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
Bcn fletxa Barcelona
10 de setembre de 2015, 10.28 h

#37
A una personalitat molt important de l'independentisme no li agradaria gaire aquest comentari homòfog...Em sembla que es podria sentir una mica menyspreat...o menyspreada...


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
gatmesquer fletxa delordal
10 de setembre de 2015, 09.36 h

Iceta, que no veus que els "fadaralistas aspañols" t´han abaixat un altre cop els pantalons ? ..(Felipe Gonsales).


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
pintamonas fletxa palafrugell Girona
9 de setembre de 2015, 22.25 h

mes val se masoquista que MARICON Si tu insultes jo tambe puc insulta ¿o no? No veus que el dia de les eleccions sereu 4 i el cabu que jo no conteu per a res


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
Nousvull Niveure fletxa Catalunyasobirana
9 de setembre de 2015, 20.39 h

El dia que totes les víctimes de la vostra Castella imperial s'uneixin per preparar el Nuremberg que mereixeu, i comencin a reclamar els danys i perjudicis causats a les nacions ocupades amb violència brutal, en nom de la vostra ambició, vosaltres en dieu "descobrir i evangelitzar nacions..." ( milions in milions de natius assassiants) a les Amèriques i de Catalunya, "guerra de successió" i de pas ( això no ho dieu) exili i assassinat de centenars de milers de catalans,privació als catal... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
Nousvull Niveure fletxa Catalunyasobirana
9 de setembre de 2015, 20.32 h

Paraules dignes d'un homosexual com ell! N'hi han de molt bones persones, però ell és molt dolent!