El digital dels que votaran #SíSí. N. 3869. Divendres, 15 de desembre de 2017 03:34 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Antoni Bassas compara Pablo Iglesias amb Lerroux i Alfonso Guerra

El periodista de l’ARA afirma que la política del líder de Podemos és “vella, vellíssima”

Comentaris 26  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 16 vots )
carregant Carregant

Antoni Bassas ha posat a la mateixa alçada aquest matí Pablo Iglesias i Alfonso Guerra o Alejandro Lerroux, el polític populista, demagog i anticatalà de moda fa un segle. En el seu editorial, el periodista de l’ARA ho ha justificat dient que les paraules d’ahir del líder de Podemos amb ànim de dividir els catalans per raó d’origen les podrien haver dit Guerra o Lerroux i demostren que “desconeix absolutament la història i la realitat de la Catalunya contemporània”. 

Iglesias, "decebedor"

“Aquella gent de barri que no s’avergonyeix de tenir avis andalusos o pares extremenys ha de treure les dents, no podeu consentir que us facin invisibles a Catalunya!”. Són les paraules exactes que Iglesias va pronunciar ahir durant un acte de Catalunya Sí que es Pot a Rubí. Segons Bassas, “apel·lar a l’origen dels votants, venir a rebuscar el vot en l’origen dels votants i pretendre que hi pot haver una minoria oprimida d’origen andalús o extremeny” és “decebedor”. Sobretot, perquè Podemos havia de ser la veu de la nova política però, en paraules del periodista, “això demostra que la política d’Iglesias no és nova, sinó vella, vellíssima”. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#26
11 de setembre de 2015, 11.23 h



Comunicat de la Resistència Antiespañola :



Aquest any la celebració de la Diada Nacional de Catalunya es presenta amb un caràcter si cap més especial a causa de les circumstàncies extraordinàries derivades de la seva coincidència amb la convocatòria d'unes Eleccions Catalanes que es perfilen com a transcendentals per l'esdevenir del Poble Català.

En les properes dates , després de la Diada, comença la campanya electoral per a uns comicis que poden marcar un abans i un després... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Toni Osorio fletxa Mollet del Vallès
11 de setembre de 2015, 02.52 h

Molts dels nostres avis van venir a Catalunya buscant el millors pels seus fills. El millor pels nostres fills ara, és la Independència


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Synera fletxa Barcelona
11 de setembre de 2015, 01.34 h

EL GRAN DICTAMEN

TAMBÉ PER MADRIT, EL CENTRE DEL MÓN CORRUPTE.


DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictàmen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
11 de setembre de 2015, 00.01 h

#12

Aquest els "Fascistoches", son els del "corta y pega". Per això omplen tans espais. POCA-PENAS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET ≈ ≈ fletxa || || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || ||
10 de setembre de 2015, 23.22 h



#11
#12 "se parte la caja" . . . ooooiiiixxxxx . . . la Cagarronesita pretén fer-se la sàvia. Potser caldrà abaixar-li les pretensions recordant-li lo molt ANALFABURRA que és que ni tan sols sap escriure sense faltes EN LA SEVA LLENGUA ! ! ! !


Recordem la PPatosa, PPalurda i PPaleta PPetulància de l'ANACLETO-FLATULENCIO ARAGONESES :

..............................................................................................

quan va escriure ACIENDA sense hac al comentari 19 ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
estat CASPAnyol = viver de FANFARRONS INCOMPETENTS i CORRUPTES = PARÒDIA ESPERPÈNTICA DE DEMOCRÀCIA = SIMULACRE RIDÍCUL D'ESTAT DE DRET ≈ ≈ fletxa || || ★ || || PAÏSOS CATALANS : DE SALSES A GUARDAMAR, DE FRAGA A MAÓ, UNA SOLA LLENGUA, UNA SOLA NACIÓ . . . . . . || || ★ || ||
10 de setembre de 2015, 23.21 h



#11
#12 "se parte la caja" . . . ooooiiiixxxxx . . . la Cagarronesita pretén fer-se la sàvia. Potser caldrà abaixar-li les pretensions recordant-li lo molt ANALFABURRA que és que ni tan sols sap escriure sense faltes EN LA SEVA LLENGUA ! ! ! !


Recordem la PPatosa, PPalurda i PPaleta PPetulància de l'ANACLETO-FLATULENCIO ARAGONESES :

.....................

quan va escriure ACIENDA sense hac al comentari 19 de :

... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Joan fletxa València
10 de setembre de 2015, 22.57 h

I rabell i colau com uns lerrouxistes espanyolistes


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
David fletxa Barcelona
10 de setembre de 2015, 21.51 h

El Pablito d'idees "madriz podemos quedarnoz con todo"...Lluitant amb l'Alberticu "los sobres en negro los quiero yo!"


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Nousvull Niveure fletxa Catalunya independent
10 de setembre de 2015, 21.33 h

El que "Pablo" i altres politcs castellans creuen, és que la política d'omplir Catalunya de castellans nouvinguts, que tant d'èxit ha tingut a altres nacions peninsulars canviaria la proporció de catalans a favor dels castellans hegemònics, que el seu terrorisme d'estat ens taparia la boca eternament, que passaria igual que a les altres nacions dissoltes dintre de la Castella hegemònica, com per exemple l'Aragó, que pràcticament no té usuaris de l'idioma propi, desaparegut i no més es... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
David fletxa Barcelona
10 de setembre de 2015, 21.30 h

pablito i marianico, pedrito i albertico : l'extrema dreta espanyola més perillosa d'Europa !