El digital dels que votaran #SíSí. N. 3812. Dimecres, 18 d'octubre de 2017 18:42 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Jordi Sánchez denuncia atacs informàtics i sostracció d’informació de l’ANC de forma il·legal

El president de l’ANC ha assegurat que tot això s’explicarà aviat però que avui tots els esforços s’han de centrar en la Via Lliure.

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 10 vots )
carregant Carregant

El president de l’ANC ha explicat a RAC1 que l’Assemblea ha rebut atacs informàtics per dificultar l’organització de la Via Lliure i ha denunciat que s’ha sostret informació privada de correus electrònics interns de forma il·legal com la que ha propiciat la portada d’avui de La Razón, informació que, a més, ha estat manipulada. En aquest sentit, Sánchez ha assegurat que la informació de El Confidencial que suposadament destapava un “pla conjunt” de l’ANC i TV3 per la Diada, també era falsa. " És absurd i tant grotesc que gairebé fa riure", ha assenyalat Sánchez.

Comparteix
   


Etiquetes
El pla conjunt de TV3 i l’ANC, només un operatiu de seguretat

Sánchez ha aclarit que el suposat pla conjunt de TV3 i l’ANC que denunciava el digital madrileny en realitat formava part de l’operatiu de seguretat ja que protecció civil ha de saber la localització exacte de les unitats mòbils per seguretat i que la informació es va obtenir de forma il·legal de la correspondència interna de l’entitat.

La manipulació de La Razón

En el cas de la portada de  La Razón, Sánchez ha explicat que la informació també surt d’un correu intern obtinguda de forma il·legal  i que en el correu senzillament es tranquil·litzava la jove que ha de llegir un manifest a la Via Lliure perquè en els assajos no podia contenir l’emoció per la qual cosa estava amoïnada.

Els deliris de La Razón

El president de l’ANC també ha explicat que La Razón assegura en la informació interior que l’ANC ja té cuinada la xifra de participació que serà de 2.000.000 de persones, i ha recordat que l’ANC mai ha donat xifres per la qual cosa la informació és també falsa, i ha ironitzat sobre la previsió que fa el diari que assegura que serà d’1.500.000 persones.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Antoni fletxa Castellbell i el Vilar
13 de setembre de 2015, 19.09 h

La propaganda del Movimiento Nacional fa pena i riure.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
Pep fletxa EL VENDRELL
12 de setembre de 2015, 20.20 h

Cada portada de este giripollas que siempre está por las Telebasuras más independentistas nacemos como las setas y no puedes hacer nada se que eres catalán pero de los malos Marhuenda atontado gafas con grosores de culos vasos a la mierda asqueroso VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Ai Senyor! fletxa Barcelona
12 de setembre de 2015, 18.21 h

la "SinRazón" no ha posat a primera pàina del digital informació de la Manifestació. Nomésaue unos adolescentes se hacíanun carnetde identidat catalàn... a www.directe cat trobareu coses interesants


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
12 de setembre de 2015, 12.44 h

Per part catalana, tot ben fet, ben ideat, ben organitzat, ben realitzat, ben dit, ben expressat... / per part caspanyola: només insults, amenaces guerra bruta, manipulació de la informació, mentides, falsedats... El contrast és tan bèstia que mai no els hi estarem suficientment agraïts de la gran campanya que ens estan fent a favor de la independència de Catalunya!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
12 de setembre de 2015, 04.01 h

#15

"Fascistoches". ENVIDIA COCHINA. !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
11 de setembre de 2015, 22.01 h

#14

Ya has pagado als facturas, NAZI?

Queridos NAZIS,

Leo vuestros gritos de gozo tras la nueva dosis de SOMA separatista y proclamais que con 68 diputados ya tendriais condiciones para declarar la DIU o DUI para hacer esto y lo otro PERO ES TRISTE VER COMO OS ENGAÑAN.

Desde 2012 HASTA EL DIA DE HOY, CIU+ERC +CUP tienen 74 diputados y NO HAN HECHO NADA.

¿No veis que os estan engañando, especialmente el MaSS para seguir en el poder y ocultar sus casos de corrupción? . Esa lista , (la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 24
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Marc fletxa //*//
11 de setembre de 2015, 21.56 h

El 9N l'alarma del meu mòbil es va canviar "sola"... és una cosa que mai m'havia passat, ni m'ha tornat a passar... Vaig ser membre de mesa, com ara sóc candidat pel sí, un dels 80.000 candidats que donem suport als veritables 135 candidats. Doncs bé, aquest matí no em funcionava internet, ni al mòbil ni a l'ordinador... tampoc m'havia passat abans... Tot plegat jocs de nens, ja no saben ni què fer aquests feixistes decimonònics. Que vinguin a detenir-nos si s'atreveixen, a veure com s... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
11 de setembre de 2015, 16.14 h

#7
#9
#11 Els fanàtics de l'espanyolisme sou com les rates de claveguera : sempre aneu d'amagat perquè sou covards, però la pudor que despreneu us delata. som milers els catalans que ens caguem en vosaltres com si fóssiu vulgars latrines.


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
el pais vei del sur no es una democracia encara que ho sembli fletxa el pais vei del sur no es una democracia encara que ho sembli
11 de setembre de 2015, 14.57 h

#11 filldeputa


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Aragoneses orientales (que hablais en LAPAo o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (joan Sales dixit fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (logicamente en todos los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes).
11 de setembre de 2015, 14.49 h

RESPUESTA OFICIAL DE LA ADMINISTRACION AMERICANA A LOS SEPARATISTAS TEJANOS.

EXTRACTOS PARA NAZIS QUE SOLO LEAN EL CATALANESC O EL LAPAO.

But they did not provide a right to walk away from it.
PERO ELLOS NO CONSIDERARON EL DERECHO DE AUTODETERMINACION
As President Abraham Lincoln explained “ The Union of these States is perpetual.
COMO EL PRES. LINCON EXPLICO “ LA UNION DE ESOS ESTDOS ES PERPETUA”.


the Supreme Court confirmed that "[t]he Constitution, in all its provisions, looks to ... Llegir més