El digital dels que votaran #SíSí. N. 3816. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 12:15 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Societat doble fletxa

Un fals correu anuncia que s'ajorna de la manifestació de demà, intentant perjudicar-la

La PDD denuncia una 'campanya d'intoxicació'

Comentaris 10  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional No hi ha cap vot
carregant Carregant

Aquest dissabte se celebrarà, tal i com estava previst, la manifestació 'Autodeterminació és democràcia' convocada per la Plataforma pel Dret de Decidir (PDD). Un fals correu electrònic que s'està difonent per Internet estaria intentant perjudicar l'èxit de la convocatòria anunciant que la Marxa al Parlament s'ajorna fins al proper dissabte, argumentant que aleshores ja s'haurà fet pública la sentència del Tribunal Constitucional espanyol (TC) sobre l'Estatut. La PDD ha publicat una nota informativa al seu web per aclarir la confusió en què denuncia una 'campanya d'intoxicació' perquè no es faci la mobilització.
independència manifestació
Comparteix
   


Etiquetes
L'origen del correu, segons un comunicat de la PDD, prové d'un 'atac informàtic' dirigit des d'aquesta matinada contra els servidors de la plataforma.

Recordem que la manifestació en defensa de les consultes sobre la independència i en contra de que el TC pugui decidir en nom del poble de Catalunya. La Marxa sortirà a les sis de la tarda des de la plaça d'Urquinaona de Barcelona.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#10
JMP fletxa Llinars del Vallès
12 de juny de 2010, 12.17 h

Avui a les 6 de la tarda, tots cap a la Plaça Urquinaona a la manifestació.
VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
Santi Vidal fletxa Barcelona
12 de juny de 2010, 06.26 h

Diuen que són demòcrates, però actuen com feixistes.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Enriqueta fletxa Salou
11 de juny de 2010, 18.48 h

Això és la Forcadell i els quatre notes que es van atrinxerar a la PDD que han volgut simular un atac per donar-se-les d'importants. Són una banda de freaks i d'afanyats de protagonisme. Llàstima que s'aprofitin de la bona fe de molta gent com estan fent. No es pot muntar una mani seriosa de qualsevol manera. Només cal mirar el seu web i els cartells convocant a l'acte. Patètic. Independentisme friki i cutre, fa més mal que servei.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 10
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
bep fletxa Països Catalans
11 de juny de 2010, 17.16 h

Jo l'he rebut, si vols te l'envio.

L'esglai que m'he donat de bon matí quan l'he llegit, ja ho tenim tot preparat per demà i em surten amb aquesta, però quan he anat a la web i he vist que no en parlaven ja he començat a sospitar.


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
11 de juny de 2010, 14.37 h

Que tremolin els enemics de la democràcia!
Que tremolin els que no volen la llibertat!

Lluitar per la llibertat de Catalunya es lluitar per la llibertat d'altres nacions que encara no poden fer-ho!!*!!

Visca la Constitució Catalana!
Visca la Llibertat!
Visca Catalunya Estat!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5 Sílvia Martínez
11 de juny de 2010, 14.34 h

A veure, que es retratin els qui ho han fet..... com es retrataran?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
11 de juny de 2010, 14.04 h

Suggereixo la següent cançó, amb música de "que es un mutxatxo excel.lente...", com a himne (català) de la "Roja"

Volem que perdi la "roja"
volem que perdi la "roja"
volem que perdi la "roja"
per zero a un va bé.

Per zero a un va bé
per zero a un va be

Volem que perdi la "roja"
volem que perdi la roja"
volem que perdi la "roja"
per zero a dos millor

per zero a dos millor
per zero a ds millor..

Volem que perdi la "roja...

a així successivament.


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Thor fletxa Igualada
11 de juny de 2010, 13.09 h

Jo l'he rebut. Pensava contrastar la informació del mail i ja veig que les sospites eren justificades... Tipic dels espanyols. Quan les amenasses i els insults no han funcionat, passen a l'engany. Quin pais vei mes penos! Africa comença als Pirineus? No, pobres africans. Aquesta gent mereixen un continent rojigualdo per ells sols...


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
Angels fletxa Barcelona
11 de juny de 2010, 12.59 h

algú a vist aquest correu? pq jo sóc soci de la pdd i no he rebut res.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
Quim fletxa PAÏSOS CATALANS
11 de juny de 2010, 12.16 h

ELS ESPANYOLS COM SEMPRE TORNEN A JUGAR BRUT. QUIN FÀSTIC!!!.