directe ! a La República. N. 4089. Diumenge, 22 de juliol de 2018 06:46 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

(Vídeo)Rajoy no sap si Albiol serà espanyol en una Catalunya independent

El president del govern espanyol s’assabenta en directe que en cas d’independència els catalans no perdrem la condició de ciutadans europeus

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

(MINUT D'OR) Mariano Rajoy descol·locat en una entrevista a Onda Cero. Després de defensar que als ciutadans de Catalunya no se’ls pot privar de la condició d’espanyol i europeu, l’entrevistador, Carlos Alsin, li ha fet notar que els ciutadans de Catalunya no perdrien la nacionalitat espanyola en un escenari d’independència. Rajoy ha respost: “ Ah!, no ho se, i la europea tampoc?”, i Alsina li ha contestat que no perquè la llei diu que el ciutadà d’origen nascut a Espanya no perd la nacionalitat encara que resideixi a un país estranger, si manifesta la seva voluntat de conservar-la. Rajoy estorat després d’una pausa ha dit:”eeeee, i la europea?”, la resposta ha estat que no, perquè la europea la té perquè té l’espanyola. (Escoltar aquí a partir del minut 16:50).




Transcripció del minut d'or de Mariano Rajoy via @miquelalmira
Transcripció del minut d'or de Mariano Rajoy via @miquelalmira


Transcripció del minut d'or de MarianoRajoy via @miquelalmira
Transcripció del minut d'or de MarianoRajoy via @miquelalmira

Comparteix
   


Etiquetes
Aquesta disquisició no porta enlloc, no serveix per res a cap oient

Per sortir de l’atzucac Rajoy ha respost: “em sembla que estem en una disquisició que no condueix enlloc. S’està obligant a la gent a decidir si vol ser català o espanyol i alguns drets té la gent com a espanyols si europeus, i crec que comporta major riquesa i benefici ser català,  espanyol i europeu i no exclusivament català. És sentit comú i la resta és arrissar el ris i no serveix per a res a ca oient”

Rajoy es nega a fer un cara a cara amb Mas

L'entrevistador ha intentat arrencar a president del PP i del govern espanyol un debat amb Artur Mas, que seria el més interessant en aquest moments, però Rajoy s'ha limitat a dir que el director de campanya, Jordi Cornet, sap el què ha de fer.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
Manel fletxa Tarragona
23 de setembre de 2015, 20.34 h

A MI EM SEMBLA QUE ELS DRETS S'HEREDE, PERQUE JO TINC UNS AMICS QUE ELLA ES CATALANA,PER TAN ESPANYOLA I ELL AMERICA, DONCS EL SEU FILL TÉ LA DOBLE NACIONALITAT.
#29


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
23 de setembre de 2015, 16.30 h

Deu ser que no ho he acabat d'entendre. Però si Catalunya s'independitza, els futurs ciutadans que neixeran, no tindran la nacionalitat españyola perquè mai han sigut part d'espanya, per tant, d'aqui a 100 anys, estaríem fora de la UE???


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
mreguant fletxa soses
23 de setembre de 2015, 15.54 h

Bejota, au, apren del teu mestre Marianico ! A veure si ets tant eloqüent ?

Ah, que vau anar a la mateixa classe ? ... i així us va a tots dos !!!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
23 de setembre de 2015, 13.17 h




Visca Catalunya lliure !!! No os rindáis, seguid la lucha por la libertad, el 27- S Catalunya tiene la oportunidad histórica de conseguir su liberación del yugo, no la desaprovechéis, catalanes !!!

Viva la libertad !!!

INDEPENDENCIA !!!


VISCA LA TERRA LLIURE !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
23 de setembre de 2015, 01.27 h

Ara imagineu-vos el que deuen pensar els mandataris internacionals quan parlen amb en Rajoy
Quina pena d'imatge que deu projectar


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
Emmato Apalles fletxa Inés Arrimadas, futura Sra. Apalles.
22 de setembre de 2015, 23.08 h

xDD vaja "gañán" ni el Polónia hauria fet algo millor


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
22 de setembre de 2015, 21.14 h


RAJOY !!ZASCA!!,NO S'HA LLEGIT NI LA CONSTITUCIÓ. I DEFENSA UNES LLEIS QUE NI CONEIX.


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
22 de setembre de 2015, 18.57 h

Trobo a faltar la parella d'en Rajoy, en Jean-Claude Junker, el borratxo!

Jean-Claude Junker the drunk!
Fears over Jean-Claude Juncker's drinking.
Concerns about the lifestyle of European Commission's president in waiting raised by EU leaders ahead of key summit .
Jean Claude-Juncker's drinking habits have been discussed at the highest levels by European leaders who privately have concerns over the lifestyle of the continent’s president-in-waiting, it has emerged.

Jean-Claude junker el borr... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Vicenç Ramoneda i Ullar fletxa Sentmenat - República de Catalunya
22 de setembre de 2015, 18.54 h

Trobo a faltar en Jean-Claude junke,r el borratxo!

Fears over Jean-Claude Juncker's drinking.
Concerns about the lifestyle of European Commission's president in waiting raised by EU leaders ahead of key summit .
Jean Claude-Juncker's drinking habits have been discussed at the highest levels by European leaders who privately have concerns over the lifestyle of the continent’s president-in-waiting, it has emerged.
Read morein: Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
mreguant fletxa soses
22 de setembre de 2015, 16.42 h

Si abans de la entrevista al Marianico li poseu una pantalons de pana, una boina fins a les celles i un bastó ben gros a les mans, i després això, no
desentona gens i l´enviarien ràpidament a las Hurdes a aplegar els ramats....