El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 18:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

El Periódico tira "la tovallola" i no publica les "enquestes andorranes"

Totes les dades aproximen Junts pel Sí a la majoria absoluta i amb la CUP a la majoria en vots i sorprenentment la capçalera del Grup Zeta enguany no publiqui les famoses enquestes

Comentaris 43  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 15 vots )
carregant Carregant

Davant les eleccions més importants de la nostra història, les que han convertit el diari El Periódico en un dels mitjans de comunicació més combatiu contra l'independentisme, sorprèn que el rotatiu no publiqui en aquesta ocasió "les enquestes andorranes" i més si tenim en compte que en les darreres eleccions municipals van publicar via el Periòdic d'Andorra una enquesta a diari reiterant la victòria d'Ada Colau.

Les enquestes andorranes
Les enquestes andorranes


Dissabte l'enquesta prohibida del directe.cat
Dissabte l'enquesta prohibida del directe.cat

Comparteix
   


Etiquetes

El Periódico, bel·ligerant contra els partits del sí
 

Recordem que durant tota aquesta campanya electoral les informacions de campanya de El Periódico tenen un caire clar a favor dels partits unionistes, els cronistes del no, no han perdonat res, dia rere dia han massacrat Junts pel Sí. Per contra, els opinadors situats a l'orbita independentista s'han dedicat a palar del temps i de les musaranyes.
 
Perquè no publiquen "les enquestes andorranes"?
 
Les dades de totes les enquestes publicades i les amagades donen un resultat molt clar, donen una victòria neta a Junts pel Sí i un excel·lent resultat a la CUP, amb una majoria absoluta entre els dos partits i, si tot acompanya, una majoria absoluta en vots sumant  a la CUP. Publicar un "panell" d'enquestes dia a dia, com van fer a les municipals de Barcelona, tan sols podria facilitar la majoria absoluta en vots, fet que contradiu les intencions i funcions del diari que no són altres que evitar la victòria dels partits independentistes.
 
El Periódico, malgrat l'esforç per evitar la victòria independentista, tira la tovallola i dóna per perdudes les eleccions
 
Ara només queda l'esperança que Junts pel Sí no aconsegueixi la majoria absoluta en escons i tampoc la majora absoluta en vots amb la CUP, aquesta és la batalla final dels darrers dies de campanya, caldrà veure si el vot útil farà possible la victòria clara independentista.

Aquest dissabte l'enquesta andorrana del directe!cat





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#43
24 de setembre de 2015, 18.11 h

#36 llençar i tirar són sinònims, ho sabem tots els catalans


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#42
josep rosell fletxa Maringa - Brasil
23 de setembre de 2015, 20.15 h

Donç lo que amb de fer es deixar de comprar aquet diari i totes las seves publicacións del grup Z, que vagin a vendre a espanya


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#41
23 de setembre de 2015, 20.05 h

#31 Les més expressives felicitacions pel vostre comentari, precís, assenyat, correcte, sense insults a diferència de molts dels que es llegeixen en aquest diari. Vaja, que feia temps que no fruïa ni delectava, del plaer d'un comentari com el vostre.
I el més maco de tot, és que no heu expressat a CAP LLOC, si sou o no sou independentista. Felicitacions.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#40
BEJOTA fletxa bcn
23 de setembre de 2015, 19.46 h

E. MUNICIPALS FA TRES MESOS.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.376.160

VOTANTS: 3.049.806

Separatistes: 1.398.099

Separatistes: 26% DEL CENS.

N.B. SÓN VOTS I NO" EL PERIODICO" O" LA VANGUARDIA."


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#39
23 de setembre de 2015, 18.50 h

http://dbalears.cat/opinio/2015/09/23/287154/per-sortir-del-corralito-ens-cal-independencia.html

És per sortir del corralito que ens cal la independència.


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#38
xavier fletxa mataró
23 de setembre de 2015, 18.14 h

#36 home, jo crec que les tovalloles només les llencem, en tot cas, quan són fetes malbé -i això només si no les aprofitem per draps. Ai ens donem, la tovallola la tirem al mig del quadrilàter.
Salut


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#37
mreguant fletxa soses
23 de setembre de 2015, 14.18 h

Home, si les enquestes andorranes encerten el resultat, LA HÒSTIA ELECTORAL PELS UNIONISTES SERIA ENCARA MÉS SONORA.
Jo quasi prefereixo que estiguin desprevinguts i que els soni una claca ben sorollosa. Així, ells creguts com són, quedaran més garratibats !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#36
mreguant fletxa soses
23 de setembre de 2015, 14.14 h

Als redactors de Directe!cat; aquí a Catalunya no "tirem" la tovallola, en tot cas "LLENCEM" la tovallola. No us sembla ?


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#35
23 de setembre de 2015, 13.33 h




#26 Quiero rendir homenaje a todos los que se esfuerzan por cambiar las cosas y mejorar las condiciones de los Pueblos, este mensaje es para gente como Synera, Apañamelapela, y otros muchos que estáis haciendo una gran labor de concienciación frente a la vergüenza que oprime desde los gobiernos que han habido en madrid , a los que únicamente buscan la libertad y no estar oprimidos por el estado central.

Os admiro y os muestro mi mayor aprecio. Gracias por vuestro esfuerzo en pro de la ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#34
23 de setembre de 2015, 12.56 h



Visca Catalunya lliure !!! No os rindáis, seguid la lucha por la libertad, el 27- S Catalunya tiene la oportunidad histórica de conseguir su liberación del yugo, no la desaprovechéis, catalanes !!!


Viva la libertad !!!

INDEPENDENCIA !!!