El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Divendres, 20 d'octubre de 2017 09:01 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Sala i Martín i Galí demanen la dimissió de Linde per després d'amenaçar amb un 'corralito'

El governador del Banc d'Espanya, Luis Maria Linde, corregeix i diu ara que el 'corralito' és "altament improbable, gairebé impossible"

Comentaris 9  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 9 vots )
carregant Carregant

ACN- Un grup de sis economistes, entre els quals hi ha el professor de la Universitat de Columbia, i el professor d’investigació i Director de CREI i catedràtic d'Economia de l'UPF, Jordi Galí, han demanat la dimissió del governador del Banc d'Espanya, Luis María Linde, que dilluns passat va amenaçar amb un 'corralito' en cas d'independència. En un comunicat que han fet arribar al diari 'Ara', afirmen que els comentaris de Linde tenen una motivació política i opinen que "entren en conflicte amb la seva missió i poden desestabilitzar tot el sistema bancari espanyol". "Els banquers centrals no han d'influenciar les decisions dels votants, la seva tasca és promoure l'establitat financera", afegeixen.
A banda de Galí i Sala Martín, subscriuen el comunicat el professor d'investigació ICREA a l'Institut d'Anàlisi Econòmica CSIC, Albert Marcet; el professor d'Economia de la London School of Economics, Gerard Padró; i el professor d'investigació CREI i catedràtic d'Economia de la Universitat Pompeu Fabra, Jaume Ventura.

Per altra banda, Linde ha corregit aquest dimecres les seves manifestacions i ha apuntat que el 'corralito' en una Catalunya independent és "altament improbable". "És molt improbable, jo diria que gairebé impossible. És un risc altament improbable. No em preocupa gaire ni crec que li preocupi a ningú en aquest moment a Europa", ha sentenciat. Ha fet aquestes manifestacions durant la seva compareixença a la Comissió de Pressupostos del Senat. També ha negat que el Banc Central Europeu (BCE) tingui redactat un document per assegurar la permanència de Catalunya a la zona euro en cas d'independència.



COMENTARIS fletxa taronja

item
#9
Jon fletxa Gavà
24 de setembre de 2015, 00.22 h

corralito espanol a poco! Cuidadin!


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
23 de setembre de 2015, 15.28 h

Com poden fer tan el ridícul aquesta gentussa, sensa cap mena de prepareció que avui et diuen naps i demà cols.Tot això a produït Espanya.
És una vergonya, s'harien d'amagar perquè cada cop que obren la boca la caguen. Jo em pregünto com poden ocupar aquests càrrecs ? són com robots dificultosos que nomes saben repetir el que els diu el seu amo. Vergonyos, vergonyos,i vergonyos.

VISCA LA REPUBLICA CATALANA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
23 de setembre de 2015, 13.05 h



Jo opino el mateix. AQUEST SENYOR I "LA VOZ DE SU AMO", HAN SIGUT UNS IRRESPONSABLES. `PODIEN HAVER OCASIONAT UN DESASTRE ECONÒMIC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 15   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
23 de setembre de 2015, 12.51 h



Visca Catalunya lliure !!! No os rindáis, seguid la lucha por la libertad, el 27- S Catalunya tiene la oportunidad histórica de conseguir su liberación del yugo, no la desaprovechéis, catalanes !!!


Viva la libertad !!!

INDEPENDENCIA !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 17   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
23 de setembre de 2015, 12.46 h

#4 A mí me gusta el toro de la vega , y seguramente Pedro Sanchez al final no lo quite, y además vamos a llevar el Senado a Barcelona.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 13
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
BEJOTA fletxa bcn
23 de setembre de 2015, 12.45 h

E. MUNICIPALS FA TRES MESOS.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.376.160

VOTANTS: 3.049.806

Separatistes: 1.398.099

Separatistes: 26% DEL CENS.

N.B. NO CAL PARLAR DEL VERGONYÓS RESULTAT DEL LES E. EUROPEES I EL 9-N EN PLE PROCÉS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 17
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
Synera fletxa Barcelona
23 de setembre de 2015, 12.38 h

ENTRE EL PRESIDENT DEL GOVERN CENTRAL QUE MENTEIX IMPUNEMENT I S'INVENTA PROHIBICIONS I LLEIS

I AQUEST PAIO QUE, PEL SEU CÀRREC, HA DE SER DEL TOT NEUTRAL POLÍTICAMENT I ASSENYAT ECONÒMICAMENTE,

S'HAN COBERT DE GLÒRIA.

QUIN NIVELL MÉS BAIX. ÉS DE VERGONYA!

MARCA ESPANYA, BAH!


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#2
mario fletxa barna
23 de setembre de 2015, 12.33 h

Jaés hora que algú amb la categoria que cal posi fil a l'agulla, no ha de rectificar ha de dimitir igual que Fainé i Oliu al Poble no se l'ha d'enganyar i esperar que no passarà res com sempre. El poble ja s' ha manifestat, el 27- S es pronunciarà i després obrarà amb conseqüència amb la nova REPÚBLICA CATALANA o quan consideri el moment...


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#1
mreguant fletxa soses
23 de setembre de 2015, 12.29 h

Tinc una idea molt clara i, com jo, d´altres obviament també: les autoritats Ecs-paÑoles són patètiques !!
No tenen idea del que tenen entre mans.
Però nosaltres sí,.... Independència !!!!!!!!