El digital dels que votaran #SíSí. N. 3940. Dissabte, 24 de febrer de 2018 04:56 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

La CUP, irritada pel joc brut de Catalunya Sí que es Pot al carrer

La llista que aplega ICV i Podemos es dedica a “empastifar” cartells de la candidatura encapçalada per Antonio Baños

Comentaris 30  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 37 vots )
carregant Carregant

La CUP ha denunciat el joc brut de Catalunya Sí que es Pot, que s’ha dedicat durant tota la campanya a enganxar-los adhesius a sobre dels seus cartells electorals. En una piulada, la candidatura encapçalada per Antonio Baños ha exclamat: “Hola, @catsiqueespot, podeu deixar d’empastifar els cartells de la CUP amb aquesta enganxina? Gràcies!” i ha adjuntat una de les ‘proves del delicte’. 

© @arqueoleg


© @cupnacional


© @catalunyanopots

Comparteix
   


Etiquetes

Els autors: les joventuts d'ICV

Els adhesius que han aparegut darrerament reflecteixen els atacs a Artur Mas en què Catalunya Sí que es Pot ha basat la campanya. “+ Mas President”, es pot llegir en les etiquetes signades per les joventuts d’Iniciativa (Joves d'Esquerra Verda) per recordar l’electorat que potser la CUP potser facilita la reelecció del fins ara president de la Generalitat. També tenen un altre adhesiu per ‘embrutar’ cartells dels seus rivals en l’esquerra alternativa on s’hi pot llegir “El jovent sí que pot”. Junts pel Sí també es víctima d’aquesta campanya subterrània, perquè també ha vist com alguns plafons han estat empastifats per Catalunya Sí que es Pot amb consignes com ‘+ Corrupció’, ‘+ Retallades’, ‘+ Desnonaments’. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#30
24 de setembre de 2015, 07.47 h

#24 No ens quedem amb el titular, no té res a veure amb el contingut. Llegeix-ho sencer i veuràs qui empastifa cartells.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#29
24 de setembre de 2015, 07.45 h

Què tenen en comú el titular i la notícia? Si em quedo amb el primer els culpables i anti demòcrates serien Junts pel sí, el contingut ens explica que són els joves d'Iniciativa i altres de la candidatura de Franco Rabell. Ho ha redactat un pobre becari? ha estat pensat amb mala gaita? Si us plau disculpeu-vos i rectifiqueu, per una bona praxi periodística.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#28
Jon fletxa Gavà
24 de setembre de 2015, 00.20 h

si por espaluña = si al pppsoec'anos (todos somos plus-ultra!)


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#27
Cristian fletxa Barcelona
23 de setembre de 2015, 20.55 h

Els vots negatius pel comentari #21 m'els he endut per part d'unionistes resentits o és gent que per haver-lo escrit en castellà no s'ha dignat a llegir el que deia i automàticament ha votat negativament? És que em sorpren tenir tants vots negatius a un comentari que només afegeix informació que s'ha obviat deliberadament intentant escombrar cap a l'unionisme i la por a perdre la nacionalitat europea.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#26
23 de setembre de 2015, 18.47 h

http://dbalears.cat/opinio/2015/09/23/287154/per-sortir-del-corralito-ens-cal-independencia.html

És per sortir del corralito que ens cal la independència.


Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#25
BEJOTA fletxa bcn
23 de setembre de 2015, 18.41 h

E. MUNICIPALS FA TRES MESOS.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.376.160

VOTANTS: 3.049.806

Separatistes: 1.398.099

Separatistes: 26% DEL CENS.

N.B. LA CUP VOL MAJORIA DE VOTS.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#24
Marx fletxa Sabadell
23 de setembre de 2015, 18.34 h

Kabronassosss! Han enganxat adhesius a les pancartes, k fort!, on s'ha vist això, és de primera plana això. Visca Catalunya i fora feixistes!!! Visca la privatització que s'ha dut a Catalunya en els últims 30 anys a la sanitat i a l'educació. Visca com s'ha triplicat la despesa pública en els últims 12 anys (una mitjana d'increment de vuit mil milions d'euros per any, quant ens deu Espanya? i alhora, en aquests 12 anys, es duplica l'externalització de serveis a mans privades. Jo crec q... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 9
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
Synera fletxa Barcelona
23 de setembre de 2015, 18.09 h

#22 Llavors passarà del sí es pot al sí es fot?

De tota manera, superarà a la senyoreta Pepis, no?


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
David fletxa Vilanova
23 de setembre de 2015, 18.05 h

Jo tinc la percepció que Catalunya si es pot es fotrà una hòstia descomunal. Espero encertar-ho.


Valora aquest comentari:   votar positiu 21   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
Cristian fletxa Barcelona
23 de setembre de 2015, 17.06 h

#10
#6
#7

Que gracioso, el trozo que viene después que dice "Pueden evitar esta pérdida si en el plazo de tres años declaran su voluntad de conservar su nacionalidad" no hay que leerlo, ¿verdad? Con poner puntos suspensivos basta.

Sois la leche.

¡Besitos!