El digital dels que votaran #SíSí. N. 3942. Diumenge, 25 de febrer de 2018 08:49 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Un funcionari (dels 35.000) afí al Partit Popular hi va afegir unes ratlles!!!

Aquesta és l’explicació senzilla i clara que la CE ha silenciat per a no perjudicar Mariano Rajoy i el seu partit

Comentaris 24  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 24 vots )
carregant Carregant

Brussel·les (ACN).- La Comissió Europea atribueix a un "error humà" la publicació de dues versions diferents, una en castellà i una en anglès, d'una pregunta parlamentària del PP sobre Catalunya. "La resposta que es va donar en anglès és la versió autèntica i la que va acordar el president" Jean-Claude Juncker, ha confirmat Andreeva en roda de premsa a Brussel·les. La Comissió, ha dit la portaveu, està "intentant establir els fets" però no obrirà una investigació formal. 

Quatre ratlles afegides, cap problema!!!
Quatre ratlles afegides, cap problema!!!



Comparteix
   


Etiquetes

Salvar al PP en un moment clau pel futur del conflicte polític Espanya-Catalunya

"Som una organització de 35.000 persones, crec que és normal que hi hagi errors humans, però el que és important és saber que ningú pot manipular la Comissió", ha dit Andreeva quan se li ha preguntat pels motius de la publicació de dues versions de la resposta. La portaveu comunitària ha evitat donar més explicacions sobre l'incident, assegurant que "com sempre que hi ha errors humans" miraran els seus sistemes per intentar "establir els fets".

El Govern Espanyol ha tornat a quedar retratat davant Europa per la seva bruta actuació

Andreeva ha rebutjat valorar si la credibilitat de la CE surt perjudicada després d'aquest afer, especialment pel fet que les respostes es publiquessin pocs dies abans de les eleccions del 27-S. "La Comissió és una autoritat independent, ningú la pot manipular", ha reiterat.
 

 



Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#24
pengyu fletxa Tarragona
25 de setembre de 2015, 23.25 h

Felicito a Junqueras por el olfato del gol que nos querìa colar el sr. Margallo, es de pena la campaña que estan haciendo contra la democracia de un pueblo que quiere expresar su opiniòn en las urnas. Pero no es sòlo pppsoe, ciudadanos, y Pablo el Nazareno, sinò que el estado español està pidiendo favores de opiniòn que vayan contra la democracia. El mas decepcionante de todos es el antiguo PSUC.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#23
25 de setembre de 2015, 09.15 h





V E R G O N Y A A A ! ! ! ! . . . VERGONYA, ESPANYA, quina vergonya aliena que feu amb les vostres trampes de nen petit idiota i fanàtic.



Com voleu que el món us prengui seriosament, amb aquestes BENEITERIES que qualsevol ciutadà mitjanament trempat sabria que tard o d'hora s'hauran de descobrir ?!!




Valora aquest comentari:   votar positiu 11   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#22
Synera fletxa Barcelona
25 de setembre de 2015, 02.03 h

No respectar als socis, les normes, les regles del joc és molt greu.

La UE està prenen cartes a l'assumpte i ja s'ha adonat del que és el regne bananer...


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#21
joedi fletxa Bxn
25 de setembre de 2015, 01.58 h

Corre per internet que Espanya potser serà expulsada de la UE mentre que Catalunya quedarà dins


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#20
Synera fletxa Barcelona
25 de setembre de 2015, 01.54 h

#19 I tan fracås. Històric, social, econömic i polític. No és res. Ni tan sols una naciô que ni te himne ni bandera unitaris. Posen la que toca al règim actual i "tira millas"

Adêu Espanya.

La llei de tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
25 de setembre de 2015, 00.45 h

ho dire mil vegades
no es que marxem els catalans es que Espanya s´esfonsa
als espanyols se els hi ha passat el arroç fa dies
están enfurismats, derrotats i despistats. i encara es pensen que son una potencia mundial cuand es un pais decadent i no se n`han adonat


Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 2
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Uc fletxa Granollers
24 de setembre de 2015, 23.20 h

trampes d'espanistan !


Valora aquest comentari:   votar positiu 13   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
Xuacu fletxa Asturies
24 de setembre de 2015, 21.07 h

Junckergate podría ser un buen nombre para un escándalo de corrupción en la Comisión Europea. Especialmente si se demuestra la participación activa del bueno de Jean-Claude para favorecer a Margallo.
Y hay que destacar el buen olfato de Oriol para saber en qué párrafo estaba la trampa.


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Synera fletxa Barcelona
24 de setembre de 2015, 20.40 h

EL GRAN DICTAMEN

LA LLEI DE TOTS

DUI. DUI. DUI. DUI. DUI. DUI
(Als USA als hi va anar molt bé)

FETS:

I) Dictàmen de la Cort Internacional de Justícia de 22 de juliol de 2010:

- Declarem que no hi ha cap norma en el dret internacional que prohibeixi o estigui en contra de les declaracions unilaterals d’independència
- Declarem que quan hi ha una contradicció entre la legalitat constitucional d’un estat i la voluntat democràtica d’un poble part d’aquest estat, preval sempre la... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
Observador fletxa Barcelona
24 de setembre de 2015, 20.20 h

Que ejspanya no te credibilitat i parlar d'espanya vol dir brutici, mentida, trampa i corrupcio es quel om que europa te mes que assumit. Pero ara ja es diferent yractant de tapar la porqueria d'eOanya s'esta embrutant molt duropa. Que volen tenir a europa la credibilitat d'espanya???
Que no ens prenguin per burrosauxo es diu manipulacio i dir que es un error es tractar d'estupis a la gent. Aixo ja començ a semblar la bruticia del fernandez i el seu ministeri. Europa penseu si val la pena pe... Llegir més