El digital dels que votaran #SíSí. N. 3815. Diumenge, 22 d'octubre de 2017 04:33 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Societat Civil Catalana convoca un “funeral” contra la declaració independentista de JxSí i la CUP

Amb el lema burlesc 'En defensa de la democràcia i l'Estat de dret', la cita serà el dijous 5 de novembre a les 19 hores a la plaça Sant Jaume en un acte contra la democràcia

Comentaris 16  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Societat Civil Catalana (SCC) ha convocat una concentració silenciosa, un “funeral” contra la declaració independentista i de ruptura de JxSí i la CUP. Amb el lema 'En defensa de la democràcia i l'Estat de dret', SCC crida a la ciutadania a aplegar-se el proper dijous 5 de novembre a les 19 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona. Societat Civil vol denunciar que la declaració de "desconnexió" que es vol portar al Ple del Parlament vol "liquidar en pocs mesos l'autogovern català i trencar el règim constitucional que ha fet d'Espanya un país democràtic i avançat membre de la Unió Europea". 

Societat Civil Catalana l’entitat del milió d’euros en donatius anònims segueix atacant la democràcia

"Aquesta proposta de resolució transcendeix allò merament declaratiu i anuncia amb total claredat els següents passos cap a una situació política indesitjable mai viscuda que posarà en greu risc la convivència, els drets i llibertats dels ciutadans de Catalunya", ha criticat l'entitat unionista.





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#16
bejota fletxa bcn
6 de novembre de 2015, 14.40 h

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOT).

Joana Ortega, ofereix les dades definitives de la consulta independentista del 9Ngencat.cat

Política 01/12/2014 21:02 Hi va votar un 37%.
La Generalitat xifra la participació final en la consulta en el 37% del cens, i el suport a la independència en el 30% .


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
laura fletxa Reus
3 de novembre de 2015, 11.10 h

Encara borda el bosch? amagat darrera el seu ordinador, dient la lliçó del porc als que no pensen com ell?
Que covard i fastigós...


Valora aquest comentari:   votar positiu 8   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
pep fletxa Barcelona
3 de novembre de 2015, 09.54 h

Lo que deben hacer es largarse de Catalunya estos asesinos fachas de SCC...


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
6QVRDRS fletxa Garrotxa
3 de novembre de 2015, 09.41 h

Ja començava a ser hora que algú burxés als feixistes. "Manos Guarras" està sent investigada per suposats delictes de blanqueig, apropiació, etc...
Sembla que algú s´hagi despertat de la migdiada i vulgui posar una mica d´ordre.

http://www.mon.cat/cat/notices/2015/11/la_fiscalia_investiga_el_president_de_manos_limpias_per_blanqueig_i_apropiacio_indeguda_152880.php

Per quan s´investigarà l´origen del finançament dels CiudadanoSS ? Fa molt de temps que no els quadren els números .... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 14   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Synera fletxa Barcelona
3 de novembre de 2015, 07.33 h

Encara existeixen els quatre gats?


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
|| || ★ || || Marxem! MARXEM ! ! . . . deixem-los sols amb la seva MISÈRIA || || ★ || || fletxa || || ★ || || No es mereixen ni tan sols la nostra COMPASSIÓ || || ★ || ||
3 de novembre de 2015, 07.16 h




Em fan molta gràcia aquesta patuleia de cretins pancastellanistes. diuen que l'independentisme crea "fractura social" a Catalunya, però segons ells , el bipartidisme PP-PPSOE . . . això és diferent, això no provoca fractura social, és de suposar.



Són gentalla cretina, ignorant, il.lògica però tremendament PEDANT, i gosen dir les més escandaloses barbaritats fingint una seguretat que no poden tenir.



Valora aquest comentari:   votar positiu 12   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
el tetu fletxa tutacaches i jotelametu
3 de novembre de 2015, 01.12 h

Seria millor el seu propi de funeral, oi? 70 galifardeus feixistes i demagogs que no callen ni sota l'áigua, ens cal llegir cada dia una nova bajanada!! No publiqueu bestieses dels perduts aquests ... Embruten les pàgines dels diaris i encare no sé quina és la raó, cobreu per publicar aquesta merda? A qui collons l'interessa el que fan una colla d'iintolerants descervellats impresentables? Tan malament estem de noticies autèntiques que heu de donar veu a tots aquesta xusma, tenen un ull d... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
3 de novembre de 2015, 00.30 h

Vaya noche ahora en Antena3 #RiveraAlRincón


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
2 de novembre de 2015, 23.20 h

otros como en 13TV #ÓrdagoEspañaEC están dando instrucciones de lo que tiene que hacer el TC contra la presidenta del Parlamento de Cataluña


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
2 de novembre de 2015, 22.57 h

¿ I que tal quedaría una corona de flors i una esquela al diari ? Busqueu me , per que penso venir amb la corona .