El digital dels que votaran #SíSí. N. 3814. Dissabte, 21 d'octubre de 2017 01:10 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

[Vídeo] Crits de 'Mas a presó' a la convocatòria silenciosa de Societat Civil Catalana

SCC no ha volgut donar xifres de la participació

Comentaris 20  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

L'independetisme ha demostrat que no només té un alt poder de convocatòria sinó que també sap emocionar i transmetre a través de grans i complexes concentracions com les de la Via Lliure, la V o l'acte de la Meridiana. De moment, l'unionisme no només torna a punxar alhora de reclutar adeptes sinó que és incapaç de fer una concentració silenciosa. L'acte, que havia d'aconseguir mantenir callats als assistents durant 5 minuts, s'han pogut sentir crits de 'viva España' i 'Mas y Forcadell a la cárcel'. No us perdeu el vídeo del moment.



scc, societat civil catalana, unionisme, espanyolisme
Acte de SCC a la Plaça Sant Jaume
© Gerard Sesé

Comparteix
   


Etiquetes
SCC ha tornat a punxar i, a més, no ha aconseguit fer el que es proposava: una concentració silenciosa per protestar contra la declaració d'independència que el Parlament pretén aprovar. Al cap de pocs segons d'iniciar la convocatòria, un home fora de sí ha començat a exclamar i demanar presó per a Mas i Forcadell. Vegeu-ne el vídeo.
 
Poca participació i tothom en castellà
Dels pocs assistents a la Plaça Sant Jaume absolutament tothom s'expressava en castellà. Si han pogut veure moltes banderes espanyoles i una estanquera més gran alçada amb un pal molt llarg que ha onejat uns minuts entre aplaudiments i crits de 'viva España'. L'organització no ha volgut donar xifres de participació perquè 'mai ho hem fet i així seguirem'.




Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#20
Josep de Bna. fletxa Barcelona
8 de novembre de 2015, 20.39 h

#19 Amb aquesta gent no es te que fer-li cas contestant-lis les seves tonteries, dons son tant inocents,´que per educació, no dic un'altre concepte, encara que no se ho mereixen, ja que se estan tirant rocs a la seva teulada, fen-lis el llit a qui ens estan escanyant, com també a ells si viuen aquí


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#19
8 de novembre de 2015, 19.27 h





#15 bejota, POBRE bejota:



PATAiotes PATATAioteton kai panta PAPANATAiotes ! ! ! !



HUAH HUAH HUAH HUUAAH HUUAAH HHUUUAAAHH HHUUUAAAHH ! ! ! ! !



(l'explicació està en els comentaris 7 i següents de http://www.directe.cat/noticia/441577/varoufakis-si-madrid-el-que-vol-es-enfortir-el-moviment-independentista-no-ho-podria-fer-m... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#18
Prou!! fletxa QHornudella del montsant
7 de novembre de 2015, 16.26 h

Son tots una colla de feixistes fills de la gran puta!


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#17
pepet fletxa el vendrell
6 de novembre de 2015, 19.35 h

Si fossin bones persones no estarien, segur són dolents però dolents del cagar VISCA CATALUNYA LLIURE


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#16
Josep de Bna fletxa Barcelona
6 de novembre de 2015, 14.51 h

Quan al sr. Rivera al van insultar, la justícia va condemnar als autors amb una multa, Quan van cremar una fotografia del rei i una bandera "otro tanto" això ens pot semblar be per la majoria, dons el respecte es fonamental per tot hom. Aquesta gent van insultar i amenaçar públicament a un president de de la Generalitat, amb títol donat de honorífic i segur que no els hi passa res. On estan aquest fiscals del estat que tan defensen l'Estat de dret dels espanyols.
Desprès ens volen fe cre... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#15
bejota fletxa bcn
6 de novembre de 2015, 14.39 h

E. 27-S.
CATALANS: 7.571.127

CENS: 5.510.713

VOTANTS: 4.115807

Separatistes: 1.949241

Separatistes: 35% DEL CENS (47,8% DEL VOT).

N.B. MOLTS SORTIRAN PER LES CLAVAGUERES COM AL 1934.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#14
Brummel fletxa TIFALAND (España).
6 de novembre de 2015, 11.58 h

Que diu la pancarta que porten aquets Neardhentals espanyols? Es per riure una mica més...


Valora aquest comentari:   votar positiu 9   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#13
6 de novembre de 2015, 11.35 h

4 morts de gana, tots funcionarios de españa-que-porqueria, que no volen marxar a la seva putrefacta españa.
Epañoles pa epaña, tierra de epañoles


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#12
Jaume fletxa Barcelona (Barcelonès)
6 de novembre de 2015, 10.43 h

Tothomn en castellà... És clar,. així llueixen d'"unidaz".


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
Brummel fletxa TIFALAND (España).
6 de novembre de 2015, 10.14 h

Pobre gent... Hi ha una part d'evolució de la humanitat que fa 50 anys va quedar encallada. D'aqui uns milers d'anys trobaran algún esquelet d'aquest obtusos Neardhentals españols i serà un gran descobriment. Diran que com podien ser tan curts amb un cervell de mida normal.