El digital dels que votaran #SíSí. N. 3641. Diumenge, 30 d'abril de 2017 20:45 h


directe!cat


acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Esports doble fletxa Última actualització Dijous, 17 de juny de 2010 05:00 h

Catalunya Acció denuncia Adidas, patrocinadora de 'La Roja', per incompliment de la Llei de Política Lingüística

Adverteix que sotmetran a una 'estricta vigilància' les empreses que mostrin 'col·laboracionisme, afinitat o simpatia' amb la selecció espanyola

Comentaris 59  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 4 vots )
carregant Carregant

Coincidint amb el debut -i primera derrota- de la selecció espanyola de futbol al mundial de sudàfrica, el president de Catalunya Acció ha fet pública la denúncia que l'entitat va interposar a finals de febrer contra l'empresa Adidas, patrocinadora oficial de 'La Roja' per 'vulneració flagrant' de la Llei de Política Lingüística. La denúncia ha estat admesa per l'Agència Catalan de Consum. Així mateix, Santiago Espot adverteix 'seriosament a tots els patrocinadors i proveïdors oficials de 'La Roja' i les empreses radicades en territori català que mostrin col·laboracionisme, afinitat o simpatia amb Espanya' que seran sotemeses a una 'estricta vigilància' i els denunciaran si incorren en algun delicte o falta.
santiago espot, catalunya acció
El president de Catalunya Acció, Santiago Espot.


catalunya acció, adidas, la roja, selecció espanyola
Denúncia de Catalunya Acció a Adidas.

Comparteix
   


Etiquetes
Catalunya Acció emmarca aquestes accions en un pas més en la seva tasca 'en pro de les seleccions esportives catalanes i de la plena normalització de la nostra llengua'.

Asseguren que, 'amb tots els mitjans legals i democràtics que ens atorga l’actual Estatut' vigilaran les empreses afins a la selecció espanyola, reservant-se 'el dret i el deure patriòtic' d’interposar les corresponents denúncies.






COMENTARIS fletxa taronja

item
#59
CAT fletxa CAT
7 d'agost de 2011, 23.24 h

#54 I tant, no compreu cap ni un, mes en vendren a d'altres paisos. Ara si els catalans i els bascos decidim fer boicot als puajspañoles, us morireu de fam.
Jo fa temps que no compro res que sigui vostre, colla d'ignorants prepotents.
Visca Catalunya Lliure||*||


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#58
CAT fletxa CAT
7 d'agost de 2011, 23.21 h

#56 Si senyor, clar i catala. Ja n'hi ha prou, ens han fet de tot en aquests 300 anys, de tot! i encara hem d'estar agraits, hem de cremar els llibres d'historia perque no s'ofenguin en veient la realitat (i comprar els subvencionats amb els nostres diners, per mes inri, per l'aznar... es clar), hem d'acotar el cap, hem d'estar agraits i els hem de donar els nostres diners sense sentir-nos espoliats, segons ells es tracta de ser solidaritat... (es clar, nosaltres treballem i ells es fan camp... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#57
SOM I SEREM fletxa Tordera (Maresme)
17 de juliol de 2010, 21.46 h

Aquests mallorquins de que van? De pro-espanyolistes? i creieu-me: El que va succeir a Paracuellos (lamentable), no es res comparat amb la bestial repressió franquista; la qual, per cert, també va ser molt greu a Ses illes. Ho haveu oblidat? També heu oblidat que Jaume 1 va conquerir les Balears, i us va alliberar dels sarrains? Veig que hi ha poca memòria. Pero esclar, ningú agraeix res als catalans. Tant de bó retorni la gloriosa corona de Catalunya i Aragó, i reunifiquem els devalu... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 6   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#56
SOM I SEREM fletxa Tordera (Maresme)
17 de juliol de 2010, 21.34 h

Aixó ja sembla una página web anti-catalana!!! amb ignorants i fatxes com en Xavier Bcn, altres catalanofòbics com Luis de Màlaga, i tota aquesta colla de mallorquinistes de Palma i Inca. A aquests últims, dir que ells están als països catalans, per història i per cultura; pero si es volen sentir només mallorquins, ho respecto. Pero que respectin també als independentistes!! feu el favor! prou d`insults, home!!! I en quant a la matança de Paracuellos, es cert que va passar, pero l`hi... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 4   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#55
Patético fletxa Barcelona
15 de juliol de 2010, 13.20 h

Al Santiago Éspot que carajo le importará quien patrocine a España, ¿No se supone que es otro pais? Entonces que carajo le importa. Desde luego yo no se cuanto gilipollas hay viviendo del cuento del independentismo en Cataluña, pero que éste se gane la vida así de cutremente, denunciando tonterías, es patético. Después os quejais de que el resto de España está en contra de Cataluña, pero yo no se porque no le pegais una patada en el culo al tipo este. De todas formas, a Adidas se ... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 8
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#54
Luis fletxa Malaga
20 de juny de 2010, 17.15 h

Catalinos meteros vuestros productos por el culo.
BOICOT A LOS PRODUCTOS CATALANES


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#53
Luis fletxa Malaga
20 de juny de 2010, 17.14 h

Que pandilla de desgraciados soys


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#52
Andreu fletxa Inca
20 de juny de 2010, 11.16 h

En es meu comentari n´45 m'he equivocat. Anava dirigit a num- 42 Guinardó, no en en es 37.

En Guinardó diu textualment:

-----Un botó: el fatxa espanyol que va enviar a la mort tot un tren de refugiats republicans, el cunyat de Franco, Serrano Suñer, va morir de vellet a Madrid sense que ningú el molestés el més mínim.----

Jo l’hi deman ¿qué m’en dius den Santiago Carrillo? Que ara vellet, te una jubilació d`’Or i a mes va tenir part activa a sa vida politica d’aquest pais... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 3
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#51
Andreu fletxa Inca
20 de juny de 2010, 10.53 h

Mer CD's

Lo de sa memoria historica es algo que s'ha de fer i estic d'acord. evidentmet que ses victimes nacionals estan "reconegudes". Ells varen gonyar sa guerra. Si hagués estát a s'enrevés, ara s'hauria de reconexer en es morts nacinonals. Axó es así. Pero no lleva que es republicans també se pasasin cuatre pobles.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#50
Mer CD's fletxa Palma de Mallorca
19 de juny de 2010, 20.33 h

#48 S´, sí , val ,... realment no conec en profunditat ses accions republicanes , i sí ses faixistes , mes que res des d'es temps d'en Franco fins ara ( jo en tenc 52 ) Lo que sí sé es que ses víctimas d'es republicans a sa guerra civil están reconegudes i ses d'es franquisme no , fins i tot ara ets franquistes ho negan i no volen sa Lley de Memoria Histórica , perqué sirá ?? D'una altra part lo de acusar en ets qui no estan d'acord amb es pancatalanisme de feixistes m'ho pas per on t... Llegir més