El digital dels que votaran #SíSí. N. 3903. Dimecres, 17 de gener de 2018 20:37 h


directe!cat

facebook twitter RSS in.directe.cat



acn

ACTUALITAT fletxa

publicitat

Política doble fletxa

Àngel Ros rep 9.000 tomàquets i una reprimenda per menystenir el català

La protesta impulsada per la Plataforma per la Llengua ha servit per conscienciar la ciutadania dels termes de l’acord entre PSC i Ciudadanos per l’alcaldia de Lleida

Comentaris 12  
Molt dolent Fluix Interessant Molt bo Excepcional ( 7 vots )
carregant Carregant

Àngel Ros ha rebut en dues setmanes i mitja 9.000 plantofades en forma de tomàquets virtuals que la ciutadania li ha enviat per correu electrònic com a rebuig a la intenció d’acabar amb la preferència de la llengua catalana a l’Ajuntament de Lleida. La Plataforma per la Llengua, impulsora de la iniciativa, ha afirmat que “la campanya ha funcionat i el nostre missatge ha arribat” ja que fa uns dies, Àngel Ros va respondre de manera personalitzada cadascun dels e-mails. 

Pacte amb Ciudadanos per mantenir l'alcaldia

De fet, la resposta del Paer en Cap de Lleida va ser titllar la Plataforma de promoure una denúncia “irreal, injusta i sense cap fonament”, però l’ONG del català es defensa ara dient que la denúncia “no solament és del tot fonamentada sinó que avui dia continua vigent, atès que no hi ha hagut cap rectificació [a l’acord de govern que sustenta Ros com a alcalde]”. La polèmica sorgeix del pacte a que van arribar el juliol passat PSC i Ciudadanos per donar l’alcaldia a Àngel Ros. El document signat per les dues formacions inclou, segons la Plataforma, acabar amb l’ús preferent del català a l’administració local. 





Notícies relacionades

COMENTARIS fletxa taronja

item
#12
Jaumer fletxa Barcelona (Barcelonès)
19 de novembre de 2015, 18.44 h

I és pot saber quin mal han fets els lleidatans per merèixer un batlle així de botifler?


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#11
jcc fletxa bcn
19 de novembre de 2015, 15.42 h

#10 Fins que farts de llegir que ens insulten i en una suposada llbgertat d'expressió deixem de llegir aquest digital.


Valora aquest comentari:   votar positiu 1   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#10
19 de novembre de 2015, 15.29 h

#1

Pren, pren bloody Mary, fins a reben........................................................LA CURA, SERIA FORTA, PRO DECISIVA.


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#9
JORDI fletxa bcn
18 de novembre de 2015, 19.54 h

A pesar d'aquests parell de carcamals Catalunya continuarà existint.

El projecte polític que els ciutadans de Catalunya van avalar de forma majoritària a les eleccions plebiscitàries del passat 27 de setembre de 2015 ha començat a caminar. Ho fa amb més esculls del que voldríem, però camina endavant. Som en un tauler d’escacs i cada jugada condiciona jugades posteriors. En el vot independentista hi ha una minoria de bloqueig que condiciona tot, però això acabarà.

http://jordicol... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 2   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#8
Aragoneses Orientales (que hablais en LAPAO o catalanesc), seguid 500 años mas haciendo el imbecil (Joan Sales dixit) fletxa VIVA FELIPE VI, REY DE ESPAÑA Y DE TODOS LOS ESPAÑOLES (obviamente en TODOS los españoles estamos incluidos TODOS los catalanes)
18 de novembre de 2015, 17.35 h

Con esto de Paris, no me he enterado si para los NAZIS ha sido hoy OTRO DIA HISTORICO.


Valora aquest comentari:   votar positiu 0   votar negatiu 5
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#7
18 de novembre de 2015, 16.58 h





L'heu de perdonar, el pobre Cagarroneses #1 perquè al.lucina nazis per tot arreu: quan està trist perquè creu que el seu gos l'ha prenyat, comença a beure ANÍS EL MONO, i tot seguit veu nazis a sota del seu llit, pobre papanates.




Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#6
TECNOTAPI fletxa tecnotapi
18 de novembre de 2015, 16.51 h



TECNOTAPI , a través del seu treballador Miguel Romualdo VA INSULTAR CATALUNYA I NO HA DEMANAT DISCULPES :


Comentari 23 de http://www.directe.cat/noticia/356230/duran-sapunta-al-podemos-doliu :


CAGAluña histórica mierda pinchá en un palo
30 de juny de 2014, 08.44 h
Querido Paco,
Según conversación que mantuve ayer con Jorge ya sé que éste se va fuera unos días así que alguno de vos... Llegir més


Valora aquest comentari:   votar positiu 3   votar negatiu 0
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#5
18 de novembre de 2015, 16.37 h

#1

Aragoneses, pues el bloody Mary lo puedes tomar constantemente, porque más nazi que tú !!!


Valora aquest comentari:   votar positiu 7   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#4
Synera fletxa Barcelona
18 de novembre de 2015, 16.17 h

Ribera es fill de colonitzadors de CAT i anticatalà.

Si no vol reconeixer els nostres DRETS que marxi a Espanyistan


Valora aquest comentari:   votar positiu 5   votar negatiu 1
Respondre comentari replica Comentari inadequat   abus

item
#3
fideli fletxa rdnes
18 de novembre de 2015, 15.16 h

LLeida és Vichy,i el Ros, Pétain...